Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Everything For Money

Go down

Everything For Money Empty Everything For Money

Post  IA Tue Jun 07, 2011 5:00 pm

IA wrote:Infoa bändin FB sivulta

Tänään on promo sinkun julkaisu päivä jonka nimi on Everything For Money. Se on esitetty suurempiin radioasemiin Suomessa. Nyt haluamme teidän apua tähän! Jos haluat kuulla uuden promon radiossa, laita pyyntö Radio Rock, The Voice, YleX ja myös paikallisradiot ympäri Suomen että soittavat Stala & SO´n promon.


Everything For Money Everythingformoney

King wrote:Ihan hieno kansi. Voi kun vielä kuulis kappaleen jostakin. Stala kertoi twitterissään, ettei tämä kappale ole vielä se Euroviisubiisi ja että biisi tulee olemaan vielä toistaiseksi vain radiokanavien saatavilla. Mikä tietenkin on loogista; täten kappaleella on suurempi mahdollisuus saada kuuluvuutta (kun fanit eivät kuule kappaletta netistä, fanit pyytävät radioilta biisiä soitettavaksi).

No, toivottavasti nyt edes jossain vaiheessa biisin kuulisi. Smile
Joni Master wrote:No niin täähän rupeaa näyttää joh oikealta bändiltä. 😉


IA wrote:@King Euroviisubiisi se ei voi olla koska sitä ei saa soittaa vielä missään 😉

Aluqer wrote:Kertokaa toki ihmeessä jos todistetusti saatte tän kuultua jostakin, tai mikä parasta, nauhalle ja nettiin Cool Oonko mä muuten ihan sokea vai mitähäh kun mä en muualta kuin rockin sivuilta löydä mtn toivo kappaletta-juttua?

IA wrote:Täällä voitte toivoa Radio Rockin sivulta musiikkia

http://www.radiorock.fi/musiikki/toivo-musiikkia

~IA~

King wrote:
IA wrote:@King Euroviisubiisi se ei voi olla koska sitä ei saa soittaa vielä missään 😉

Toki, toki, mutta onpahan näköjään nyt sitten Stalan itsensäkin vahvistus. Wink, wink vaan. Wink

Joni, älä muuta sano. Wink Kyllä se tuntuu niin hienolta että ihan itkettää... Smile Upeeta.

IA wrote:@King Näinhän se on Smile

~IA~

Linba wrote:Biisi soi juuri äsken Radio Rockilta! Ensimmäisen kuuntelukerran jälkeen en osaa sanoa muuta kuin että kuulosti hyvältä. Sain alkua lukuunottamatta äänitettyä sen, joten kuuntelenpa heti uudestaan.

Uskomatonta kuulla tämän yhtyeen musiikkia soivan radiosta. Tästä se julkisuus lähtee.

En ollutkaan vielä sanonut mielipidettäni sinkun kansikuvasta, joten sanon sen nyt: Upea! Hank näyttää sopivan porukkaan paremmin kuin hyvin.

Aluqer wrote:...Ja nyt on myös youtubessa, ei mikään mahti äänenlaatu, mutta kuulee ihan hyvin millainen piisi on kyseessä. Videoita en osaa tehdä, joten tällai vaan.

https://www.youtube.com/watch?v=31uFi488nHM

IA wrote:Kiitos paljon, itse olen yrittänyt kuunella Radio Rockia ja toivoa mutta nyt kun olin pois niin tietysti silloin sitä soitettiin Smile

Aluqer wrote:Ole hyvä vain : )

Ekan kuuntelukerran jälkeen mulla oli vähän sellai fiilis että "Tässäkö tää nyt oli" (kuten aina), mutta oikeestihan tää on aivan mahtava! Kitarat on varsinkin hienot, ehkä just jotenkin voimakkaammat ja enemmän melodiaa vetävät, kuin mitä SO.:lla on yleensä ollut. Ja toki Stalan ääni on nätti kuten yleensäkin. Sanatkin on varmaan tosi hienot, mutta siitä on paha sanoo oikeen mitään, kun enmä saa noista kaikista millään selvää.

Ainut mikä mua kyprii edelleen, on se kun örvis tuli mesessä kysymään että kuulenko mä nyt mitä ne soittaa, tietenkin niin että se äänimerkki jäi videolle. Eli se se pilputus on, ette kuule omianne jokainen kerta. Mutta joo, terkkuja vaan Laughing

King wrote:Melko luotettavan lähteen mukaan Everything for Money -kappaleessa soittaa rumpuja Lacu Lahtinen ja kitaraa Amen. Wink

Biisi itsessään nousi heti yhtyeen tähtikaartiin. Wow. Melodinen alku, säkeistöstä tykkään ja kertsi on menevä. Stalan ääni kuulostaa hyvältä ja ah niin ihanat stemmat ovat täällä taas! Smile

Hittibiisiltähän tämä tietenkin kuulostaa, kaikki ainekset löytyvät; melodinen, menevä, toistoa löytyy. Viimeistä ehkä hieman liiaksikin, varsinkin lopussa, mutta odotellaan että päästään kuulemaan biisi kunnolla, ennen kuin tuomitaan. Wink Upea kappale. En malta odottaa kuulla sitä LIVENÄ. Smile

IA wrote:Jos haluat kuunnella 01:11 min pätkän tästä uudesta biisistä niin voit sen tehdä täällä:


http://www.myspace.com/showbyso/music/songs/Everything-For-Money-clip.mp3-77105538


~IA~

Joni Master wrote:
IA wrote:Jos haluat kuunnella 01:11 min pätkän tästä uudesta biisistä niin voit sen tehdä täällä:


http://www.myspace.com/showbyso/music/songs/Everything-For-Money-clip.mp3-77105538


~IA~

Biisi vaikuttaa hyvältä valinnalta euroviisuihin, verrattuna noihin kahteen muuhun näytteeseen.
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Everything For Money Empty Re: Everything For Money

Post  IA Tue Jun 07, 2011 5:03 pm

King wrote:
Joni Master wrote:Biisi vaikuttaa hyvältä valinnalta euroviisuihin, verrattuna noihin kahteen muuhun näytteeseen.

Ei, ei, ei! Viisubiisi julkistetaan maanantaina. Wink

Aluqer wrote:edit: ai King oli nopeampi. No joka tapauksessa aika mainio kappale, kolme kertaa kuultu raadiosta, ja omalta äänitteeltä lukemattomia. Pidän kovasti. Jos sais sen sinkun vielä omaksi niin olisi kyllä mitä suurin riemun aihe Very Happy Vieläkin tulee perhosia vatsaan <3 Pari uutta sinkkua kerralla on kyllä jo jotain mitä ei meinaa pää kestää, plus sitten kaikki oheishärpäke tässä ympärillä.
IA wrote:Huomautetaan kerran vielä että euroviisu biisiä ei saa vielä soittaa 😉


~IA~


Joni Master wrote:
King wrote:
Joni Master wrote:Biisi vaikuttaa hyvältä valinnalta euroviisuihin, verrattuna noihin kahteen muuhun näytteeseen.

Ei, ei, ei! Viisubiisi julkistetaan maanantaina. Wink

Aaah, olin ymmärtänyt väärin.

Joni Master wrote:
King wrote:
Joni Master wrote:Biisi vaikuttaa hyvältä valinnalta euroviisuihin, verrattuna noihin kahteen muuhun näytteeseen.

Ei, ei, ei! Viisubiisi julkistetaan maanantaina. Wink

Nyt se on facebookissa. Hitsin hyvä biisi!
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum