Kasolli's Story
Page 1 of 1
Kasolli's Story
Kasolli wrote:Minä siis lupaukseni mukaan lupasin laittaa tarinaa toisena.. Nyt senkun keksimään jotain..
TATATATATAAA! TERVETULOA SEURAAMAAN ILLAN SHOW BY SO SHOWTA!!
Sampsa seisoi sateenvarjo pään päällään kuraisella pihatiellä.
¨MISSÄ SE NIKO NYT KUPPAA TAAS!!¨
Pruuuu,prumm.. Punainen Wolkswagen kaahasi mutkan takaa hoiperrellen tienreunalta toiselle. Wolkkari ajoi Sampsan ohi tehden kuraisen hyökyaallon. Nikon avatessa auton oven hän näki Sampsan yltäpäältä kurassa. Auton ikkunasta kurkisti kaksi naista hihkuen.
¨Porsas¨, Niko tuhahti, ¨tuletko sisään vai et?¨
¨Entäs jos en tulekkaan!?!¨ Sampsa raivosi ja *Pudis*teli mutaa päältään.
¨No ethän sä sillä tavalla voi tehdä? Siis tää on tärkee keikka meille! Sun on tultava!¨ Niko pyysi epätoivoisesti.
¨Höhlä! Kyllä mä tuun!¨ Sampsa vilautti hymyn ja käveli autoa kohti.
¨Sun pitää istua taakse.. Basso on edessä..¨
¨Miksi se edessä on kun takaluukkukin on keksitty!?¨ Sampsa tuhahti.
¨KAI SEN NYT PITÄÄ NÄHDÄ MAAILMAA!! JA SITÄ PAITSI JOS AUTO PIMAHTAA PALUU MATKALLA NIIN SE OSAA TAKASIN!!¨ Niko valitti.
*sekopää* Sampsa ajatteli änkiessään takapenkille kahden naikkosen väliin. Tytöt hihkuivat ja pitelivät Sampsaa olkapäistä.
¨NÄPIT IRTI!! MÄ OON VARATTU!!¨ Sampsa suutahti.
¨Sampsa hei! Relax!! Ei naisia kannata pelätä!¨ Niko huomautti.
¨En mä nyt naisia pelkää!! Mitä sä meinaat? Että mää nössö?¨ Sampsa änkytti ja toivoi mielessään matkan loppuvan nopeasti. Ja niinhän se kuluikin. Kun oltiin perillä "Mesta" nimisellä klubilla, Sampsa heitti tytöt ulos ja käveli itse päättäväisesti klubille sateenvarjo käsivarressa roikkuen ja mikkiboxia kantaen.
¨HEI SAMPSAA?`VOISIKKO AUTTAA VÄHÄN? NELLI PITÄIS KANTAA SISÄLLE JA MULLA ON ITELLÄNI PARI KASSIA?¨ Niko huuteli Sampsaa. Sampsa pyöritteli silmiä päässään.
Sampsaa ovella vastassa oli portsari.
¨Meidän baariin ei päästetä homoja.¨ Portsari mörisi ja katseli muskeliensa takaa Sampsan vihaisia kasvoja.
Sampsa nosti sormensa ja aikoi sanoa jotain, mutta antoi olla. Sampsa kääntyi takaisin. Sitten Sampsa puri portsaria!
¨AIIIIIIHH!!¨ huusi portsari, kun Sampsa kipitti sisään.
¨Anteeksi.. Se oli minun häiriintynyt ystäväni ja me ollaan se illan bändi eikä suinkaan homoja.¨ Niko selvitti ja käveli tainnuttuneen portsarin ohi.
Sisällä baarissa oli kauhea hälinä.. Muu bändi oli jo odottamassa takahuoneessa, kun Niko ja Sampsa saapuivat.
¨Ei kai taas? Sampsa! Puritko sä portsaria?¨ Renska kysyi äidillisesti Sampsalta.
¨Puri se.¨Niko sanoi hiljaisen Sampsan puolesta.
