Yleiset keikkakokemukset/keikkakuvia
2 posters
Hotblooded Forum :: Suomea :: Keikat
Page 1 of 1
Yleiset keikkakokemukset/keikkakuvia
Anonymous wrote:Kun noita keikkoja on nyt kuitenkin suhteellisesti tuolla pääkaupunkiseudulla ollut, niin laitetaans tämmöinen topic pystyyn, jonne voitte skriivailla yleisiä keikkakokemuksianne SO.:n tiimoilta.
Itseppä en ole rahatilanteen vuoksi vielä bändiä päässyt katsastamaan, mutta ainakin kuvagallerian puolesta erittäin siistiltä ja hyvältä menolta näyttänee. Toivottavasti jatkossakin keikkailu lisääntyisi, kun bändi kiireiltään ehtii niitä iloksemme tekemään.
Petster wrote:Kahdella keikalla on tullut oltua. Riihimäen Riksun Rollissa ja Hämeenlinnan Rocktownissa.
Riihimäellä olin sen verran naamat, että itse keikasta ei ole paljonkaan muistikuvia (valokuvia kylläkin). Muutenkin suurinta osaa biiseistä en ollut ennestään kuullut, kun kerran kyseessä oli ensimmäinen ikinä näkemäni SO.-keikka. Mutta omalta osaltani meininki oli ainakin ihan pirun hyvä ja Life's Too Hardin aikana tajusin keskittyä keikkaan sen verran, että se ei mennyt ihan täysin ohi.
Hämeenlinnassa sitten osasin ottaa vähän rauhallisemmin, vahingosta viisastuneena. Keikan kohokohdiksi omalla kohdallani nousivat Hot Blooded (henkilökohtainen suosikkini) ja uusi biisi Shout. Hämeenlinnan keikasta jäi muutenkin kaikin puolin paremmat fiilikset kuin Riihimäen (vaikka sekään ei siis missään nimessä ollut huono), ja bändin jäsenetkin sanoivat jälkeen päin tuota keikkaa noista kahdesta paremmaksi. Bändi veti varmasti ja hyvällä asenteella ja se kyllä kuului ja näkyi.
Settilistoja en ikävä kyllä tähän hätään muista, mutta ainakin Life's Too Hard, Hot Blooded, Got to Believe, Anytime ja Shout kuultiin. Ja covereitahan oli mukana molemmilla keikoilla (mm. juuri tuo Anytime).
Ja jatkossa minua näkee aivan varmasti keikoilla.
Summer wrote:noh kun kerta meidän dear Petsteri kertoi kokemuksestaan niin kaippa tässä voisi itsekkin jotain visertää...
Yllä mainitun henkilön ja Laurien kanssa olin noilla kahdella keikalla tässä muutama kuukausi sitten... Riihimäen keikka taisi olla Tammikuussa eikös? Muistelisin ainakin näin.
Itsekin olin siellä aika... noh... tosi "vähän" wasted köh köh
Mutta muistan sentään reissusta kaiken!
Tuona iltanahan esiintyi muutama laulaja, ainakin Kalle Ahola ja Siiri. Kallen esityksen aikana mentiin siihen lavan luo seisoskelemaan, eipä tarvinnut tungeksia kun Riksussa ei ylettömästä ollut väkeä siinä vaiheessa vielä.
SO.n pojat muuten vetivät eniten väkeä siihen lavan luo. Edes Siiri ei saanut siihen niin mukavasti yleisöä.
Anyway keikka oli parhautta, mutta kyllä tuosta Hämeenlinnan keikasta pidin vieläkin enemmän.
Siitä ei voi muuta sanoa kun... keikka oli yksi parhaista missä olen ollut. Kuuluu top 3 ryhmään.
Bändi on loistava livenä! Meininki lavalla on hauskaa, eikä mitään otsa kurtussa, suu mytyssä jurvailua.Baarin ihmisilläkin on enemmän fiilistä kun on tällainen bändi paikalla, tiesi bändin tai ei.
