Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Keikat 2009

Go down

Keikat 2009 Empty Keikat 2009

Post  IA Sat Jun 04, 2011 7:25 pm

Zezuga wrote:Renska kertoili mulle eilen, että SO. olisi tekemässä Helsingissä keikkaa alkuvuodesta. Odottakaamme lisää informaatiota asiasta!

-Z-

Joni Master wrote:Itse voin joh nyt sanoa että en tule ensi vuonna keikoille kun pitää suorittaa armeija.

Albireo wrote:
Joni Master wrote:Itse voin joh nyt sanoa että en tule ensi vuonna keikoille kun pitää suorittaa armeija.
Ainahan sieltä lomille pääsee Wink

Joni Master wrote:
Albireo wrote:

Tuskin itse keikan aikaan.

Albireo wrote:
Joni Master wrote:
Albireo wrote:

Tuskin itse keikan aikaan.
Nooh, jos keikkoja on viikonloppuisin niin hyvä mahishan sieltä silloin on päästä keikalle, ei sitä aivan joka viikonloppu joudu kiinni siellä olemaan. Vaihtelee kyllä paljon tuo, toisilla vähän väliä viikonloput vapaata, toisilla sitten vähemmän.

Nalieny wrote:Eiköhän se keikan olevaisuus ja päivämäärä tarkennu sitten jossain vaiheessa Razz Olis kyllä todella rock. Katsellaan katsellaan, ehkäpä. Ja Joni, älä kitise siitä armeijasta, itsehän sinne menet, vaihtoehtokin olisi ja elämä jatkuu intin jälkeenkin (ja jopa sen aikana). Tää itse vetää sitten heinäkuussa kurkkusalaatit päälle. Mut ei siitä sen enempää. RockRock!

Albireo wrote:
Nalieny wrote:Tää itse vetää sitten heinäkuussa kurkkusalaatit päälle. Mut ei siitä sen enempää. RockRock!
Heinäkuussa? Minnes päin, itse heinäkuussa 09 Karjalan lennostoon menossa. Niin eli jos niitä keikkoja runsaasti ennen heinäkuuta tulisi niin olisi mukava (:

IA wrote:No niin nyt on muutamia SO keikkojaa tulossa ja voitte lukea lisää siitä täällä:

http://www.showbyso.com/

~IA~

Joni Master wrote:
IA wrote:No niin nyt on muutamia SO keikkojaa tulossa ja voitte lukea lisää siitä täällä:

http://www.showbyso.com/

~IA~

Harmi kun kaikki ovat vaihteeksi Helsingissä tai sen vieressä.

Linba wrote:Hienoa hienoa.
Mutta onko tietoa, millaisia ovat näiden keikkojen ikärajat? En nimittäin löytänyt paljoa valaisevaa tietoa paikkojen kotisivuilta.

IA wrote:No, mitä minä löysin niin ikärajat tulee olevan 18v ja siitä ylöspäin. Joissakin paikkoissa voi olla jopa 23v.

~IA~

Zezuga wrote:17.01.2009: Hämeenportti, Somero (+ Twelve Inches)
15.01.2009: On the Rocks, Helsinki (+ Siiri Nordin)
10.01.2009: Rautaruukki, Karkkila (+ Junction)
09.01.2009: Dog's Home, Tampere (+ Junction)

Yleensähän juuri On The Rocksissa on melko korkea ikäraja, jopa k-24, joinakin päivinä k-22. Luulisi muiden olevan jotain k-18 kastia...

Eiköhän tuonne Helzinkiin pyritä, ehkä Treelle ja Karkkilaan, katsoo nyt tilannetta vähän lähenpänä! Mutta mainiota, että nämä ovat viimein julki ihan viralliselta taholta...

-Z-

IA wrote:Tässä on Hämeenportti Someron keikka:

http://www.hameenportti.fi/tapahtumat.html

SO (HELSINKI)

SO-YHTYEESSA VAIKUTTAVAT:

STALA

NICK GORE

GREGORIUS PRIMORSK

PATE VAUGHN

SAMI J.

LIPUT 5€

IKÄRAJA 18 V

LAUANTAI 24.1.2009

SUOMI ROCKIA

~IA~

Albireo wrote:Juups, kaikkihan nuo on täysin "korvessa" täältä Savosta päin katsottuna, mutta kyllä noista joitain voisi harkita. On the Rocks on täysin poissuljettu sekä ikärajan että myöskin sen puolesta, että mie en ainakaan lähde minnekään seikkailemaan keskellä viikkoa. Tampere olisi sitten lähimpänä, jotain 300 km vain...ja kun työt loppuu jossain klo 15, niin menisi hiukka liian tiukalle, joten sitten nuo kaksi lauantain keikkaa jäljelle jäisi...pitää katsoa, karmee matka olisi kyllä ajella tuonne, junailu taas olisi asteen hankalampaa, että tässäpä sitä miettimistä.