¨Mutta Renska, Nikolla oli taas naisia takapenkillä!¨ Sampsa ilmiantoi.
¨SIIS POJAT!! KUINKA MONESTI TÄSTÄ ON PUHUTTU? NIKO EI TUO NIITÄ ELUKOITA AUTOON JA SAMPSA PITÄÄ NE JYRSIJÄN HAMPAAT SUUSSA!¨ Renska huusi pojille
¨No nyt sä puhut kyllä kuin homo..¨ Sami sanoi Renskalle ja katsoi tätä peläten että Renska tosiaan olisi homo.
¨NYT ON ILLAN SHOWN AIKA!! SEURAAVAKSI TEILLE ESIINTYY THE SHOW BY SO!!¨
¨Nyt on meetin vuki.. huijui kun jännittää!!¨ Pate sanoi ja katsoi verhojen takaa lavalle. HEI,.. Kelataas vähän? minkä verhojen? no siis ei hän tää oo mikään ooppera. Siis mä meinaan lavan sivusta verhojen.. Anteeksi tää keskeytys nyt jatkuu..
¨öö.. Mä meen tästä syömään papuja!¨ Sami inisi ja oli lähdössä baarikaapille
¨MITÄ TÄSTÄKIN ON PUHUTTU? NIITÄ PAPUJA EI KYYTSÄTÄ KEIKOILLE MUKAAN!!¨ Renska raivosi. Siinä vaiheessa kaikki huomasivat, että yleisö oli aivan hiljaa ja kuunteli mielenkiinnolla poikien riitaa.
Sampsa juoksi pikaisesti lavalle ja rupesi juontamaan:
¨Ja illan lottonumerot ovat: 5, 28, 7, 10, 34, 2 ja 17. Ja illan lisänumerot ovat: 3, 36 ja 38.¨
Siihen mennessä pojat olivat jo tapelleet tappelunsa ja kaikki miehet kiipesivät lavalle.
Sampsa kuuli kuinka kaksi tyttöä yleisössä puhuivat:
¨On se tiäks ihkuu!! ihihihi. Tää on se Jane siis.. mä luulin ett' siinä on kolme naista.. siis KAUPUNGIN KATTO IKKUNAT...¨*epävireistä laulantaa*
¨Te kaks tyttöä siinä edessä.. Ovi on katsomon perällä.. Joo.. juuri se isopunainen se missä on kahva.. Kahva on se mitä väännetään kun aukaistaan ovi.. Ja ovi on se mistä kuljetaan ulos. Nimittäin tämä bändi on SO.. Ja se teidän Jane esiintyy Säkylässä eikä Jyväskylässä.¨ Sampsa opasti tytöt ulos.
¨Mä oon ylpee susta!¨ Nyyhkäisi Renska tomtomien välistä.
¨No niin pojat alottakaa jo!¨ huusi Baarin pitopalvelun myyjä.
¨No entäs jos ei aloitetakkaan?¨ huusi Sami Nikon mikkiin.
¨Lopettakaa jo kapina!¨ Huusi yleisöstä joku.
¨ME POJAT EI LOPETETA!!¨ Sampsa karhui takaisin!
Silloin kiipesi lavalle juuri havahtunut portsari ja otti Sampsaa ja Nickiä niskasta kiinni. Kohta olivat pojat jo ulkona kumossa. Sillä välin muut jäsenet olivat pakanneet kamat ja olivat jo lähtö valmiita. Pian olivat hekin jo Sampsan ja Nikon päällä.
¨Miks meijän keikat loppuu aina tähän samaan asentoon?¨ Pate kysyi.
¨Niin ! Olisikohan aika muuttaa käsikirjoitusta?¨ Niko ideoi.
¨MENNÄÄN KALJALLE!¨ Sampsa ehdotti.
¨Hyvä idea!¨ Renska sanoi.
Pojat kävelivät baariin takaisin ja olivat kohta jo samoissa asennoissa pihalla.
¨Mä ymmärrän kyllä että ammattiin pitää panostaa, mutta en halua, että mun koreografiat sekottaa mun oman elämän!¨ huusi Niko ja juoksi baariin.
Kohta Niko oli taas ulkona, mutta sai tuopin mukaansa.
¨TUO ON ILMAINEN JOS HÄIVYTTE SUOSIOLLA!¨ Portsari huusi perään.
Pojat häipyivät ja hörpsivät vuorotellen koko matkan tuopista.
¨Olipa hyvä että Nelli oli etupenkillä. Nyt se osaa näyttää tien kotiin!¨ Niko sanoi iloisesti.
¨Siis.. Miks me muuten jätettiin se auto sinne baarin pihaan?¨ Sampsa kysyi.
¨Kai se oli joku älynväläys taas..¨ Sami ajatteliääneen.
¨Miehet!¨ Renska tuhahti.
¨Itsekkin muuten olet..¨ Sanoi Pate..
¨Tosiaan.. Vai onko? Sillä naisethan värjää hiuksiaan. Mutta kun Renskalle ei ole annettu armoisaa päänahkaa ja hiukset eivät kasva niin hän värjää partaansa.¨ Niko hihkui kännissä..
*PAM* Renska löi Nikoa päähän. Niko kaatui ojaan basson kanssa.
¨AIJAIJAI!! NELLIÄ SATTUI!¨ Niko huusi.
¨Haista sinä pappara paska!¨ Renska sanoi.
¨HEI KOTI NÄKYY JO!¨ huusi Sampsa ja alkoi pinkoa kotiin.
¨Miten sillä riittää kunto?¨ Sami ihmetteli.
¨Jäädäänkö tupakille?¨ Pate kysäisi.
¨Näin tehdään..¨ Sami sanoi.
kotona.
¨Öitä Nelli.¨ Niko sanoi ja laittoi bassonsa nukkumaan pari sängyn toiselle puolelle.
¨Hei mutta tuohan on minun sänkyni?¨ Sampsa sanoi ällistyneenä
¨Mutta Nelli ei saa unta!¨ Niko puolusteli vedet silmissä.
¨BASSOILLA EI OLE NIMIÄ, NIINKUIN EI AATAMINOMENOILLAKAAN!¨ Sampsa karjui.
¨Mutta Nikon omenalla on!¨ Niko sanoi päättäväisesti.
¨HILJAA JO TÄHÄN AIKAAN YÖSTÄ!¨ Renska huusi seinän toiselta puolelta.
¨No basso..¨
¨Nelli!¨ korjasi Niko
¨...no Nelli saa nukkua siinä tämän kerran.. Minä nukun sinun paikallasi!¨ Sampsa sanoi ovelasti ja hyppäsi makuulle Nikon puolelle.
¨EIKÄÄ!! No mä teen tän Nellin takia ja nukun sohvalla.¨ Niko sanoi hävinneen miehen äänellä ja istahti sängylle.
yöllä.
Niko heräsi kuumuuteen. Hän katsoi Sampsaa ja huomasi, että Sampsa nukkui sateenvarjon vieressä ja sanoi:
¨Öitä Saana¨
Niko oli onnellinen, koska tiesi, että Sampsa tajuaisi häntä.
Niko nukahti uudestaan hyvin tyytyväisenä elämäänsä..
Jatkoa tulossa jos vain sallitte..
LivHanna wrote:Toki sallimme! Oikein hyvää ja ennen kaikkea hauskaa tarinaa! Kirjoitusvirheitä tai muutakaan huomauttamista en löytänyt, eli jatkoa odotellessa..
-LIV-
Kasolli wrote:oi kiitoksia Liv.. Mie kyllä tarkastin sen moneen kertaan varmuuden vuoksi
Sinttu wrote:Oikein loistavaa tarinaa! Huumoritarinoita on aina kiva lukea. Oli mukavan pituinen osakin, joten jatka samaan malliin.
Voisit muuten käyttää "näitä" merkkejä puheenvuoroissa.
