Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Miyu: Like A Star

2 posters

Go down

Miyu: Like A Star Empty Miyu: Like A Star

Post  IA Tue Jun 07, 2011 6:12 pm

Miyu wrote:Olen tässä vähän yrittänyt kirjoittaa fanfictionia SO:sta ja pojista. Laatu on mitä ja virheitä on hirveä määrä. ;< Pahoittelen sitä.



29.05.2011:

Luoja, mua oikeasti hävettää miten p*skaa tekstiä olen viittynyt laittaa tänne. Embarassed

Zezuga wrote:Uuden topskun edellytyksenä toki on, että tarinaa kanssa pukkaa! Muuten menee lukkoon,

-Z-

Miyu wrote:
Zezuga wrote:Uuden topskun edellytyksenä toki on, että tarinaa kanssa pukkaa! Muuten menee lukkoon,

-Z-

Kyllä se tulee varmaan nytten viikonloppuna:) Yritän kirjoittaa sen valmiiksi:)

😉

Miyu wrote:Päivä oli 23.01.1974. Kaunis nuori nainen makasi sairaala sängyllä sylissänsä pieni poika. Nainen katsoi esikoispoikaansa hymyilen ja kuiskasi:" Sun nimeksi tulee Sampsa." Sampsa heräsi ja katsoi silmät suurina äitiänsä.
"Tanja? Voinko tulla sisään?" Kysyjä oli Sampsan isä. "Tule vaan sisään, Jesse. Sampsakin on heräillä." Tanja vastasi.
Jesse istui sisälle pieneen huoneeseen, jossa oli yksi sänky, pyötä ja pari tuolia. "Etkö ole onnellinen siitä että Sampsa syntyi?" Tanja kysyi ja katsoi Jesseä. Oikeasti Jesse EI olisi halunnut saada Sampsaa, mutta Tanja halusi lasta niin paljon, että Jesse teki Tanjan raskaaksi. Nyt kun Sampsa on syntynyt ja Jesse mieti miten pääsisi eroon tosta lapsesta.
"Tietty mä olen onnellinen lapsesta" Jesse valehteli. Tanja nuosi istuma-asentoon ja nosti Sampsan syliinsä. Sampsa nukkui rauhallista unta. "Miten me aijotaan pärjätä ton kanssa?" Jesse kysyi ja katsoi nukkuvaa Sampsaa.
"Hyvin me tullaan pärjäämään. Mä haluun perheen sun kanssa." Tanja kuiskasi. Jesse ei vastannut mitään.


Parin päivän päästä Tanja ja Sampsa pääsivät kotiin sairaalasta. Jesse oli vastassa vaimoansa ja poikaansa.
"Ihanaa päästä takaisin kotiin. Ja Sampsa on mukana." Tanja hihkaisi. Jesse käynnisti auton ja niin he lähtivät kohti kotia.
Puolen tunnin ajon jälkeen he saapuivat kotiin. Tanja nuosi pois autosta ja otti Sampsan syliinsä ja meni sisälle. Jesse jäi ulos tupakalle ja kirosi Sampsaa, kun Sampsa vei kaiken Tanjan huomion. Jesse meni sisälle ja huomasi Tanjan keittiössä tekemässä ruokaa heille. "Mihin sä Sampsan oot jättänyt?" Jesse sanoi kylmästi. Tanja kääntyi katosmaan Jesseä ja vastasi:" Sampsa nukkuu ylhäällä. Oli niin väsynyt. Miksi sä oot noin kylmä Sampsaa kohtaa? Mitä Sampsa on sulle tehnyt?"
Jesse sai kaamean raivarin ja alkoi viskoa tavaroita ympäriinsä. "Mä en oo ikänä halunnut lasta! Valehtelin sulle että haluun Sampsan. Tein sut raskaaksi siksi kun sä halusit!" Jesse raivosi. Tanjan silmät laajenusi lautasen kokosiksi ja huusi:"Vittu! Sä oot yksi saatanan kusipää!! Valehtelit mulle Sampsasta ja siitä mitä ajattelet Sampsasta! ULOS TÄÄLTÄ!"
Jesse lähti ulos ovet paukkuen. Tanja juoksi ylös katsomaan oliko Sampsa kunnossa. Pikku-Sampsa
nukkui syvää unta kehdossa. Tanja nosti Sampsan syliinsä ja kuiskasi:"Kukaan ei tule satuttmaan sua koskaan. Mä suojelen sua."
Mutta Tanja ei osannut odottaa mitä tulee tapahtumaan.