Stalan salarakas wrote:Noniin noniin. Tulihan niitä mahtavia keikkauutisia. ;D
Täytyy myöntää että on näitä odoteltukkin jo. Very Happy

Elikkäs, tää tyttö on hiipimässä hesaan, tampereelle ja karkkilaan.
Somerolle ei ole matkan takia mitään mahdollisuuksia päästä, on niin rahaa vievä alku vuosi että HUH! Rolling Eyes

Hesaanhan täältä vantaalta on vain 15 minuutin junamatka, että tottahan toki sinne mennään. Tampereelle puolentoista tunnin junamatka (joka ei toivon mukaan tule maksamaan hirveän paljon) ja karkkilaan menee toivottavasti joku julkinen hesasta.. Kuulin ettei matkaa olis kun joku tunnin verran.. (Joo mä olen niin perillä tästä liikenteestä Laughing )

Tähän samaan hengenvetoon täytyy vielä kiittää erästä rakasta ihmeistä eräästä asiasta (kyl sää tiiät) 😉

Nähdäänhän keikoilla!

-Suvi
IA
IA
Admin

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Keikat 2009 Empty Re: Keikat 2009

Post  IA Sat Jun 04, 2011 7:36 pm

nanna wrote:Hei beibes, mitäs tämä tarkoittaa:

http://www.ontherocks.fi/showPage?page_id=2_22 tuola lukkee, että 15.1. rocksissa esiintyypi brother firetribe. Ei oo so.sta mittää ja Nordinin tytöstä lukee että esiityis 22. päivä.

Ja tonne rocksiin siis on k20, jos on torstaina 15.1. Muute on k23

Kertokaapa jos joku jotakin tietää, ettei tuu sitte turhaa lähettyä matkaamaan.

Anonymous wrote:No oho, oho, oho.

Olenpa yhtä ulkona , kuin nannakin Very Happy Joku nyt säätää pahasti omiaan Rocksin sivuilla, tai sitten tää on vaan huono päivä tai jotain.

Lisäinfoa odotellessa, kyllähän tämä pitää selittää/selvittää!

-Z-

Anonymous wrote:15.01.2009: On the Rocks, Helsinki (+ Brother Firetribe)

Eli ilmeisesti keikka toteutuu, suora lainaus So;n kotisivuilta.

-Z-

Anonymous wrote:Tuonne On The Rocksiin ois tarkotus myös allekirjottaneella itsensä raahata.. Sen lisäks Tre tai Karkkila on harkinnassa, mut täytyypä katsella sit lähempänä.. Very Happy

-LIV

Nick G. wrote:
Zezuga wrote:15.01.2009: On the Rocks, Helsinki (+ Brother Firetribe)

Eli ilmeisesti keikka toteutuu, suora lainaus So;n kotisivuilta.

-Z-

Pitäisi toteutua, riippuu vielä täysin BT:n pojista. Tämän hetken tietojen mukaan keikka on.

Jussi wrote:Nyt ku oon täs kelaillu niin Tampereen keikalle vois yrittää tulla. Pitää vaa miettiä mihkä pääsis majoottumaan, no on täs about kuukaus aikaa pohtia. Kassellaan.

Anonymous wrote:Nyt näyttäisi siltä, että olen tulossa katsomaan keikkoja mm;

Tampereelle
Karkkilaan
Helsinkiin

Siellä nähdään siis, kaikki tutut on tervetulleita tarjoaan drinkkejä ja nykimään tucasta. Cool

Vetäkää poijjat hyvät keikat!

-Z-

Stalan salarakas wrote:
Zezuga wrote:Nyt näyttäisi siltä, että olen tulossa katsomaan keikkoja mm;

Tampereelle
Karkkilaan
Helsinkiin

Siellä nähdään siis, kaikki tutut on tervetulleita tarjoaan drinkkejä ja nykimään tucasta. Cool

Vetäkää poijjat hyvät keikat!

-Z-

samat sanat. Twisted Evil

Nähkäämme siellä sitten, ja kuten aina, mulle saa/ pitää tulla juttelemaan jos tuntee / muuten vaan tuntuu siltä!

Rokkailemisiin! <3

Anonymous wrote:Joo, nyt on sit varmistunu et oon todellakin tulossa vain tuonne On the rocksiin.. Eli silloin siis! Ja kuten tuossa ylempänä on jo parin otteeseen todettu, kaikki tutut ja miks ei tuntemattomatki saa tulla nykimään hihasta.. Twisted Evil

-LIV

Anonymous wrote:Ja samalla olisi mukava tietää ihan jokaisen keikan showtime, kun en infoa löydä mistään ja samalla toki se, että eikös Dogsi ole perinteisesti ihan k-18?

-Z-

Nick G. wrote:
Zezuga wrote:Ja samalla olisi mukava tietää ihan jokaisen keikan showtime, kun en infoa löydä mistään ja samalla toki se, että eikös Dogsi ole perinteisesti ihan k-18?