Jenn. wrote:ooo
Aluqer wrote:ei kirjoitus virheitä.
ei tökkiviä kohtia.
ei puutetta huumorista.
voi luoja mä repeilin tolle, Stalalla sateenvarjo jonka nimi on saana mielellään lukee välillä näitä pimeitäkin varsinkin kun on mielen läheisestä aiheesta.
Kasolli wrote:Sinttu wrote:Oikein loistavaa tarinaa! Huumoritarinoita on aina kiva lukea. Oli mukavan pituinen osakin, joten jatka samaan malliin.
Voisit muuten käyttää "näitä" merkkejä puheenvuoroissa.
Eikö ¨Nämä¨ nyt ole melkein samat, kun se on mukavasti niin helppo painaa tuota nappia.
Kasolli wrote:Aluqer wrote:mielellään lukee välillä näitä pimeitäkin varsinkin kun on mielen läheisestä aiheesta.
Siis tuosta pimeä jutusta tuli niin mieleen Jenn. hyypän isä.. Me ollaan kuulemma pimeitä nääs.
Hennuli wrote:Eikä! *reps* Väsyttääköhän vai repeskö joku muukin ku vaan mä? No, ´joka tapauksessa ihan mahtavaa stooria joka saa luvan jatkua! xD
Sinttu wrote:Kasolli wrote:Sinttu wrote:Voisit muuten käyttää "näitä" merkkejä puheenvuoroissa.
Eikö ¨Nämä¨ nyt ole melkein samat, kun se on mukavasti niin helppo painaa tuota nappia.
Juu, ei sillä mitään väliä ole. Yleensä vaan käytetään "- merkkiä.
Mutta olisiko jatkoa mahdollisesti tulossa milloin? Meiti haluaa tietää, mitä Saanalle ja Nellille tapahtuu.
Jenn. wrote:Minulle nyt ihan sama käyttääkä näitä " vai keinties näitä ¨ Ja, jatkas nyt vaan noita pimeitä juttujas.. Pitäs olla helppoa kun me kerran niitä pimeitä itekkin ollaan!
Kasolli wrote:Jatkoa luvassa.
"HUOH!" Niko haukotteli. Sampsa ei ollut hereillä vielä. Niko tepasteli sängyn viereen ja otti Nellin pois sängystä.
"Huomenta, Nelli-kulta!" Niko sanoi ja pussasi bassoa. Nikon mieleen juolahti pirullinen ajatus. Niko aukaisi verhot räväkästi ja huusi "HUOMENTA SAMPSA JA SAANA!!" Sampsa loikkasi pystyyn kuin olisi tavannut juuri pari tuhatta ryssää. (kiva vertauskuva)
"SIIS MITÄ SÄ TOUHUAT!!? MISTÄ SAANASTA SÄÄ HÖPISET!!? NYT EU KOOLLE!! KUTSUKAA EU KOOLLE!! PITÄÄ PÄÄTTÄÄ VÄLITTÖMÄSTI MIHIN HULLUJENHUONEELLE NIKO VIEDÄÄN!! VAIKO NATO KOOLLE!!?" Sampsa huusi siihen malliin, että hän tarvitsisi sitä hullujenhuonetta enemmän. Sampsa otti Saanan ja lähti pigviinin askelin pelkissä iso kokoisissa alushousuissa vessaa kohti, kun Niko nauroi. Sampsa tuhisi jotain tämän tapaista kuin:
"On silläkin jutut. Miten se on Saanasta saanut tietää? Hankin lähestymiskiellon ja ykstityisyys vaatimuksen..."
Niko naureskeli ja lähti keittiötä kohti, jossa Renska hörpsi aamuteetään.
"Mitäs pojat mekasti? Oliko,hihi,puuhia?" sanoi Renska vinkaten ja hihittäen.