Uusin biisi oli yhtä hyvää tavaraa kun vanhemmatkin, en malta odottaa että sen saisi taas kuulla.
Keikka paikatkin olivat ihan mukavia, vaikka Riihimäellä koki muutaman pikku järkytyksen paikan suhteen, mutta illalla kaikki näytti jo paljon paremmalta. Tuttuja naamojakin näkyi molemmilla keikoilla yleisön joukossa ja baarin puolella(ehkä tunnistatte itsenne).
Noh eiköhän tästä voi jo uskoa että tätä bändiä kannattaa mennä katsomaan jos vain pääsee.
Ainakin itse menen heti kun tulee seuraavaa keikkaa ja Petster ja Laurie raahataan mukaan
odotellessa.
xx
Anonymous wrote:Summer wrote:Riihimäen keikka taisi olla Tammikuussa eikös? Muistelisin ainakin näin.
Oikeinpa muistelet, sillä tarkka päivämäärä Riksun Rollikselle oli tismalleen 6.1.
Netistä tosiaan muutamia kuvaotoksia olen ko. keikalta nähnyt, niin tulipa tässä mieleen, että jos joitakin kuvia keikoilta omaatte , niin viskatkaa ihmeessä niitä nettiin ja heittäkää linkkiä tänne! Meitsi ainakin olisi enemmän, kuin kiinnostunut näkemään kyseisiä otoksia! Tunnetustihan vähäisen keikkamäärän takia kuvia SO.:sta on harmillisen vähän internetin laajilla aalloilla...
Laurie wrote:Jooh, elikäs kuten tuosta hieman ylempää jo käy ilmi, myöskin allekirjoittanut on nähnyt SO.:n kaksi kertaa livenä.
Sen verran pohjustusta pitänee laittaa, että pitkään ehti harmittaa ne viime keväänä, joskus huhtikuun tienoilla, olleet keikat. Sitä kun itse löysi bändin hieman liian myöhään niitä ajatellen. Mutta niinhän sitä tosiaan aina sanotaan, että parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
Hieman siis joka tapauksessa harmitti, kun tuollaiset muutamat keikat olivat ehtineet mennä, eikä seuraavista ollut minkäänlaista tietoa.
Sitten kun tuosta Riihimäen keikasta tuli joskus viime joulukuussa tieto, oli aika lailla heti selvää, että sinne on suunta.
Eli tosiaan Riihimäki 6.1., ja sitten Hämeenlinna heti seuraavan kuun alussa, 2.2.
Ja ei muuten ole yhtään liioiteltua, kun bändin sivuilla lukee "Definitely the best party in town." Kertakaikkiaan mahtavuutta ollut molemmilla kerroilla!
Itse olin kyllä jokseenkin wasted molemmilla kerroilla... Tosin Hämeenlinnassa tilanne ei ehkä ollut ihan niin paha kuin Riihimäellä, mutta ihan riittävästi kuitenkin... Riihimäen kohdalla syy on kokonaan minun, mutta Hämeenlinnan osalta siirrän vastuuta hieman muillekin. Hauskaa siis oli joka tapauksessa molemmilla keikoilla, ja bändihän vaan on loistava, myöskin siis livenä.
Settilistoistakin oli jo aiemmissa viesteissä jotain juttua. Covereitakin tosiaan kuultiin molemmilla keikoilla, ja itselleni jäi hyvin mieleen Hämeenlinnan keikalta (myös) Whitesnaken Fool For Your Loving.
Ja lienee sanomattakin selvää, että joka ikinen bändin esittämä biisi toimi(i) ihan kympillä.
Eiköhän sitä todellakin jatkossakin keikoille eksytä, ja tuskin edes on tarvetta raahaamiseen tai muihin voimakeinoihin.
Hennuli wrote:Kuule sepi, et ole ainoa. Itsekkään en ole päässyt keikoille, johtuen siitä, kun ensinnäkin asun etelä-savossa, mikkelissä. (ja saattaa syynä olla sekin että löysin so.:n vasta äskettäin. kiitos örveltäjäkö:n!
Sepi wrote:Tiedän etten ole ainoa.. Ei ole paljoa varaa ensinäkään, eikä kyytejä.. Ja toisekseen ei ole paljoa täällä päin edes keikkoja ollut, oli tietysti tuo Riksun veto, mutta sekin oli K-18..
Omasta SO.-kiinnostuksesta voisinen kiittää itseasiassa "pakkomielteitä saada selville asioita bestani kanssa".
Anonymous wrote:Tässä topicissa on siis tarkoitus keskustella keikoista, ja vaihtaa kokemuksia. Jos ette ole keikoille vielä päässeet, ei sitä tarvitse erikseen täällä kertoa, piste.
-LIV-
Petster wrote:Zezuga wrote:Netistä tosiaan muutamia kuvaotoksia olen ko. keikalta nähnyt, niin tulipa tässä mieleen, että jos joitakin kuvia keikoilta omaatte , niin viskatkaa ihmeessä niitä nettiin ja heittäkää linkkiä tänne! Meitsi ainakin olisi enemmän, kuin kiinnostunut näkemään kyseisiä otoksia! Tunnetustihan vähäisen keikkamäärän takia kuvia SO.:sta on harmillisen vähän internetin laajilla aalloilla...
No kuviahan löytyy. Ei muistunut aiemmin mieleen, että ne oli jo valmiiksi intternetissäkin.
Riksun Roll
ROCKTOWN
Näkkyypä muuten Rocktownin kuvissa keikan settilistakin.
EDIT: ja lapsukaiset, jos ette viittisi kopioida noita kuvia ja tunkee IRC-galleriaan tms. Kiitos!
Kiitos upeista kuvista, hienoa jälkeä. ~Cami.
Anonymous wrote:Suurkiitokset Petsterille kuvista ja siitä, että viskasit linkin tänne meidän muiden iloksi! Välittyy kyllä tuo tunnelma niin powermaalisella latauksella, että ihan tässä itsellekin tuli keikkafiilis heti päälle noita tsiigaillessa. Näkyy olevan meininki kyllä niin hemmetin upea noitten jäbien keskuudessa, että moni bändi kadehtisi jo tuota pelkkää fiilistä (ja miksei nyt samassa ulkonäköäkin), hehee.
Ja tosiaan muut muistavat sitten kunnioittaa tekijänoikeuslakia nyt ja jatkossa.
-Z-
Joni Master wrote:Petster kiitos. En olekaan nähnyt tämän vuoden SO.:ta ikinä kunnolla...
Jenn. wrote:Kuvathan ovat oikein mahtavia. Kiitokset vaan, että ne tännekkin sait "tungettua" Siellä on näköjään vedette ihan täysillä ja ilmeellä! Mutta, mutta.. Itsekkin kun pääsisi keikalle katselemaan, ja kuvia muistoksi saamaan.. Olisi Hienoa!
Aluqer wrote:kiitos kuvista... en ollu nähny noita vielä ja tunnelma näyttää (taas kerran) mahtavuudelta!
Stalan salarakas wrote:Kiitos todella paljon kuvista!!
Mahtavuutta!
Joni Master wrote:Montako keikkaa SO:lla on ollut?
Re: Yleiset keikkakokemukset/keikkakuvia
Summer wrote:Tämän vuoden puolella nuo kaksi ylempänä mainittua, mutta katsoppas sieltä sivuilta lisää.
Awwaa!! wrote:mahtavia kuvia tosin rocktownin kuvassaa huomasin aika ison virheen stalan päähän laitetut meikit ja huulipunat ei oo samoin päin kun paidassa ja housuissa.
Stalan salarakas wrote:En olekkaan tänne saanut kirjotettua mitään kummastakaan keikasta vielä. Noh.
TAMPERE DOG"S HOME:
Dogsiin saavuttiin sellanen 2-3 tuntia ennen keikkaa. Oltas tultu aikasemminkin, muttakun ei me osattu perille (ja paikallinen taksikuskikaan ei paikasta mitään tienny suunillee.. ). Kiitos kuitenkin menee eräälle ihanalle joka meille sitten osasi antaa tarkat osotteet. (tiks beib <3)
No kun me sitten vihdoinkin saavuttiin paikalle, niin eihän sitä voinut osata mennä oikeesta ovesta suoraan sisään, vaan naapuri baariin. Noh, siinä piti ottaa muutama (köh, jöö) rohkasu breezer ja 1 minttu ja sitten vasta oikeeseen paikkaan.
Pojat oli just laittelemassa lavaa / virittelemässä soittimia kun meikät pamahti ovesta.
So:n keikka menikin sitten mukavissa tunnelmissa. Suoraan Stalan edessä, ja kamera täyteen. Mukavia oli myös ne pienet *noh, ei ne ollu pieniä mutta..* huomion osoteukset mitä sain bändiltä.
Keikan jälkeen heitettiin poikien kanssa läppää, ostettiin levyt ja paidat, juotiin lisää, oltiin päissään ja mentii nukkumaan.
Muuta järkevää sanottavaa ei keikasta oikeastaan ole. Kun se vähän meni kolisten ohi.. *nimimerkillä: Minttuviina menee päähän*
seuralle kiitos, ja bändille kiitos, mutta aina se ISO erityis kiitos, hali ja pusu kuuluu Stalalle. ;D<3
KARKKILA RAUTARUUKKI:
Paljon parempi keikka, kokemusten, ja paikan suhteen.
Ihan ensin täytyy mainita paljon huvia porukassamme herättänyt "omilla avaimilla bäkkärille" asia. XD Noh, meidän hotelli huone oli samassa paikassa missä pojat piti "bäkkäriä". Ei valittamista, saipahan kuunella ketarat katossa, siideri pullo käessä, kun Stala harjotteli laulamista.
Myös se yöllinen huutelu oli mannaa korville. *tai sitten ei.* xD
Saatiin pojat käymään myös sen verran meitin huoneessa että saatiin annettua fanilahjat. Toivottavasti Stala tykkäsit niistä erityis lahjoista sulle.
Tulipahan siinä naurettua kun me juteltiin hetken siin meijän huoneen ovella niin Stala kattoo silmät ymmyrkäisinä ympärilleen ja tokasee:
No ompas karu. saaks kysyy paljo te maksoitte tästä? Vastatattiin ja se oli ihan pihalla. xDDD
Ja sitten So:n keikka:
Tunnelma oli katossa heti ekan "viisun" aikana. Suuri plussa ja mahtavuus oli anytimen ja Bye Byen lisääminen settiin. Siinä meinasi herkältä fanila mennä jalat alta.
Muita tuttuja biisejä löytyi mm: Hot Blooded, One night Stand, Got to believe, yms.. *ei kykene muistamaan*
Oltiin siinä eturivissä, Puoliks lavalla, ja kuvia tuli napittua. Yksi huvittavista kohokohdista oli se kun mun kamera tuli täyteen ja mun piti poistaa siitä kuvia. Noh, siinä sitten poistelin niitä kauheella innolla ja yhtä äkkiä Stala seisoo ihan naaman edessä ja tokasee: Nii, kiinostaaks teit vielä. XDD
Toinen ikimuistonen hetki oli kun Stala meinas kaatua mun päälle. xD
Keikan jälkeen saatiin yhtiksiä (niksun, Stalan, paten) kanssa. Kiitos suuri niistä. *stalalle erityis kiitos jälleen, en ikinä unohda *
Myös kaikenlaista tuli jauhettua jälleen. Ja sitten olikin aika mennä kuuntelemaan sitä unimusiikkia korville huoneeseen.
Ikimuistoisin ilta ikinä!
Kiitos seura, bändi, Stala, Kaikki!
Suvi kiittää ja kuittaa!
EDIT:
Eipä ollut somerosta kirjoteltukkaan mitään aikasemmin, mä hajamielinen hölmö!
Seuraavana päivänä sitten Somerolle Roggailee..
Matka oli sanotaanko mukava. Darris oli tappava ja dösä vinku ku pistetty sika koko matkan melkeen (2 1/2 tuntia) . Mutta jotenkin selvittiin motellille sitten. Ei me siinä kauaa keretty hengailla kun lähdettiin kohti Hämeenporttia. Heti sisälle päästyä siinä vähän ketsuppiläppää Stalan kanssa
ja vähän muitakin kuulumisien vaihtamisia, Muitelua eilisestä (hehe, juu eipä niin ois pitäny) repeämisiä, yms.. Yhtä järkevää.. xDD *ja meidän pöytäkuntahan ei liikahdakkaan, piste*
Keikat meni mukavasti:
Junkkarit veti varmaan kovimman setin kaikista keikoista (ainakin se itestä tuntu siltä)
lämpes seuraavaa bändii varten ;DD
So:n keikka, oli jotain parasta mitä olen kokenu.. Melkeen hakkasi karkkilan keikan, mutta koska anytime ja ByeBye puuttui listasta kokonaan, meni karkkila vielä toistaseksi edelle..
Fiiliksiltään paras keikka oli kyllä tämä.
Silmän iskut, osottelut ja kaikki huomio mitä sieltä lavalta tippu. ikinä ei unohda!
Pääesiintyjä ei sitten saanut meikän fiilistä oikeen mitenkään nousemaan, ja pieni hiljanen mietiskely hetki tulikin vietettyä vessan puolella.. Sanotaan vaikka että nessua kulu ihan mukavasti. Hetken aikaa siinä murjotettua kummasteltiin kuulutusta *en nyt tietenkään kykene muistamaan ihan sana sanaan mutta*: Ja seuraavana erityis numero: miehet lannevaatteissa. Käännyin ympäri ja sieltähän meijän vipeltäjät (So) hyppelehti lavalle pelkästään pyyhkeet lanteilla. Vetivät siinä sitten Kissin Love Gun biisin ihan mielettömällä tunteella.. Ei voinu muuta kun vaan unohtaa murjottaminen ja hajota 1000 palaan. xDDDD
Stala sitten myöhemmin paljastikin että idea oli hänen.. *yllättävää sinäänsä jöö..*
*sauna ois ny vapaa *WINK*
Jatkot jäi meidän osalta sitten, Terkut vaan sille ihanalle pokelle joka repi mun kädestä niin että siinä o mustelmat.. *mur*
Sellasta sellasta.. Seura, Junkkarit, So. ja jälleen kerran Stala Kiitos jälleen kaikesta!
4 ever yours
-Suvi
Anonymous wrote:Ihimiset, jotka ovat kuvanneet menneillä keikoilla, niin voisivat jakaa otoksiaan vaikkapa tässä topskussa!
-Z-
PS: Itsehän en tiennyt kamerani olemassaolosta yhtään mitään millään kolmella menneellä keikalla.. Somerolta tosin on jotain picturesseja.
IA wrote:Täältä löydät muutamia keikka kuvia Helsingin 2009 keikasta :
http://sohotblooded.tripod.com/helsinki_28112009/
~IA~
Re: Yleiset keikkakokemukset/keikkakuvia
Stala & So @ Shout It Out Loud Festival 2012
Kuvia lauantain Shout It Out Loud Festareilta
http://lautundinfarbe.de/?p=11001
Kuvia lauantain Shout It Out Loud Festareilta
http://lautundinfarbe.de/?p=11001
Hotblooded Forum :: Suomea :: Keikat
Page 1 of 1