-Z-

Mehän ei tiedetä vielä aikatauluja, ne yleensä selviävät vasta keikkipäivänä, mutta tässä hieman osviittaa;

-Tampereella on kaksi bändiä, So. soittaa jälkimmäisenä. Kannattaa ehdottomasti tulla tsekkaamaan myös Junction ja arvelisin, että jos tulee paikalle klo 21, niin ei missaa kumpaakaan bändiä. Musiikki alkaa varmaan 22 jälkeen..
-Karkkilassa on kolme bändiä, So. sielläkin viimeisenä. Soitto alkaa todennäköisesti 22 jälkeen.
-Jos olemme On The Rocksissa, niin siellä 2-3 bändin iltana eka bändi (eli siis tässä tapauksessa luonnollisesti me) aloittaa klo 22.30.
-Somerolla on myös 3 bändiä, todennäköisesti me soitamme toisena. Ekan bändin aloitus on varmaan siinä 22 maissa...

Tulkaa ajoissa, ehditte enemmän dokatakin, eikö vain!!

Ikärajat ainakin Karkkilassa ja Somerolla on 18v, Rocksissa 20v. Dogsista en tiedä, oletan, että 18 riittää..

Jussi wrote:Kiitoksia vastauksesta Nickelodeoni! Dogsin sivuille jätin kysymyksen tästä samasta aiheesta about viikko sitten, eikä vieläkään oo kuulunu vastausta. Täällä sitten tärähti heti, nice. Tommosta osviittaa vähä kaipaskin, kun iteki hieman kauempaa oon tulossa bändiä kattomaan Treelle.

Dogsissa dokataan tai siis dogataan!

nanna wrote:
Nick G. wrote:
-Tampereella on kaksi bändiä, So. soittaa jälkimmäisenä. Kannattaa ehdottomasti tulla tsekkaamaan myös Junction ja arvelisin, että jos tulee paikalle klo 21, niin ei missaa kumpaakaan bändiä. Musiikki alkaa varmaan 22 jälkeen..

Apuaaaaa, nyt panikoin, että kerkeenkö mää paikalle ! Itkuhan siinä pääsee, jos en kerkiä. Luvatkaa, että kapinoitte ja ette ala soittaa ennen yhtätoista Razz Eikö ? (harmi ettei täälä oo mitää enkelihymiöö ;< )
No, toivottavasti kerkeen.
Moi.

Problem wrote:Nähellään Tampereella nääs.....;-)
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Sat Jun 04, 2011 7:42 pm

Joni Master wrote:Mä en olisi tullut dogaamaan jos oisin päässyt mutta "digannut" oisin voinut hyvännäköisiä naisia. 😉

Anonymous wrote:
Problem wrote:Nähellään Tampereella nääs.....;-)

Mukavaa nähdä sua täällä Problem! :> Tervetuloa nyt vielä!

-Z-

Jussi wrote:Jejj, parempi myöhään kuin ei sillonkaa. Dog's Home vastas mun kyssään näin reilun viikon jälkeen. Nick ties hyvin, mutta onpahan nyt homma täysin selevä.

ikäraja k-18 ja bändit soittaa 22,30-01,15!­

Stalan salarakas wrote:
Jussi wrote:Jejj, parempi myöhään kuin ei sillonkaa. Dog's Home vastas mun kyssään näin reilun viikon jälkeen. Nick ties hyvin, mutta onpahan nyt homma täysin selevä.

ikäraja k-18 ja bändit soittaa 22,30-01,15!­

sopii hyvin, oikeastaan aijankohta on täydellinen.
Kerkee hieman Tampereella pyöriä ennen keikkaa. Very Happy
Me ollaan tulossa toden näkösesti joskus 4 jälkeen täältä junalla Tampereelle ja ollaan siinä joskus 6- puol 7 maissa perillä.

Harmi ja hitto että piti just nyt tulla aika kivan flunssan. Mutta enpäs anna sen häiritä (muutama mintuu viina ja avot)
Laughing

Hotellitkin jo varattuna sekä Karkkilaan että Tampereelle. Wink

Nähdään!
-Suvi

Anonymous wrote:^Kyllä se flunssa vaan häirihtee jos kuume kiilailee melkeen 40 asteeseen ja pää on täynnä räkää. Nim; Voipi jäädä kaikki mukavuus välistä. Crying or Very sad

Mutta noohh, vielä on päiviä.

-Z-

Nick G. wrote:Meistä johtumattomista syistä keikkamme On The Rocksissa 15. tammikuuta on peruttu. Olemme pahoillamme niiden puolesta, jotka ovat suunnitelmia ko. päiväksi tehneet ja olivat meitä tulossa katsomaan. Yritämme järjestää korvaavan Helsingin keikan tietysti niin pian kuin mahdollista!