Kuukaudet meni vauhdilla eteenpäin ja Pikku-Sampsa kasvoi ja kasvoi. Ulkona satoi lunta ja päivä oli 23.01.1975 ja oli Sampsan yksi vuotis synttärärit. Sampsan istui syöttötuolissa ja hymyili oikeen leveästi. "Voi kun Sampsa on kasvannut paljon" Sampsan mummi sanoi nähdessänsä Sampsan. Sampsan huulille kipusi hänen oma leveä hymynsä. Tanja nauroi ja laitto samalla kahvia. "Missäs Jesse on?" Kysyi Tanjan isä. Sampsa pelästyi kuullessansa Jessen nimen ja pillahti itkuun.
"Ei hätää Sampsa. Sä olet turvassa. Isä, Jesse ei ole koskaan halunnu Sampsaa. Joten mä heitin Jessen ulos täältä." Tanjan isä katsoi Tanjaa hetken ihan hiljaa... Tanjan äiti oli kauhuissansa...
"Siis Jesse ei koskaan halunnut Sampsaa?" Tanjan äiti kysyi.
"Niin. Jesse vaan odotti että voisi satuttaa Sampsaa." Tanja vastasi itkuisena.
Sampsa imi peukkuansa ja katseli ympärillensä silmät suurina.
"Äittä?" Sampsa kysyi. Tanja ja muut kääntyivät ja katsoivat ihmeissään Sampsaa.
"Niin Sampsa?" Tanja kysyi. Sampsa osoitti masuansa ja Tanja tajusi että Sampsalla oli nälkä.
Tanja otti kaapista piltti purkin ja laittoi sen mikroon. Tanja meni istumaan Sampsan viereen ja alkoi ruokkimaan Sampsaa. Illalla kuin kaikki olivat jo lähteneet, Sampsa oli nukkumassa ja Tanja istui keittiössä. Ovi kello soi ja Tanja meni avaamaan. Ovelle seisoi Jesse. Tanja pelästyi, mutta Jesse tunki itsensä sisälle. Jesse katsoi ympärillensä etsien Sampsaa.
"Mitä sä etsit?" Tanja kysyi ja ajatteli ettei vaan Sampsaa.
"En mitään. Katon vaan ettei kukaan yli määränen oo täällä." Jesse sanoi myrkyllisesti.
Mitään sanomatta Jesse otti Tanjaa kurkusta kiinni ja kuristi ja kuristi. Tanja muuttui siniseksi ja huusi. Jesse tiukensi otettansa. Ylhäällä Pikku-Sampsa oli herännyt metelliin ja itki.
Jesse oli niin ettei kuulisi Sampsan itkua, vaan jatkoi Sampsan äidin kuristamista.
Hetken päästä Jesse huomasi että Tanja oli eloton. Hän oli onnistunut tappamaan vaimonsa.
Jesse meni keittiöön, otti laatikosta veitsen ja meni takaisin Tanjan luokse. Hän viilsti Tanjan ranteet auki että kuolema näyttäisi itse murhalta. Jesse jätti veitsen Tanjan viereen ja lähti ylös hakemaan Sampsaa. Sampsa istui sängyssänsä, kun Jesse tuli huoneeseen. Sampsa pelästyi Jesseä pahasti. "Olet nytten ihan hiljaa. Äiti ei tule auttamaan." Jesse sanoi ja nosti Sampsan pois kehdosta. Sampsa oli ihan hiljaa Jessen tunkiessa Sampsaa mustaan säkkiin. Säkissä Sampsalla oli seurana nalle. Jesse heitti säkin olallensa ja häipyi asunnosta. Jesse käveli 5km ennen kuin pysähtyi roskiksen eteen. Hän aukaisi kannen, heitti säkin sinne ja sulki kannen. Sampsa oli nukahtanut matkalla. Jesse lähti niiden hyvinensä ja jätti 1-vuotiaan Sampsan roskikseen.

Kului muutama päivä ja Pikku-Sampsa oli yhä kylmässä roskiksessa. Yhtenä aamuna Sampsa itki todella kovaa,kun oli nälkä. Roskiksen ohitse kulki nuori nainen Leena. Leena kuuli Sampsan itkun ja päätti ottaa selvää mistä tuo itku kuului. Leena tuli roskiksen luokse ja itku kuului kunnolla.
Leena aukasi kannen näki miten musta säkki liikkui. Hän nosti säkin pois roskiksesta ja aukaisi sen. Sisältä paljastui pieni poika. Leena otti Sampsan syliinsä ja tutki säkkiä parempin. Sieltä löytyi Sampsan kaikki tiedot. Leena katsoi Sampsaa ja Sampsa hymyili ujosti.
"Sampsa, sä lähdet mun mukaani. Pääset asumaan pieneen lasten kotiin."
Niin Sampsa ja Leena lähtivät kohti Sampsan tulevaa kotia.

****
Noh tollanen siitä nytten tuli:) Kirjosin niitä virheitä, ja kertokaa jos niitä on edelleen... Puolet virheistä saattoi tulla siksi, kun kirjoitin tän todella nopeesti loppuun Embarassed Ja jatkoa tulee, kun oon toisessa paikassa saanu jatko ilmoituksia;)

IA wrote:Toivottavasti teet jatkon muuten jää pahasti kesken 😉

Aluqer wrote:Oi, tuohan oli kerrassaan hieno alku <3 Tarina luisti hyvin, eikä tullut sellaista oloa, että joku kohta ei toimi. Isot rispektit Cool

mutta kun näistä kehuista päästiin, huomautan näistä kirjoitusvirheistä.

Tein sunt raskaaksi siksi kun sä halusit
sut

Tanjan silmät laajennus lautasen kokoisiksi
laajenivat

Kukaan ei tule satuttmaan sua koskaan
Satuttamaan

Sampsan istui syöttö tuolissa ja hymyili oikee leveästi
Sampsa, syöttötuoli yhteen ja en tiedä onko virhe, mutta kirjoittaisin itse "oikein".

"En mitään, katon vaan ettei kukaan yli määränen oo täällä" Jesse sanoi myryllisesti
ylimääränen yhteen ja ilmeisesti myrkyllisesti(?)

Hän viilsi Tanjan ranteet auki, että kuolema näyttäisi itse murhalta
itsemurha yhteen.

Pääset asumaan pieneen lasten kotiin
lastenkoti yhteen.

ja vielä loppuun tyyliasiaa:
Olisi hyvä aloittaa vuorosana joka kerta uudelta riviltä, jotta sen huomaa. Lisäksi, jos vuorosana loppuu pisteeseen, olisi suotavaa unohtaa se piste ja laittaa sen sijaan heti lainausmerkkien ulkopuolelle pilkku, esimerkiksi näin:
"Hei äiti", Sampsa sanoi.
Suosittelen kanssa, että ensi osan kohdalla luet ensin tekstin itse useasti, sitteen annat vaikka jonkun kaverinkin lukea, että saataisiin kirjoitus virheet häviämään 😉 Itse ole todennut, että myös Word osaa auttaa paljonkin. ^^

Ja toivoisin kovastikkin jatkoa.