"Ole sinä hurri hiljaa ja juo neitimäisesti se teesi loppuun... Itse asiassa voisit hakea, vaikka postinkin." Niko luetteli Renskalle tuijottaen kelloa kuin katsoen Renskan lähtöajan. Jos vaikka tulisi uusi ennätys, kun Renskalla tuo postin haku aina kesti niin kauan. Mahtavaa viihdettä, kun istui hörppimässä kahviaan.
"MIKSI MINÄ TAAS? Tuolla on hyytävä kylmyys!.. ömm.. Kesäinen kylmyys.. Se on se ilmastonmuutos nääs.." Renska vakuutteli, vaikka oli kesäinen hellepäivä. Niko ei kuitenkaan näyttänyt aivan vaikuttuneelta. Hän katseli kulmiensa ja kahvikupin välistä Renskaa epäilevästi. Renska piti itsensä vilpittömänä, mutta sitten hän tuhahti ja katseli ripsiään sanoen:
"Hei voiksä nainen lopettaa?" Ja lähti kävelemään sinisessä aamutakissa pihalle. Niko hörpsi kahviaan ja katseli ikkunasta Renskan vaivaisaa matkaa.
"Ömm.. Se ilta juttu ei ollut mikään vakava. Saana nyt on semmoinen... sateenvarjo. Sä ymmärrät. Onhan sullakin sun bassos..." Sampsa sanoi saapuessaan keittiöön ja katseli varpaitaan.
"Se ei ole mikätahansa basso... Se on SANKARI... Sen nimi on Nelli ja sillä on Spiderman-puku aina mukanaan ja se hyppii kerrostalojen kattoja pitkin keikalle, kun minä unohdan sen kotiin. Kun se saapuu keikkapaikalle, se läpsäisee minua poskelle ja toruu, kun jätin sen kotiin. Sitten me aletaan soittaa ja me ollaan molemmat sankareita spiderman-puvuissamme!" Niko selosti tarinaansa lapsen vilpitönhehku silmissään. Sampsa katsoi Nikoa hieman tyrmättynä.
"Me taidetaan olla´vähän eri aaltopituudella..." Sampsa sanoi kurtistaen otsaansa.
Pojat istuivat molemmat kahvipöydässä ja katselivat, kun Renska juoksi lentävien kirjeiden perässä ulkona.
"Kuinka kauan se on ollut siellä?" Sampsa kysyi ilmeettömästi silmien katse suuntaa väräyttämättäkään.
Niko katsahti kelloon ja siirsi katseensa takaisin ikkunaan.
"Kaksikymmentäkolme minuuttia, kolmekymmentäseitsemän sekunttia." Niko sanoi määrätietoisesti räpäyttämättä silmiään tai liikauttamatta kasvojaan.
"Uusi ennätys?" Sampsa sanoi täysin liikkeettä, niin, että olisi voinut luulla hänen puhuvan vatsasta, jos ei olisi tiennyt ettei hän osaa.
"Jep." Niko sanoi aivan samaan genreen mennen.
Kolmenkymmenen minuutin päästä asiat muuttuivat. Sampsan ja Nikon kahvi ei enää höyrynnyt kupeissa, jotka olivat molempien miehien käsissä, kukaan ei enää nukkunut, vaan Sami ja Patekin olivat jo seuraamassa kahvikuppeineen Renskan omaa ¨Posti showta!¨. Renskalla oli jo kaikki sanomalehdet ja kirjeet sylissään paitsi yksi lasku. Siinä vaiheessa pojat riehaantuivat jääkiekko-ottelu tunnelmaan ja rupesivat huutamaan.
"JÄTÄ SE SINNE!! SE ON VAAN LASKU!!" Pojat huusivat jokainen vuorollaan. Renska ei kuullut hyvin mitä pojat sanoivat ja katsoi ikkunaan päin näyttäen kysyvältä, kuin: "MITÄ TE SANOITTE?", ja kaikki postit lensivät Renskan kädestä pitkin ojan penkkoja.
"OUU!!" Pojat huusivat jokainen yhteenääneen ja istuivat aloilleen.