Anonymous wrote:Joo, sain tästä tietoa viime yönä ystäviltäni, jotka olivat keikalla ja olin myöskin tulossa asiasta uutisoimaan...

Harmi juttu, kun meikäläisen piti sairastua ja olisin tullut sekä eiliselle, että tänpäiväiselle keikalle ja ajattelin, että noh, onhan sentään On the Rocks, että voin mennä sitten sinne, niin se on peruttu. Mutta toisaalta.. Onhan tilanne ollut epävarma niin puolelta jos toiselta kokoajan, että oli siihen mulla pieni varaus. Harmittaa, silti. Maximaalisesti. Crying or Very sad

No, kiitos lohdutuksen sanoista Nick. Luotan siihen, että Helsingissä järjestetään toinen keikka ajallaan.

-Z-

PS:
SOMEROONPÄIN AUTOILIJOILLE;Uhrataan kaksi autosiistiä känniläistä autonne takakonttiin! Heitämme moraalitonta , suht vaaratonta läppää , emmekä osaa laulaa. Siitä hyvästä, että saamme keikkua kaarassanne maksamme taatusti viikonlopun juomarahat (tai illan jos kuski haluaa humaltua). Yhteydenottoja otetaan vastaan.

ana2009 wrote:Tosiaan jos joku helsingin suunnilta on menossa autolla Someron keikalle, niin täälä oisi yksi kyytiä vailla. Korvauksia toki saa kuskaamisesta =)

Yksityisviestiä tulemaan, jos löytyy autoilijoita.

Linba wrote:Huono juttu tuo.

Kertokaahan joku keikoilla käynyt, että minkälainen oli SO.:n settilista. Itse en keikoille pääse, joten olisi mukava kuulla. + jos kuvia tai videoita olette internettiin tunkenut niin laittakaahan linkkiä, että saamme muutkin nähdä, millaisia upeita keikkoja SO. on taas vetänyt.

Anonymous wrote:Ou jea, Liv tulee sittenkin Karkkilaan! See ya there! Twisted Evil

-LIV

nanna wrote:Jeij, kiitos paljon Tampereen keikasta bändille ja seuralaisille ! Oli huippua.

Nähään ens viikolla !

Anonymous wrote:Kiitos loistavasta keikasta Karkkilassa, kyllä kannatti tulla! Very Happy Ja kiitti seuralle toki myös.. 😉

-LIV

Stalan salarakas wrote:Helloroos kaikki, nyt on täälläkin kotiuduttu!
Ei voi muuta sanoa kun että maailman paras viikonloppu tuli tässä vieteltyä! Kiitos bändille yhteiskuvista, hyvästä läpästä, ja eritoten mahtavista keikoista! ;D

Olin nyt siis Tampereella ja Karkkilassa, ja täytyy todeta että paremmat fiilikset oli karkkilassa. Jostakin kumman syystä.. Vaikka tampereen jäljiltä olikin kiva sellasessa kooma darrassa matkustaa sillä jytkyttävällä dösällä ympäri ämpäri.. XD

settilistoista sen verran että kummalakin keikalla oli eri. Karkkilassa muutaman viisun pitempi.
En kyllä kuolemaksenikaan kykene muistamaan koko settilistaa, että jos joku muistaa niin ois kiva. Wink

*toivottavasti Stala tykkäilit lahjoista* ;D

Myös mahtava seura sekä Tampereella että Karkkilassa. Love you <3

-Suvi

Laurie wrote:"Ohan sitä tullu heiteltyä..."

Näin erästä sketsiä lainatakseni, ja onhan sitä tullut myös käytyä Tampereella tuossa männä viikonloppuna.

Piti oikein vilkaista tuonne Yleiset keikkakokemukset -topiciin, ja siellähän jokainen tästä meidän kolmikosta on silloin vajaat pari vuotta sitten uhonnut / lupaillut että jatkossakin meitä keikoilla näkee. Noh, eipä ollut kuitenkaan allekirjoittanut syystä jos toisestakaan alun perin näille keikoille lähdössä - lukuun ottamatta tätä nyt SO.:n osalta peruuntunutta On the Rocksin häppeninkiä...
Minutkin sitten kuitenkin lopulta saatiin puhuttua lähtemään juurikin tuonne Dog's Homen keikalle ("ai kun yllättävää"), ja niinpä tämä kolmen kopla oli jälleen koossa.

Sen pidemmittä puheitta suoraan asiaan, eli näihin "palkintogaalan omaisiin" kiitospuheisiin... Kiitokset ensinnäkin tietysti bändille keikasta, oli taasen mahtavuutta. Kiitokset myös seuralaisille, meininki oli taas sitä takuuvarmaa linjaa... Hyvä vai huono asia, siitä en oikein koskaan pääse perille. Noh, pääasia lienee että on hauskaa ja sitähän kai jälleen kerran oli, sikäli kun muistan... Ei vaan, muisti ei kyllä mennyt vaikka tulikin taas otettua "pari", tästäkin asiasta suuret kiitokset myös seurueen muille jäsenille (minunhan siis oli tarkoitus juoda se pari siideriä... D'OH!)
Ja tuota... No kai se pitää kiittää ihmisiä joita tuli tavattua.
Kiitos myös Tampereelle... Siitä että se on juuri tuollainen. "Täähän on kuitenkin Tampere... Ei täällä voi mitään sattua..."