Miyu wrote:Kiitos kommenteista:) Otan tuosta oppia ihan varmasti:)
Ja kiva kun tykkäsit:) Jatkoa tulee jossain vaiheessa;)

Zezuga wrote:Hyvä pointti,

tosiaan ihan mukavan luettavuuden puolestakin olisi jeessiä, jos kiRotusvirheisiin kiinnitettäisiin huomiota ja panostettaisiin virheettömyyteen. Ei sillä ettenkö mie itse vetelisi aina viesteihini mitä kummallisinta skeidaa, mutta etenkin stooreissa nuo virheet pomppaavat melko heleposti silmille.

Skarppia vain ja jatkoa tulemaan!

-Z-

Linba wrote:Hyvältä toi stoori kuulostaa tälki foorumil (:
Että jatkoo vaan tulemaan, jäi jännään kohtaan..

Miyu wrote:Oli kulunut jo 15-vuotta, kun Leena pelasti Sampsan ja vei lastenkotiin. Paikka on Sampsalle yhtä rakas, kuin oikea koti olisi. Sampsa ei muistannut paljon ajalta, kuin asui kotona vanhempiensa kanssa. Lastenkotiin joutumisen Sampsa muistaa todella hyvin ja Leenan. Nyt Sampsa oli 16-vuotias nuori. Hänellä meni koulussa hyvin ja samassa lastenkodissa asui hänen paras ystävänsä Jussi. Sampsa ja Jussi kävivät samaa koulua ja olivat samalla luokalla. Pojat olivat aina yhdessä. He tekivät läksyt yhdessä ja olivat koko ajan yhdessä. Sampsan ja Jussin lempi bändi oli KISS ja he unelmoivat että heistä tulee isoina yhtä kuuluisi rocktähtiä. Sampsalla oli 16-vuotiaana pitkät ruskeat hiukset ja Jussilla taas pitkät vaaleat.
Pari poikaa lastenkodista kiusasi Sampsaa ja Jussia hiusten takia ja sanoivat että pojat olivat enemmän, kuin ystäviä. Mutta Sampsa ja Jussi eivät välittäneet. He olivat onnellisia että olivat erinlaisia ja pysyivät. Syysaurinko paistoi Sampsan ja Jussin huoneeseen,kun pojat viellä nukkuivat. Herätyskellon ääni sai pojat hätkähtämään hereille. Sampsa kiskotteli ja katsoi viereiseen sänkyyn,jossa Jussi heräili.
"Huomenta!" Sampsa sanoi iloisesti ja nuosi sängystä ylös jalassansa Herkkupeppu-boxerit.
"Huomenta sullekkin." Jussi sanoi haukotuksen keskeltä. Sampsan oli pakko alkaa nauramaan Jussille, joka oli juuri nuossut ja hiukset sojoitti joka suuntaan. Saatuaan vaatteet päälle pojat menivät keittiöön aamupalalle. Keittiössä, jossa Sampsa ja Jussi söivät oli eri missä muut söivät. Keittiö oli Leenan asunnon keittiö. Leena asui samassa talossa missä lastenkoti oli. Sampsa ja Jussi söivät aamupalaa, kun Leena tuli keittiöön hymyillen.
"Huomenta pojat."Leena sanoi ja hymyili.
"Huomenta Leena" Sampsa ja Jussi vastasivat yhdestä suusta. Leena oli hyvin onnellinen että hänellä oli Sampsa ja Jussi.


