Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Se Ep jonka olisi määrä tulla julkaistuksi tänä vuonna!

Go down

Se Ep jonka olisi määrä tulla julkaistuksi tänä vuonna! Empty Se Ep jonka olisi määrä tulla julkaistuksi tänä vuonna!

Post  IA Tue Jun 07, 2011 5:42 pm

Lallieh<3 wrote:Nonni. Kaikkihna nyt luonnollisestikkin tietää mistä on kyse. Mutta, jos ette niin hävetkää ja
Arrow ''SO. is also planning to release an ep end of this year''
Ja määhän en tiiä asiasta mittää sen enempää, joten kertokaapa juttuja.. if ya even know, that is! ''heh heh''

Aluqer wrote:kovasti odotan millaista on tulossa... 😉 aiempien kokemuksien perusteella mahtavuutta on odotettavissa.
tarkoitus olisi päästä jollekkin keikalle ja sitä kautta saada tämä.

Sepi wrote:Joo, keikalle olisi todellakin mukava päästä. Näillä näkymin ei tosin ihan lähiaikoina Rolling Eyes
EP-kiekkoa odotellessa...
minkäköhän lainen nimi ja kansi on tulossa...? Very Happy

Stalan salarakas wrote:
Aluqer wrote:kovasti odotan millaista on tulossa... 😉 aiempien kokemuksien perusteella mahtavuutta on odotettavissa.
tarkoitus olisi päästä jollekkin keikalle ja sitä kautta saada tämä.

Juu, samat ois aatteet mulla.. Toivottavasti vaan pian saatas sitä keikkaa!
Jos jostakin syystä ei pääsis keikalle hommaamaan levyä, niin voiko sitä sitten hommata mistään muualta?
Pakkohankinta tää on kuitenkin, koska mahtavuuttahan tämä on 100 varmasti! Kaiken tähän astisen perusteella ainakin!
Loppuvuotta odotellessa. 😉

Hennuli wrote:
Lallieh<3 wrote:Nonni. Kaikkihna nyt luonnollisestikkin tietää mistä on kyse. Mutta, jos ette niin hävetkää ja Arrow

Anteeksi nyt vain! eikö tuo ole nyt vähän törkeää? Jotkut ovat saattaneet löytää bändin vasta ihan äskettäin, kuten nyt esimerkiksi minä. kaikki eivät voi tietää mistä on kyse, ja sitäpaitsi, et sä voi pakottaa ihmisiä häippäseen täältä tosta vaan. anteeks tällänen pälätys, mutta minkä sille voi jos on agressiivinen ihminen... Rolling Eyes Ja voisikohan joku selittää mulle että mikä se tälläinen ep. on?

Summer wrote:Enpä usko että lalli meinasi "pahaa" tuolla, mutta uudetkin SO.n kannattajat voivat bongata nuo EP uutiset ihan viralliselta sivulta.
Laitan nyt kokonaan tuon lainauksen sieltä:

Hi SO. fans!
SO. is recording some new material right now. Song titles are: Shout, In My Mind, Spring Romance n' She. The latter two are old songs. "We want to do them again 'cos they need the sound of this current lineup. They are still f#¤%ing great songs!" says Stala. You can hear some samples whenever they are ready.

SO. is also planning to release an ep end of this year.

[quote="Hennuli"]
Summer wrote:Enpä usko että lalli meinasi "pahaa" tuolla, mutta uudetkin SO.n kannattajat voivat bongata nuo EP uutiset ihan viralliselta sivulta.
Laitan nyt kokonaan tuon lainauksen sieltä:

Hi SO. fans!
SO. is recording some new material right now. Song titles are: Shout, In My Mind, Spring Romance n' She. The latter two are old songs. "We want to do them again 'cos they need the sound of this current lineup. They are still f#¤%ing great songs!" says Stala. You can hear some samples whenever they are ready.

SO. is also planning to release an ep end of this year.

Kasolli wrote:Hennuli puhuu asiaa! Ei tänne uskalla rekisteröityä kun on tuollaset ihmiset vastassa, mutta minä en puutu.