Lainatakseni myös Nykäsen Mattia: "Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin." Meillekin tuli näitä "bon voyage -tuntemuksia", ihan kuin oltaisiin koettu jotain tuollaista joskus ennenkin... Tiedä sitten mistä johtui...

Jooh, ihan hyvä kai se oli. Keikka nyt ainakin oli, plussaa myös esimerkiksi eräänkin harvinaisemman kipaleen mahduttamisesta settiin.

Tällaista tällä kertaa, ja tässä viestissä(kään) ei ole sitten niin mitään järkeä. Ei vissiin kyllä ollut tarkoituskaan, sana 'järkevä' kun sattui olemaan taas tuostakin illasta kaukana.

Anyway... Kiitokset vielä kertaalleen kaikille, kaikesta (ja anteeksi ja näkemiin Very Happy).

quote="Linba"]SO.:n MySpaceen onkin jo tullut uusia kuvia keikoilta. Kannattaa jokaisen käydä katsomassa, hienoja ovat.[/quote]
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Sat Jun 04, 2011 7:48 pm

Problem wrote:Tampereen keikka oli kyllä "mahtavuutta" Pientä piristystä jopa Stalan esiintymisasussa Very Happy Lähettelen kuvalinkkejä kun kerkiin Very Happy

Stalan salarakas wrote:Nyt kävikin sitten nii, et hotellit o varattu somerolta ja paikalla tullaan olemaan. xD

*nimimerkillä: en varmasti lähde somerolle asti*

Mutta nähdäänhä siellä ja rokataan edelleen ankarasti! Very Happy

Anonymous wrote:Tsiisus, että oli kova keikka eilen Somerolla!

Kaikki toimi, jengi oli messissä ja kuvia otettiin ja juotiin ja naurettiin. Kahta kauheammin pienen "spessu-jutun" vuoksi , mutta näistä lisää myöhemmin. Nyt on aivot narikassa ja takki tyhjä ja muutenkin väsyttää.

Kunnon raporttia, kuvia ja juttuja ja settejä joskus.

-Z-

PS: Vittu mitkä jatkot!! Mut niistä ei puhuta. "MANSIKKA!"
nanna wrote:
Zezuga wrote:PS: Vittu mitkä jatkot!! Mut niistä ei puhuta. "MANSIKKA!"

HAHAHAHAA, Mansikka tais kyllä vilahtaa jossain vaiheessa, mutta ei haittaa :--D Ja eihän me ikinä juua alkoholia, niin ei se ainakaa siitä johtunu.

Joo'o. Kiitän myös Someron (<3) keikasta bändiä, oli kivaa.
Seuralle kiitokset kanssa.

Meinasin kirjoittaa tähän yhen jutun, mutta enpä taida sittenkään :--D

Ja kyllä, voin kertoa, eilinen junamatka oli tuskaa.

Anonymous wrote:Meikäläistä informoitiin tuossa yksi päivä pienimuotoisesta kiertuesta loppukeväänä. 16.5 olisi näillänäkymin keikkaa Riihimäellä (ikärajallinen tottakai). Joten jäädään odottelemaan lisää tietoutta!

-Z-

Stalan salarakas wrote:
Zezuga wrote:Meikäläistä informoitiin tuossa yksi päivä pienimuotoisesta kiertuesta loppukeväänä. 16.5 olisi näillänäkymin keikkaa Riihimäellä (ikärajallinen tottakai). Joten jäädään odottelemaan lisää tietoutta!

-Z-

paikalle pyritään keinolla millä hyvänsä, ja jokaiselle tottakai. Very Happy

Lisäinffoa odotellessa, että voisi alkaa pomolta kitisemään vapaita.

Anonymous wrote:Jepjep, erittäin hyvältä tuo kuulostaa! Very Happy Kesälomaki sopivasti alkanu jo tuolloin eli vahvassa harkinnassa kyl on... 😉

-LIV

Joni Master wrote:
Zezuga wrote:Meikäläistä informoitiin tuossa yksi päivä pienimuotoisesta kiertuesta loppukeväänä. 16.5 olisi näillänäkymin keikkaa Riihimäellä (ikärajallinen tottakai). Joten jäädään odottelemaan lisää tietoutta!

-Z-

Tännehän voisi yrittää tulla neitsyyden ottamaan. GRRR. 😉

Anonymous wrote:Tsädäm,

Nyt se on 100% virallista!