Pojat söivät aamupalansa loppuun, kiittivät Leenaa ja juoksivat ylös hakemaan reppunsa etteivät myöhästyneet koulusta. Pojat seivovat bussipysäkillä ja kuuntelivat Alice Cooperia, joista pojat tykkäsit.
"Kattokaa hintit!" Joku huusi. Sampsa ja Jussi kääntyivät ja näkivät koulunsa p*skimman jätkän Kallen. Kalle oli aina kiusannut Sampsaa ja Jussia heidän ulkonäöstänsä, musiikista ja millon mistäkin. Sampsa ja Jussi eivät jaksaneet välittää Kallesta. Sampsa ja Jussi jatkoivat Alicen kuuntelua ihan rauhassa.
"Eikö olisi siistiä päästä Alicen keikalle?" Jussi kysyi.
"Todella siistiä. Alice on aivan mahtava." Sampsa vastasi ja hymyili. Jussi hymyili takaisin.
Kalle tuli poikien luokse ja repisi Sampsan mp3:n Sampsan kädestä kova kuorasesti.
"Anna se takaisin mulle!" Sampsa sopersti itkun partaalla. Kalle oli revetä nauruun.
"Voi voi! Pääsekö tytöltä kohta itku?" Kalle v*ttuili Sampsalle.
"Jätä Sampsa rauhaan ääliö!" Jussi huusi vihaisena ja otti Sampsan mp3:sen Kallelta.
"Kattokaa miten toi puolustaa tota rääpälettä." Kalle nauroi. Jussilla keitti yli Kallen kanssa.
"Sampsa ei ole mikään v*tun rääpäle, vaan mun PARAS ystävä."Jussi huusi. Kalle hiljeni heti ja katsoi Jussia.Sampsa oli Jussin takana ja pidetti itkuansa.
"Siis siis Sampsa on sun PARAS ystävä?" Kalle kysyi oikeasti hämmillänsä Jussilta.
"Kuulit aivan oikein. Sampsa on mun paras ystävä." Jussi sanoi ja otti Sampsaa kädestä. Sampsa ei edellenkään sanonut mitään. Jussin ote tuntui Sampasta ihanalle ja eikä Sampsa olisi halunnut päästää irti.
"Ei tää voi olla näin. Olenko mä ihastunut Jussiin?!" Sampsa mietti ihmeissään. Jussin ääni sai Sampsan vahtumaan omasta maailmastansa.
"Sampsa, oletko sä kunnossa?" Kuului Jussin ääni Sampsan vierestä.
"Joo olen mä ihan kunnossa. Missä on mun mp3 on?" Sampsa vastasi. Jussi kaivoi taskustansa Sampsan mp3:n ja antoi sen Sampsalle takaisin. Sampsa laittoi kuulokkeet korvillensa ja alkoi kuuntelemaan KISS:in I Was Made Loving You- kappaletta. Jussi ja muut katsoivat Sampsaa. Bussi tuli pysäkille ja pojat nuosivat bussiin. Jussi istahti Sampsan viereen bussissa ja otti toisen kuulokkeen itsellensä ja katsoi Sampsan punaisia ja turvonneita silmiä.
"Mikä hätänä?" Jussi kysyi huolissaan. Sampsa katsoi Jussia silmiin ja huokaisi.
"Mä en enää jaksa Kallea. Se on kiusannut mua niin kauvan." Sampsa sanoi ja oli purskahtaa uudestaan itkuun. Jussi otti Sampsan käden omaansa ja Sampsan sydän rupesi lyömään nopeammin.
"Mä sanoin Kallelle että sä oot mun paras ystävä." Jussi kuiskasi hiljaa. Sampsa katsoi Jussia kummissansa.
"Sanoiko Kalle mitään?" Sampsa kysyi peloissansa.
"Ei. Katsoi vaan tyhmänä takaisin." Jussi vastasi hymyillen. Sampsa vastasi pienellä hymyllä.
Pian he olivatkin koululla ja jäivät pois bussista. Jussi ja Sampsa juttelivat taas rokkari unelmistansa ja eivätkä kuulleet Kallen v*ttulua/uhkailua. Pojat eivät jaksaneet välittää. Kalle oli vaan kateellinen Sampsalle ja Jussille. Koulun pihalle päästyään pojat menivät yhteen nurkkaan, jossa pojat aina olivat välitunnit. Pojat juttellivat niitä näitä ja kuuntelivat samalla Hellcity 13:toista. Sampsa katsoi Jussia ja hänen sydämmensä jätti lyönnin väliin.
"Ei ei! Mä en voi tykätä Jussista sillä tavalla.." Sampsa raivosi mielessänsä.
"Mutta Jussi on kaunis. Ja Jussi on kiltti." Pään sisäinen ääni sanoi Sampsalle.
"Maa kutsuu Sampsaa!" Jussi sanoi Sampsan vieressä ja Sampsa tajusi että oli koulussa välkällä.
"Oliko asiaa?" Sampsa kysyi.
"Sitä vaan että kello soi." Jussi vastasi ja antoi mp3:sen kuulokkeen Sampsalle ja lähti kulkemaan ovelle.
Sampsa tunki mp3:sen taskuunssa ja lähti juoksemaan että sai Jussin kiinni.