LivHanna wrote:
Lallieh<3 wrote:Nonni. Kaikkihna nyt luonnollisestikkin tietää mistä on kyse. Mutta, jos ette niin hävetkää ja Arrow
''SO. is also planning to release an ep end of this year''
Ja määhän en tiiä asiasta mittää sen enempää, joten kertokaapa juttuja.. if ya even know, that is! ''heh heh''

Mun on nyt ihan pakko puuttua tähän asiaan. Elikkäs, tuskinpa "Lalli" tuolla nuolella tarkoitti, että "tietämättömien" pitäisi häipyä laudalta. Itse ainakin oletan sen viittaavan nuolta seuraavaan lauseeseen: ''SO. is also planning to release an ep end of this year''. Joten kenelläkään tuskin on syytä vetää asiasta hernettä nenään.
Nyt vois kuitenkin lopettaa tämän offailun ja palata asiaan.
-LIV-

Lallieh<3 wrote:Siis ihan oikeesti!!??! Laughing

Noniin. Ensinnäkin pahoittelut tähän alkuun, jos joku tuon oikeasti koki jotenkin negatiivisena.. Laughing Ei jessus. Ensinnäkin SARKASMi on keksitty. Ja meitsi diggaa siitä. Ja sitten on KARU-HUUMORI, josta meitsi diggaa kans. 😉 Ja jos tuo nuoli jotenkin teitä rohkaisi häipymään tältä laudalta, niin you are dead wrong! Se nuoli meinasi että menkää sinne SO.:n viralllisille kotisivuille ja katsokaan mistä helvetistä tuo lalli kirjoitti. Eli se EP. Niin ja mulla ei oo mitään teitä uusia käyttäjiä vastaan. Päinvastoin. Tännehän toivottiinkin elämää!
Harmi vaan että mut leimattiin tässä ja meni tulkintanne päin vittua tässä. Very Happy
Anteeksi vaan ja tervetuloa boardille! Smile

Ja nyt sitten loppu jauhaaminen.

Zezuga wrote:Lallin painavien sanojen ja totuuden jälkeen...ASIAAN

Joni Master wrote:Mitäpä tällä uudella materiaalilla tekee kun tuskin saa kaupasta / ei motivaatiota kun ei ole aikaisempiakaan kuunnellut. (On jotenkin tosi huono fani olo)

Kasolli wrote:tämä EP juttu. Minä en ole sitä tajunnut oikein vieläkään. Siis sivuilla olen käväissyt ennen kuin tiesin tästä sivusta ja olen lukenut tuon jutun moneen kertaan. Meinaako se sitä, että kun on sivuille tulossa uusia biisejä? Vaiko että levyä tulossa? Surprised Se olis mahtavaa.

Petster wrote:EP:t (http://en.wikipedia.org/wiki/Extended_play) ovat julkaisuja, jotka sisältävät enemmän kuin yhden biisin, mutta ovat kuitenkin liian lyhyitä ollakseen varsinaisia pitkäsoittoja. Eli ne on yleensä semmoisia kolmen - neljän biisin levyjä, jollainen tuo tuleva ep:kin tulee mitä luultavimmin olemaan.

IA wrote:Odotan innolla tuota EP:tä, ja varma olen että tulee olemaan tosi hyvä . Niin että joka odottaa jotain hyvää ei tarvitse odottaa kauan, vai miten se nyt sitten meni.... Smile
IA
IA
Admin

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Se Ep jonka olisi määrä tulla julkaistuksi tänä vuonna! Empty Re: Se Ep jonka olisi määrä tulla julkaistuksi tänä vuonna!

Post  IA Tue Jun 07, 2011 5:44 pm

Kasolli wrote:Jeps. Hyvää ei voi odottaa liian kauan. Sillaiko se meni? Very Happy Miten tätä EP:tä sitten on mahdollisuus saada?

Zezuga wrote:Uudesta materiaalista Sami J. onkin täällä jo uutisoinut seuraavasti;

"paljon kohistun "uuden materiaalin" valmistuminen on nyt hyvinkin loppusuoralla ellei jopa aivan maaliviivalla, joten "jotain "sopii odottaa piakkoin..."

Noniin kaikki So.-diggarit, eikös vain kuulostakin hyvältä? Eli tuskin meitä pidetään jännityksessä enää kovinkaan kauaa, silkkaa mahtavuutta. Smile

-Z-

Joni Master wrote:Toivottavasti tämä ei meinaa vaan sitä että 1 levy lisää ruinattavaa e-mailiin, toivottavasti ihan kaupan hyllylle tulee, että fanit saa tasavertaiset kohtelun.

Stalan salarakas wrote:
Zezuga wrote:Uudesta materiaalista Sami J. onkin täällä jo uutisoinut seuraavasti;

"paljon kohistun "uuden materiaalin" valmistuminen on nyt hyvinkin loppusuoralla ellei jopa aivan maaliviivalla, joten "jotain "sopii odottaa piakkoin..."

Noniin kaikki So.-diggarit, eikös vain kuulostakin hyvältä? Eli tuskin meitä pidetään jännityksessä enää kovinkaan kauaa, silkkaa mahtavuutta. Smile

-Z-

No kuullostaa aivan sairaan hyvältä! Wink
Kiva homma kun nyt on paaljon asoita mitä innolla odottaa. Very Happy
IA
IA
Admin

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Back to top