23.05.2009: Rockin' Hood, Salo (+ Twelve Inches, Junction)
16.05.2009: Main Street(ent. Wild West), Riihimäki (+ Twelve Inches, Junction)

-Z-

Joni Master wrote:
Zezuga wrote:Tsädäm,

-Z-

Riihimäelle menen ainakin ottaa neitsyyden pois. Cool

Albireo wrote:Riihimäki harkinnassa, junalla tai autolla. Salo onkin jo ihan kuusessa täältä katsottuna.

Stalan salarakas wrote:
Zezuga wrote:Tsädäm,

-Z-

Lomat anottu, varmasti myös saadaan elikkä kummallakin paikalla ollaan.
Salosta saadaan punkka sukulaisilta yheksi yöksi, joten sekin puoli hallinnassa.

Nähellään taas mestoilla! Very Happy

Laurie wrote:Riihimäen veto olisi mitä todennäköisimmin joka tapauksessa jäänyt väliin (tosin eihän sitä ei koskaan tiedä...), ja täytyy sanoa että aikamoisena yllätyksenä tuli tämä toinen keikka. Pakkohan se on vähintään vakavaan harkintaan laittaa, kun kerran täällä allekirjoittaneen kotikaupungissakin jotain tällaista on tarjolla. 😉
Ja tässähän olisi tietysti samalla oivallinen tilaisuus esitellä esimerkiksi tuolle Summer-neidille Saloa, kun asiasta tässä jokusen kerran on puhetta ollut. (Niin, eipä tänne yleensä ole mitään "oikeaa syytä" tulla...)

Nick G. wrote:Uutta keikkaa pukkaa kesäkuulle, 13.6 Mäntsälä. Sinne siis. Yritämme toukokuulle vielä saada jotain olemassa olevien keikkojen lisäksi, joten pysykää kanavilla!!

Anonymous wrote:13.06.2009: Ravintola Valopilkku, Mäntsälä (+ Twelve Inches, Junction)

Eiiköhän tännekin tulla. Kiitos Nickille infosta!

-Z-
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Sat Jun 04, 2011 7:54 pm

Anonymous wrote:Oijoi, hyvältä kuulostaa! Very Happy Pitää yrittää raahautua tonnekin.
Kiitos infosta Nick! Smile

-LIV

nanna wrote:
Nick G. wrote:Uutta keikkaa pukkaa kesäkuulle, 13.6 Mäntsälä. Sinne siis.

Mut jos mä lähden Lahteen, joudun Mäntsälään. ON MÄNTSÄLÄ MIELESSÄIN !

Ei kyllä oo vielä meikäläisellä mitään takuita, mihin keikalle/keikoille oon pääsemässä. Hiton työt !! Jonnekin on pakko päästä humppaamaan mansikoiden kanssa.

<3

Stalan salarakas wrote:Nyt on niin että allekirjoittaneen sunttärit ovat 10 kesäkuuta, ja tämä keikkahan olis enemmän kuin loistava synttärilahja!

Että paikalla ollaan, vaikka töistä muutama päivä palkoatonta, hwo cares!

Kitos niksulle maailman parhaasta uutisesta.

Tänään muuten tulikin sitten lomalistat seinalle, ja molemmille toukokuun keikoille ollaan nyt 110 % varmuudella tulossa.

Joni Master wrote:
Nick G. wrote:Uutta keikkaa pukkaa kesäkuulle, 13.6 Mäntsälä. Sinne siis. Yritämme toukokuulle vielä saada jotain olemassa olevien keikkojen lisäksi, joten pysykää kanavilla!!

Hyvä juttu. Itse en vielä ole varma mihin kaikkiin näistä tulen. Mutta ton Salon jätän ainakin väliin.

Joni Master wrote:Työ kiireitteni takia en pääse kummallekkaan...

Anonymous wrote:Mitenköhän mahtavat olla aikataulut tuolla Riihimäellä?

-Z-

Anonymous wrote:Heeah.

Oli kivaa seuraa, häppää, keikkaa, meininkii ja vilskettä. Kiittendeeras again and see ya soon @ Zalo and Mänzälä.

Kiitti loistaville bändeille.

-Z-

Stalan salarakas wrote:Iso kiitos kaikille kaikesta <3 Oli mahti ilta. Very Happy

*stala oot rakas*

Salossa näemme taaas!

-suvi

Anonymous wrote:Ja uutisia;

"Hi again and thanks to all who were present last weekend at the Riihimäki-show! See you again in Salo and Mäntsälä..
Special thanks to our foreign friends from Austria and Germany, it was so nice to see you again!!

You can find some photo samples from the Riihimäki spectacle from Twelve Inches's
website
Enjoy!"

-Z-

Joni Master wrote:Joo oli mainio keikka, milloin uudestaan? Tuli bongattua tuttuja. 😉 Stalan nimmari kruunasi kaiken. Cool

nanna wrote:Hehe, kiitos munkin puolesta Riihimäen meiningeistä bändille ja tytöilleni.

Ja Joni Masteria kompatakseni, Stalan nimmari kruunasi kaiken xDDD

Salossa sitten vähän iisimmin. Very Happy

Ei muistella pahalla.

ps, tytöt ootte ihania, en pärjää ilman teitä <3

Laurra wrote:Hidas kun olen, niin tälleen tyylikkäästi myöhässä voisinki kiittää bändiä keikasta. Eka SO.n keikka itselleni, hiiienoa oli ja hyvältä kuulosti, kiitos siitä. Ja kiitos tietenkin mahtavasta seurasta kaikille <3

Salo jää nyt sitten väliin, mutta Mäntsälän vetoa odotellessa..
Pitäkää hauskaa! ; D

nanna wrote:Holaa.
Kiitos jätkät Salon keikasta. Oli kivaa ! Ootte parhaita ja ihanimpia ! <3
Autossa vietetty yö oli hanurista, palelti pikkasen.

Kiitos myös tytöilleni eilisestä, again. Tekin ootte ihania. <3

Nähdään pian, toivottavasti.

Mäntsälä mielessäin

Anonymous wrote:Vitun kiertue-elämä!

Joo, turvallisesti (ja hengissä) himassa ja kesäloman viettoon...

Oltiin ajoissa paikalla, oli mukavaa ja keikkapaikka oli baarina hieno (jotenki tuntu, että se alakerta ois vetäny enemmän jengiä, mutta hienolta näytti silti). Porukkaa oli ihan mukavasti ja So.n aikana meno ylty kyllä aikamoiseks Very Happy Paras keikka pojjilta tähänmennessä, kiitos.

Kiitti tytöt, lasten mehuhetki ei päättynytkään ikävästi. <3

-Z-

PS: Kiitos Nicksy koppahatusta, rakastan!

Stalan salarakas wrote:Oli keikka, oli Suvi, oli fiilis, oli Minttu..

Erityis Kiitos nyt heti kärkeen Stalalle kaikesta! (tiiät sanomattakin)

Mahti keikka! meno yltyi tosiaan aikamoiseksi jossakin välissä. Hieno Fiilis!
Jatketaan partyamista tääs mäntsälässä! ;D

Neitiseni (jokainen teistä) rakastan teitä!

Nähellään taas!

-Suvi
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Sat Jun 04, 2011 8:16 pm

Albireo wrote:Nonih, Mäntsälään huomenna. Autoilemaan ei viitsi lähteä, liian paljon käyttöä autolle ensiviikolla niin mukavata olisi, kun sinne simahtaisi (kova luotto auton kestävyyteen täällä Razz ). Junalla illasta Mäntsälään, keikkojen parissa ilta/yö, sitten valomerkin jälkeen odottelemaan junaa, turha sitä nukkua. Eli hankalimman kautta menee, mutta ensimmäisen SO. keikan vuoksi pitääkin uhrautua, nähdään siellä!

Anonymous wrote:Heido,

Olipahan villi meno taas mestoilla.

Jeesusbussilla Mäntsälän keskustaan ja ilmanen kyyti! "Ette taida olla ihan suviseuroille menossa?" "Ehei ku häämatkaa tässä vietellään!" Sormukset kuitenki vaihettiin takasin ennen valomerkkiä... Laughing

Ihan perussetti SO.-bändiltä. Kevätromanssi jäi välistä, koska jostainsyystä akustinen ei suostunut toimimaan (lienikö tämä syynä)? Anyway riemukas setti ja hyvä fiilis. Mesta oli ku sauna. Junction veti myös hyvin ja muita en ees noteerannu.

Kiitos ihanille seuralaisille, muistakaa, että Triton on kuningas!

-Z-

PS: "Niin siis mikä sillä ***** on kakshaaranen?"

Stalan salarakas wrote:jees kiitosta taas kaikille!

Oli ehkä häröin ilta pitkään aikaan. XD *sehän on vain positiivistä.. vai..*
Onneks ei tullu ostettua niin hirveen isoa känniä tällä erää, mut kyllä viina virtas ja kivaa oli. <3

seuraavaa kertaa odotellessa!

TRITON O KUNINGAS!

Joni Master wrote:

Damn. Aih se oli joh. Itselläni meni kone huoltoon niin unohtui koko keikka. :?

[quote="Anonymous"]
Joni Master wrote:

Oleppa Joni jatkossa skarppina, ettei mene tämmöisiä unique-tilaisuuksia sivu suun!

Toisaalta, onhan tänä vuonna vielä keikkoja tuloillaan... Siitä lisää infoa toki tuonnempana..

Anonymous wrote:
Joni Master wrote:

Oleppa Joni jatkossa skarppina, ettei mene tämmöisiä unique-tilaisuuksia sivu suun!