Luokassa pojat istuivat vierekkäin ja kuuntelivat maantiedon opettajan selitysta Norjan vuonoista. Sampsa ei kuunellut yhtään mitä opettaja selitti. Hän vaan piirteli vihkoonsa sydämmiä, joiden sisällä luki Jussin nimi. Jussi nojasi kädellensä pulpettiin ja kuunteli opettajaa. Onneksi hän ei huomannut Sampsan vihon sivua.
"Astala! Mikä on Norjan pääkaupunki?" Opettja kysyi äkkiä. Sampsa hätkähti että oli tippua tuolilta.
"Oslo." Sampsa vastasi väsyneesti ja jatkoi kirjoitteluansa. Sampsa näki luomiensa alta opettajan tulevan lähemmäs ja laittoi vihkonsa nopeesti kiinni.
"Mitä Astala niin paljon piirtää ettei voi keskittyä tuntiin?" Opettaja tivasi ja otti vihon Sampsalta.
"En mitään." Sampsa vastasi hiljaa niin että opettaja ja Jussi kuulivat.
"Hei, rääpäle puhu kovempaa, että muutkin kuulevat!" Kalle huusi. Sampsa yritti pidätellä itkuansa, mutta ei vastannu Kallelle. Onneksi kello soi ulos ja oppilaat lähtivät pois luokasta. Sampsa ja Jussi lähtivät taas omaan nurkkaansa.
"Sampsa,onko sulla kaikki kunnossa? Kun olit itkeä äsken." Jussi kysyi ja katsoi Sampsaa silmiin.
"Joo,on mulla kaikki hyvin." Sampsa sanoi ja katsoi Jussia suoraan silmiin. Jussi tarttui Sampsan käteen.
"Älä valehtele. Mä nään että sua painaa joku." Sampa tiesi ettei voi valehdella enää Jussille.
"Jussi, mä..mä tykkään susta." Sampsa sanoi todella hiljaa ja alkoi itkeä. Jussi veti Sampsan syliinsä.
"Älä itke. Sampsa,mä tykkään susta kanssa." Jussi vastasi yhtä hiljaa kuin Sampsa. Sampsa katsoi kyyneltensä läpi Jussia ja painoi huulensa varovaisesti Jussin huulille. Jussi ei työntänyt Sampsaa pois, vaan vastasi Sampsan suudelmaan. Sampsa vetäyi irti ja katsoi Jussia silmät suurina. Jussi katsoi takaisin. Kello soi ja merkitsi että viiminen tuni alkaa. Sampsa otti Jussia kädestä ja he kävelivät käsi kädessä luokan eteen odottamaan.