Kahdenkymmenen minuutin päästä oltiin samassa pisteessä ja Niko sai ihanan teatraalisen idean.
"MINÄ OLEN SANKARI, JOS AUTAN RENSKAN POIS PÄLKÄHÄSTÄ!" hän sanoi hehkuvin silmin ja pomppasi tuolistaan pystyyn. Niko juoksi laaman laukka-askelin ulos ja otti laskun käteensä ja käveli sisään. Niko oli täynnä ylpeyttä ja katsoi miehiä pöydän ääressä. Pojat katsoivat Nikoa ilman minkäänlaista intoa. Niko järkyttyi melkein kyyneliin.
"Miksi te ette hurraa minulle? Olen sankari! Pelastin Renskan!" Niko sanoi itkun partaalla ja oli alkamassa kuivata kosteita silmiään laskulla, kun Sampsa otti Nikolta laskun.
"Aijotteko te hurrata, vai pitääkö minun tintata teitä?" Niko sanoi hurjana.
"WOUUUUUUUUHH WOHOOOO!! HYVÄÄ!! HIENO SUORITUS!!" Pojat huusivat. Niko näytti otetulta. Silloin Renska käveli hänen selkänsä takaa poikine eteen ja sanoi: "Oi kiitos pojat hurrauksista..." Niko katsoi poikia kuin odottaen selitystä.
"Joo te olitte upeita!!" Pate laukaisi äkkiä ennen kuin Niko kerkesi räjähtää.
"MINÄKIN?" Niko sanoi kimalteisin silmin.
"Jooo!!" Pojat sanoivat pelokkaasti.
"HIENOA!! Siinä tapauksessa minun ei tarvitse lyödä teitä!" Sanoi Niko, joka esitteli lihaksiaan alastoman ylä-osan tienoilta.
"Joo, Kiitos tästä informaatiosta!! Ei enempää!" Sampsa sanoi ja piti käsiä silmillään. Silloin Niko pamautti Sampsaa kalloon.
"Mitää!! Minähän hurrasin yhtälailla kuin muut!! Ehkä jopa lujempaa!!" Sampsa sanoi ja murisi.
"Onko tuo totta?" Niko sanoi heristäen nyrkkiä muille ja löikin muitakin kalloihin. Ainoa joka selvisi ilman kallon murtumista tänään olikin Renska.
Kaikki hieroivat päitään lopun päivää ja Renska ja Niko lukivat fanipostia aivan ehjin kalloin ja naureskellen vitseilleen.
Niin sujui taas eräs päivä...
Illalla Sampsalla ei ollut vieressään Saanaa.
"Missä Saana on?" Niko kysyi.
"Olen päässyt mielikuvitus ystävistäni eroon!" Sampsa sanoi ylpeästi.
"Mutta SAANA Ikävoi sinua!" Niko sanoi murtuneena halaten sängyssään Nelliä.
"Saa pärjätä nyt itse. Jätin sille hieman keksjä ja.. nyyh.. snif.. vettä ja.. YHYYYY!!" Sampsa nyyhki.
"Ei se mitään, jos ikävöit Saanaa... Hae se vain viereesi." Niko sanoi taputtaen Sampsaa paljaalle rintakehälle.
"Ei se ole sitä HINTTARI! Pepanteenin vaikutus vain loppui!!" Sampsa sanoi ja nousi istumaan.
"Mihin sinä Pepanteenia?" Niko ihmetteli.
"Ihottumaa takapuolessa.. lh.. ei kovin viehättävää.." Sampsa sanoi nolona, kun Niko purskahti nauruun. Sampsa lähti huoneesta ovet paukkuen.
"Mitä nämä illat teille oikein tekee, kun aina te tappelette?! MENKÄÄ ERI AIKAAN NUKKUMAAN!!" Huusi Renska seinän takaa.
Sampsa hiippaili sateenvarjo telineen luo ja otti Saanan syliinsä. Sampsa rutisti Saanaa juuri, kun Sami astui olohuoneesta eteiseen.
"Mitä sä teet sen dildon kanssa?" Sami sanoi järkyttyneenä! Paikalle kiisivät Pate ja Renska sinisissä alushousuissaan, (Siis Pate ja Renska olivat samoissa sinisissä alushousuissa) ja Niko katseli oven raosta. Sampsa laittoi Saanan selkänsä taakse.
"Mikä se on?" Sami kysyi järkyttyneenä edelleen.
"Sateenvarjo se vaan!" Sampsa sanoi hätääntyneenä
"NÄYTÄ SE!!" sanoivat Pate ja Renska yhteen ääneen kulmat vihaisenaan.
"NO okei mutta varovasti ja ette koske!!" Sampsa sanoi.
"Joo sateenvarjo." Sami sanoi.
"NIIN SATEENVARJO!!" Renska sanoi vihaisesti ja huomasi kuinka muut katselivät sitä ja tajusi ettei kuulunut olla vihainen.
"Mitä sä sillä' teet?" Sami sanoi miettien.
"Se.. ööh.. on Saana!! YSTÄVÄ!!" Sampsa huusi täyttä kurkkua värisevällä äänellä.
"Wau!! Mä en oo koskaan kuullu sun äänen värisevän noin kovaa ees sun laulaessa´!" Pate ihmetteli.
"Se ei ole asianydin!" Sami sanoi vilkaisten sivulle ja näytti olevan länkkäri, koska hänellä oli huivi kaulassa ja sormet ojossa kuin pyssyt.
"YDIN!!?? POMMI!!??" Renska huusi ja juoksi toiseen suuntaan ja Pate toiseen. Housut ratkesivat ja he juoksivat kumpikin vessoihin.
"No niin.. Sä oot varmaan tulossa yhtä hulluks kuin Niko sen Nellin kanssa. Sä oot ollu liikaa Nikon kanssa!" Sami arvaili.
"EN OLE HULLUUU!!" Niko huusi ja kaatui lattialle spiderman-puku päällään oven raosta.
"MITÄ SULLA ON PÄÄLLÄS?" Sami ihmetteli.
"Mä nukun aina tää päälläni." Niko huomautti sormi pystyssä. Sami katsoi Sampsaa kuin kysyen 'Siis oikeesti?'.
"Joo.. niin se tekee.." Sampsa sanoi katsoen Samia kuin kysyen puolestaan 'Oonko mä muka ihan ton tasolla?'.
"No tää asia on loppuun käsitelty.. Ja muista Niko vaihtaa toi asu ennen kun aamulla astut keittiöön.. Mä en haluu pilata päivää heti." Sami sanoi ja käveli maassa makaavan Nikon ja Saanaa pitelevän Sampsan ohi omaan huoneeseensa.
"Okei.. Hyvää yötä!" "Hyvää yötä!" "Hyvää yötä!" "Hyvää yötä!" "Siis hyvää yötä vaan hullut!" Kaikki huusivat vuorotellen.
Kaikki sujui hyvin läpi yön..
Kiitos jaksosta, jossa ei turhaan hempeilty eikä sillä ollut taaskaan mitään tarkoitusta!
Nyt Tässä vaiheessa mun on kerrottava tästä ihanasta asiasta. Näimme kamujen, Tsukin ja Jenn. kanssa rannalla aivan Sampsan näköisen miehen. Hänellä oli vain mustat hiukset. Kuviakin otettiin. Se oli upea hetki..<3
Sinttu wrote:Kiitos Kasolli, kun jatkoit tarinaasi ja pelastit tylsän iltani! En ole pariin päivään nauranut noin paljon, kuin äsken lukiessani jatko-osaa. Repesin vähintään joka toiselle lauseelle ja pihalla oleva äitini tokaisi vain: "Sun hekotus kuuluu tänne pihalle asti." Varmasti kuului, niin paljon nauroin.
Tarinasi on loistava, eikä siinä ole kirjoitusvirheitä. Kirjoitit vielä aivan ihanan pitkän osankin. Jatkoa toivoisin taas, kun kerkeät sitä kirjoittaa!
Mistäs muuten tiedät, jos Sampsan näköinen mies olikin Sampsa? No ei, mutta komea näky varmasti.
Jenn. wrote:HeeHeee.. Tarina oli hyvä, niinkun on koko ajan ollutkin. Naurua, Naurua.. Jatkaileppas vaan, tätä pientä somaa tarinaa... Toi oli niinkun riimi..
Juu.. Tuo Sampsan näköisen miehen näkeminen oli kyllä hieno kokemus. Eij se kuitenkaan tainnut Sampsa olla.
Hennuli wrote:Nyt kyllä' repesin ihan totaalisesti! 'Takapuolessa ihottumaa...' *reps* Jatka äkkiä! Tää on ihan loistava! xD
Jaa ootte nähny Sampsukan näkösen jätkän vai..? Mmm... Varma<an mahtavaa.... Ja mistä sitä tietää missä se meidän Stala liikku joten sehän on ihan hyvin voinut olla Sampsa! xD
Re: Kasolli's Story
IA wrote:Hauskaa lukeemista, tykkään kovasti
Kasolli wrote:Ny oon ollu laiskalla päällä. En oo kirjottanu lisää. Sitten kun saa inspiksen niin kirjotan. Kirjotin kerran tuossa oisko ollut 16. kesäkuuta, mutta sitten se teksti katos, kun sähläsin tapani mukaan jotain.
Joni Master wrote:Ihan cool.
Kasolli wrote:Voi jessus. Kyllä tais jäädä tähän minua ei oikein kiinnosta enää kirjottaa tuommosta mitä tässä olen kaksi osaa kirjoittanu. EI TUU ENÄÄ MITÄÄN IDISTÄ! Mää oon muuttunu täysin tylsimykseks
Sinttu wrote:Kasolli wrote:Voi jessus. Kyllä tais jäädä tähän minua ei oikein kiinnosta enää kirjottaa tuommosta mitä tässä olen kaksi osaa kirjoittanu. EI TUU ENÄÄ MITÄÄN IDISTÄ! Mää oon muuttunu täysin tylsimykseks
Ei Kasolli, älä lopeta tätä tarinaa! Ole niin kiltti! ^^ Ne vähäiset osat, jotka oot kirjoittanut, on olleet loistavia.
Tämä tarina on ollut niin hauska ja kivaa luettavaa, että olisi todella sääli jos tämän nyt lopetat! Usko vaan mua, tätä tarinaa on lukeneet ja kommentoineet monet, joten sä ET voi tätä stooria lopettaa.
Ja muuten, inspis tulee takaisin, jos sitä jaksaa odottaa.
Miyu wrote:Sinttu wrote:Kasolli wrote:Voi jessus. Kyllä tais jäädä tähän minua ei oikein kiinnosta enää kirjottaa tuommosta mitä tässä olen kaksi osaa kirjoittanu. EI TUU ENÄÄ MITÄÄN IDISTÄ! Mää oon muuttunu täysin tylsimykseks
Ei Kasolli, älä lopeta tätä tarinaa! Ole niin kiltti! ^^ Ne vähäiset osat, jotka oot kirjoittanut, on olleet loistavia.
Tämä tarina on ollut niin hauska ja kivaa luettavaa, että olisi todella sääli jos tämän nyt lopetat! Usko vaan mua, tätä tarinaa on lukeneet ja kommentoineet monet, joten sä ET voi tätä stooria lopettaa.
Ja muuten, inspis tulee takaisin, jos sitä jaksaa odottaa.
EI SAA viellä lopettaa!!! Tämä on just siisti ficci! Repesin pikkusen kun luin tämän läpi:D Jatkoa vaa!
Linba wrote:En ollukaa viel lukenu tätä tarinaa..
Hauskahan tää oli ja mukavasti olit kirjottanu, virheitä ei näkynyt.
Mut ois kiva sitä jatkoo toki saada... (:
Page 1 of 1