Toisaalta, onhan tänä vuonna vielä keikkoja tuloillaan... Siitä lisää infoa toki tuonnempana..

-Z-

BulldoGGi wrote:Pääsisimpä jollekkin keikoille, kun kaikki on tota k18 ja ylempää niin ei oikee ikä riitä Rolling Eyes

Joni Master wrote:
BulldoGGi wrote:Pääsisimpä jollekkin keikoille, kun kaikki on tota k18 ja ylempää niin ei oikee ikä riitä Rolling Eyes

Ainahan voi meikata kuten SO:n miehet. 😉

BulldoGGi wrote:
Joni Master wrote:

Ainahan voi meikata kuten SO:n miehet. 😉
Jossen nyt kuitenkaa Very Happy

Joni Master wrote:Seuraavat keikat ovat:

28.11 Dark Side Club, HELSINKI

4.12 Rautaruukki, KARKKILA

5.12 Hämeenportti, SOMERO

12.12 Backroom, KOTKA

Anonymous wrote:Kyseisistä keikoista tähdätään max. ainakin kolmelle, eli Helsinkiin, Someroon ja Karkkilaan.

Se on vaan perhana tuo joulukuu, joka sotkee asioita ja on muutenkin kiireisin aika vuodesta yms. yms.

Kiva päästä tsedaileen kunnon meisinkiä pitkästäaikaa. Niin ja hyvässä seurassa. Siellä nähdään!

-Z- Twisted Evil

Stalan salarakas wrote:
Zezuga wrote:Kyseisistä keikoista tähdätään max. ainakin kolmelle, eli Helsinkiin, Someroon ja Karkkilaan.

Se on vaan perhana tuo joulukuu, joka sotkee asioita ja on muutenkin kiireisin aika vuodesta yms. yms.

Kiva päästä tsedaileen kunnon meisinkiä pitkästäaikaa. Niin ja hyvässä seurassa. Siellä nähdään!

-Z- Twisted Evil

sama hommeli..

Joo todellakin, joulukuu on paskin mahdollinen kuukausi saada esim: töistä vapaata, kun on toi joulu postissa kiireisintä aikaa, mutta yritetään ainakin kovasti Smile

IA wrote:On ilmaantunut yksi keikka lisää että laitetaan uudestaan keikat:

28.11 Darkside Club, Helsinki (+Junction, Twelve Inches)

4.12 Rautaruukki, Karkkila (+Junction, Twelve Inches)

5.12 Hämeenportti, Somero (+Junction, Twelve Inches)

11.12 Dog's Home, Tampere (+Twelve Inches)

12.12 Backroom, Kotka (+Twelve Inches)

~IA~

Joni Master wrote:
IA wrote:On ilmaantunut yksi keikka lisää että laitetaan uudestaan keikat:

28.11 Darkside Club, Helsinki (+Junction, Twelve Inches)

4.12 Rautaruukki, Karkkila (+Junction, Twelve Inches)

5.12 Hämeenportti, Somero (+Junction, Twelve Inches)

11.12 Dog's Home, Tampere (+Twelve Inches)

12.12 Backroom, Kotka (+Twelve Inches)

~IA~

Tavoite olisi tonne Kotkaan tai Helsinkiin. Damn 4h ajomatka vaan rasittaa...

Joni Master wrote:Kotkaan hotelli varattu.

Stalan salarakas wrote:
Joni Master wrote:Kotkaan hotelli varattu.

Itellä taas Somerolle ja karkkilaan, kera zezun ja rockmaman. xD
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Sat Jun 04, 2011 8:18 pm

Anonymous wrote:Hiphei.

Ihan jees keikka oli. So. veti heti ensimmäisenä, heti perään twelwarit ja sitte Junkkarit pääesiintyjänä. Paikka oli pizzeriannurkka ja jengiä ihan riittävästi, oli tiivis tunnelma ja hyvä meno ja se sama saatanan levy soi taustalla varmaan 4 kertaa läpi. Ei sillä, ihan hyviä biisejähän siinä oli.

Nikolle annettiin hieno lahja, toivottavasti oli mieluinen.

Oli kiva nähdä myös Anthaa ja muita taas, ootte te vaan nii helkkarin hulluja!

Seuraavaks sitte viikonloppuna, kiitos bändille,

-Z-

Anonymous wrote:Mahtava meisinki oli viikonlopun keikoilla, en varmaan selvii KOSKAAN darrasta. Jatkoista ei puhuta. Kuvia voisi uppailla joskus.

-Z-

Joni Master wrote:en tulekaan Kotkan keikalle, kun vaimo pääsikin sairaalasta niin pitää sitä vahtia / hoitaa. mutta tuskinpa bändi menee konkkaan kuitenkaan tänä vuonna...

Stalan salarakas wrote:Iso kiitos kaikista 4 keikasta allekirjottaneen puolesta sekä bändeille että seuralaisille. Ootte ihania <3

IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top

- Similar topics