Odottaessansa opettajaa Sampsa ja Jussi pitävät toisiaan edelleen kädestä ja juttelivat hiljaa. Heidän pahaksi onnekseen Kalle huomasi poikien kädet huusi kovaan ääneen.
"Hyi helvetti! Homoja. Jussi, miten sä voit tota itkupilliä pitää kädestä? Sä oot tyhmä." Kalle tönäisi Jussia, niin että Jussi horjahti. Nähdässään Jussin melkeen kaatuvan Sampsalle tuli jostain rohkeutta ja hän käveli Kallen eteen ja huusi.
"Vitun ääliö! Jätä mut ja Jussi jo rauhaa! Oot vaan niin kade,kun sulla ei oo ketään!" Kalle suupielet nykisivät,mutta Sampsa huomasi sen. Sampsa käänsi selkänsä Kallelle ja meni takas Jussin viereen.
Onneksi opettaja tuli silloin ja he pääsivät kuviksen tunnille. Sampsa ja Jussi menivät ihan taakse että saivat jutella ja kuunella musaa ihan rauhassa. Sampsa otti mp3:sen esille ja pojat alkoivat kuunella Scorpions:in Send Me An Angel-biisiä. Pojat alkoivat piirtää yhdessä iso työtä. Siinä oli Sampsa ja Jussi isoina kuuluisina rocktähtinä. Jussi soitti kitaraa ja Sampsa soitti rumpuja/lauloi taustojana. Kello 14.00 Sampsa ja Jussi kävelivät ulos koulusta nauraen ja menivät bussipysäkille odottamaan bussia. Bussi saapui nopeasti ja pojat menivät sisälle ja menivät istumaan keskelle bussia. Jussi tarttui Sampsaa kädestä ja kuiskasi Sampsan korvaan.
"Mä tykkään susta todella paljon." Sampsa kääntyi ja kuiskasi takaisin.
"Niin mäkin susta." Sampsa vastasi ja hymyili aurinkoisesti.
Bussi saapui lastenkodin luokse ja pojat hyppäsivät ulos bussista ja menivät sisälle.
"Moi pojat" Leena sanoi, kun näki pojat.
"Moii" Pojat vastasivat ja kiiruhtivat ylös yhteiseen huoneeseensa. Sampsa heitti KISS-laukkunsa sängylle ja Jussi Alice Cooper-laukkunsa lattialle.
"Huomenna on 23.1.1991 ja mulla on synttärit." Sampsa sanoi äkkiä. Jussi vastasi isolle hymyllä, mutta Sampsan ilme oli myrtsi.
"Ei kukaan varmanakaan oo muistannu mua. Eihän mulla oo sukulaisia edes." Sampsan silmissä kimalsi kyynel. Jussi meni Sampsan luokse ja halasi rakastamaansa poikaa.
"Mä muistan." Jussi kuiskasi ja painoi huulensa Sampsan huulia vasten. Sampsa vastasi Jussin suudelmaan. Päivä meni nopeasti poikien tehdessä läksyjä, kuunellessa musaa ja puhuessa.
Jussi oli sängyssä ja katsoi Sampsaa, joka hääräsi oman sänkynsä kanssa Herkkupeppu-boxerit jalassa.
"Sampsa,tuu mun kanssa nukkumaan." Jussi sanoi. Sampsa vastasi hymyllä ja kapusi Jussin viereen nukkumaan.

********
Nooh jatkosta tuli tollanen:) Toivottavasti kelpaa ja eikä niitä virheitä olis kamalasti...Smile Kertokaa että tuleeko VIELLÄ YKSI Osa....Very Happy

-Stala<3-

nanna wrote:On kyllä niin huimaa juttua että pakko kommentoijja :--D
Itte en kyllä olis samanlaista pystyny millään ilmeellä vääntämään, huhhuh.

Ja joo, äidinkieltä kannattaa opiskella !

Lähen tästä kuuntelee Alice Coopereita, jotka on mun suosikkeja.

<33

Miyu wrote:
nanna wrote:On kyllä niin huimaa juttua että pakko kommentoijja :--D
Itte en kyllä olis samanlaista pystyny millään ilmeellä vääntämään, huhhuh.

Ja joo, äidinkieltä kannattaa opiskella !

Lähen tästä kuuntelee Alice Coopereita, jotka on mun suosikkeja.

<33

Millaisena palautteena mun kirjoittaja pitäis toi ottaa??O__O Shocked Question
Rakentava? Vai minä?O__O

Zezuga wrote:Eiköhän nanna ihan rakentavana palautteena tuota tarkoittanut Wink

Kielioppivirheitä ja muutama hauska kohta toki löytyy, muttei se menoa nyt niin kamalasti haittaa.

Minä puhua huono Soomi,

-Z-

Aluqer wrote:okei minä taas täällä Laughing Aloitetaan virheistä:

”Pojat olivat aina yhdessä. He tekivät läksyt yhdessä ja olivat koko ajan yhdessä”
Turhaa toistoa.

”lempi bändi”
Yhdyssana

”kuuluisi”
Kuuluisia

”…ja sanoivat että pojat olivat enemmän, kuin ystäviä”
Että sanan jälkeen pilkku. Kuin sanan jälkeen pilkku pois.

”kun pojat viellä nukkuivat”
Vielä

”Sampsa sanoi iloisesti ja nuosi sängyltä ylös jalassansa…”
Nousi. Jaloissansa tai päällään, ei sinänsä virhe, mutta kuulostaa paremmalta.

”…joka oli juuri nuossut ja hiukset sojoitti
Noussut. Sojoittivat.

”Keittiössä, jossa Sampsa ja Jussi söivät, oli eri missä muut söivät.”
Keittiö, jossa Sampsa ja Jussi söivät oli eri kuin se, missä muut söivät. Noin olisi järkevämpi

”Leena asui samassa talossa missä lastenkoti oli”
Jossa

”Pojat seivovat bussipysäkillä”
Seisoivat

”Tuli poikien luokse ja repisi Sampsan mp3:n Sampsan kädestä kova kuorasesti
Repäisi. Kovakouraisesti.

”Sampsa oli Jussin takana ja pidetti itkuansa”
Pidätti

”Jussin ääni sai Sampsan vahtumaan omasta maailmastansa”
Havahtumaan

”Ja pojat nuosivat bussiin”
Nousivat

”rokkari unelmistansa”
Yhdyssana

”ja hänen sydämmensä jätti lyönnin väliin”
sydämensä

”Hän vaan piirteli vihkoonsa sydämmiä
Vain. Sydämiä. Hyvä muistisääntö on, että ”sydämeen ei mahdu kahta ämmää”

opettja kysyi äkkiä”
Opettaja

”nähdessään Jussin melkeen kaatuvan”
Melkein

”Kalle suupielet nykisivät”
Kallen suupielet nykivät

”Ja meni takas Jussin viereen”
takaisin

ja sitten ylistys:
voi helkutti mikä tarina <3 siis aww jotain niin ihanaa ^^ Emmä tiiä mä en vaan saa mun tarinaa edes edistymään, ja joku täällä kirjoittaa tällasta. Jessus. No siis kuitenkin juonena ja toteutuksena aivan mahtava tarina, mutta kirjoitusta kannattaa oikeasti katsoa vieläkin.

ps. lisäksi jotain välilyöntejä puuttuu, mutta en jaksanut korjata x) Tarkkaile, että kertovassa tekstissä on kokoajan kirjakieltä. Niin ja jatkoa toivoisin Cool

IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Miyu: Like A Star Empty Re: Miyu: Like A Star

Post  Miyu Mon Oct 31, 2011 2:57 pm

Joudun ikävästi ilmoittamaan että tämä fic mitä en ole oikeasti 2 vuoteen jatkannut saattaa oikeasti loppua tähän, en ole pitkään aikaan kirjoittanut jatkoa, vaikka mulla olisi kyllä vielä tallessa aloitettu osa tähän, mutta en tiedä osaisinko enää ees kirjoittaa tähän jatkoa ja tämä on muutenki aikasta kamala joten.

En lyö asiaa vielä lukkoon että tämä loppuu _nyt_, mutta en kyllä että tämä jatkuisikaan.

Ja toki riippuu myös siitä että kuinka moni tätä ees enää lukusikaan?

Miyu~
Miyu
Miyu

Posts : 7
Join date : 2011-10-31
Age : 32

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum