Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Stala (laulu)

Go down

Stala (laulu) Empty Stala (laulu)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:13 pm

Keskustelua bändin solistista, Stalasta.
IA
IA
Admin

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Stala (laulu) Empty Re: Stala (laulu)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:23 pm

Sepi wrote:Stala on paras koko bändistä Very Happy En keksi mitään kehittävää kirjotettavaa...
Mistä Staluskin hiustyyleistä tykkäätte eniten? Laughing

Aluqer wrote:miun mielestä nykyiset ja GTB:n aikaiset hiukset on ihanimmat. sopii Stalalle parhaiten 😉
Stalalla on hirmu kaunis ääni josta löytyy hirveästi erilaisia elementtejä ja sillä voi laulaa hyvinkin monenlaista musiikkia...

Linba wrote:Stala on kaikkein paras jäsenistä.
Hän on mun mielestä maailman parhain laulaja. Hienot vaatteet omistaa myös ja on hyvän näkönen muutenkin.

Stalalla on ollu hienot hiukset sillon GTB:n aikoihin ja on edelleenki aivan mahtavat. En pysty oikeestaan sanomaan kummat ois paremmat, koska molemmat rokkaa! Very Happy

Hennuli wrote:Hmm.. Mitään järkevää en Stalasta(kaan) keksi, mutta hän on aivan ihana tyyppi! Lauluääni on ihan mahtava! Parempaa en tiedä, kun Stalan jumalainen ääni! Razz

Sepi wrote:Joo, en tosiaankaan mitään järkevää keksi. Very Happy Mutta eikö tänne oisi hyvä tehdä semmoinen osio kuin "Muut bändit"? 😉 Rolling Eyes Semmoinen olisi aika mukava. Kumma juttu muuten, että kaikki jotka ovat minulle tunnustautuneet SO.:n faneiksi, ovat myös Lordi-faneja Laughing Muillakin näin? (:

Kerroppas miten tämä liittyy Stalaan? Tälläisille viesteille on oma osionsa, esimerkiksi sekalaista höpinää. Tästä edes, muista!
~Cami.

Jussi wrote:Öff: Kun osa bändiläisistä työskentelee Lordille, niin sitä kautta on moni SO.:hon varmasti tutustunut, siinä mitään sen kummallisempaa ole ja tämä on Forum by SO. joten täällä fanitetaan vain SO.:ta (kuten säännöissäkin lukee), ei aleta vetämään tänne Lordia tai muuta henkilökohtaista asiaa (ja kaikki tietävät syyn) Siis vielä kerran: Fanitamme SO.:ta ja keskustelemme vain ja ainoastaan siitä.

Ja muista jutuista ja bändeistä saa varmasti keskustella Sekalaista höpinää -osastolla.

Nyt sitten keskustelua Stalasta!

Edit: noniin mode hyökkäsi ensin, sorry off

Stalan salarakas wrote:Minun mielestä nää Stalan nykyset hiukset on parhaat, kun sitä joku kysyi.
Stala on mun lemmpari jäsen.
Ja lauluääni on mahtavuutta!
Ja samoin asu on todella hieno! (kengät jotain todella hienoo..)

Muuta en nyt tähän hätään osaa kirjottaa, kirjotan sitten kun tulee jotain mieleen!
(ettei vaan mene liian ihqutteluksi.. Embarassed )

LivHanna wrote:
Stalan salarakas wrote:

Ja mitä noihin muihin bändeihin tulee niin on totta että niillä on omat foorumit!
Puhutaan täällä vain SO:sta! (niin ainakin mä teen!)

Näin tehdään.. Ja nyt, back to the topic, kiitos!
-LIV-

Sepi wrote:Noni, nyt kun asiat on selvät, vastaan itse omaan kysymykseeni.
Itse tykkään varmaan eniten GTB:n hiuksista ja nykyisistä.. Mitä te ihmiset diggailette Stalan läväreistä ja/tai tatuoinneista?

Sinttu wrote:Stalasta diggailen eniten jäsenistä. Smile Itse pidän Stalaa maailman parhaana laulajana, on sen verran mahtava ääni hänellä. Ja ammattitaito millä Stala tekee biisejä, on suorastaan ihailtavaa. Vaatetuksesta pidän kovasti. Sinipunainen tyyli on Rock! \,,/
Aina on Stalan hiustyyli ollut cool, mutta ehkä pidän eniten nykyisestä. Kyllä se pitkä hevilettikin oli tyylikäs.
Hieno idea on tatuoida omia hahmoja/tai bändin logoja yms. itseensä. Mitä muita tatuointeja kuin SO.-logo ja "monsteri" Stalalla muuten on? Itse en nimittäin tiedä mitään muita. Erityisesti tämä "monsteri"-tatuointi on mielestäni oikein hieno.
Lävistykset sopivat mielestäni hyvin Stalalle. Samanlaista nenäkorua haaveilen parin(kymmenen) vuoden päästä ottavani. Stalalla on ainakin 1 pari korvareikiä, vai onkohan enemmänkin.

Parilla sanalla sanoen: Stala on minulle suuri esikuva. Kunnioitan kovasti.

Sepi wrote:Toisessa käsivarressa on myös tatuointi, en ole oikeastaan päässyt selvyyten mikä se on, joku tietänee(?)
ja eikös läväreitä ole myöskin nenäkoru ja tämä "piikki" alahuulen alla Very Happy
Itse tykkäilen näistä läväreistä.. =)

Linba wrote:
Sepi wrote:Toisessa käsivarressa on myös tatuointi, en ole oikeastaan päässyt selvyyten mikä se on, joku tietänee(?)
ja eikös läväreitä ole myöskin nenäkoru ja tämä "piikki" alahuulen alla Very Happy
Itse tykkäilen näistä läväreistä.. =)

Toisessakin kädessä?
Ai, mä en oo huomannu.
Stalalla ei oo kuitenkaan enää sitä "piikkiä", siis huulikorua.
Se naarmutti liikaa hänen ikeniänsä, ja oli siinä muitaki syitä. Very Happy

Mäkin diggaan tosi paljon niistä tatuoinnesta, varsinki se monsteri on upee.

Aluqer wrote:
Örveltäjäkö wrote:Toisessakin kädessä?
Ai, mä en oo huomannu.
Stalalla ei oo kuitenkaan enää sitä "piikkiä", siis huulikorua.
Se naarmutti liikaa hänen ikeniänsä, ja oli siinä muitaki syitä. Very Happy

Mäkin diggaan tosi paljon niistä tatuoinnesta, varsinki se monsteri on upee.
näyttäisi siinä toisessakin olevan... ollaan heitetty Sepin kanssa läppää että siinä lukisi "olvi" mutta taitaa mennä metsään Laughing

Kasolli wrote:Siis Stalaahan tässä minä virallisesti diggaan. Se mut sai So:sta kiinnostumaan. Ihana ääni! unelmissani asuu tuo mies! mutta ehkä olen turhan nuori unelmoimaan Stalasta. Crying or Very sad MUTTA UNELMIAHAN NE VAAN OVAT!
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:34 pm

Stalan salarakas wrote:
Kasolli wrote:Siis Stalaahan tässä minä virallisesti diggaan. Se mut sai So:sta kiinnostumaan. Ihana ääni! unelmissani asuu tuo mies! mutta ehkä olen turhan nuori unelmoimaan Stalasta. Crying or Very sad MUTTA UNELMIAHAN NE VAAN OVAT!

Ainahan sitä saa unelmoida! Vai mitä!?
Niin taidan tehä minäkin! Very Happy
Mullakin on sama juttu, ilman Stalaa en tietäiskään SO:sta.
Että Stalalle siitä suuri kiitos!
Joni master osaatko perustella miksi et Stalasta tykkää?

Kasolli wrote:Minusta on vaikea tykätä kenestäkään bändiläisestä, jos en tykkää solistista. Ja miksiköhän näin. Onko Stala jotenkin vastenmielinen? Siitä saa kyllä kiittää Stalaa, että koko bändi edes on olemassa.

Stalan salarakas wrote:
Kasolli wrote:Minusta on vaikea tykätä kenestäkään bändiläisestä, jos en tykkää solistista. Ja miksiköhän näin. Onko Stala jotenkin vastenmielinen? Siitä saa kyllä kiittää Stalaa, että koko bändi edes on olemassa.

Eikös siitä oo Stalaa ja Niksua kiittäminen? Hehän bändin perustivatkin..
Kaikilla on oikeus mielipiteeseensä. Very Happy

Kasolli wrote:Kyllä, Stalan Salarakas. Nick ja Stala bändin perustivat. Onkohan se näin jos en ihan väärin ole ymmärtänyt, että Stala opetti Nickiä soittamaan bassoa jossain vaiheessa, mutta tosin saattaa olla, että hän opetti erään toisen bändin kappaleet Nickille, kun tämä tuli siihen.

Sepi wrote:
Aluqer wrote:
näyttäisi siinä toisessakin olevan... ollaan heitetty Sepin kanssa läppää että siinä lukisi "olvi" mutta taitaa mennä metsään Laughing
Jooo, eiku tottakai se on tatuoinu käteensä "olvi"-merkin Very Happy Ois mielenkiintoista tietää mitä siin OIKEESTI lukee... Laughing
Ja kuten sanottu, kaikilla mielipiteensä Stalasta, jos ei tykkää, niin ei tykkää, eikai siitä sen enempää? Very Happy

blood-girl wrote:Stala on mun lemppari jäsen SO.:sta! Sen vaatteet on mun mielestä hienoimmat. Hiukset on upeet ja samoin meikit.
Stala on tosi hyvä laulaja, ääni on niin hyvä ja Stala tuntuu hallitsevan äänensä hyvin, niinkuin pitääkin.
En oikein saa muutakaan sanotuksi Very Happy

Jenn. wrote:Niin, kyllä se Stala on se paras kaikista. Very Happy Sillähän on hieno laulu ääni, ja mukava on.. Ja onhan se hyvän näköinenkin 😉
Ja niinkuin tuolla aikaisemmin sanottu on, se ehkä hieman outoa jos tykkää bändistä mutta ei solistista. Mutta jokaisella on silti tietenkin omat mielipiteensä asiasta. Smile

Stala wrote:Heips kaikki

Tulin nyt teitä moikkaamaan ja kiittämään tästä hienosta foorumista. Kiitos! Yritän välillä käydä täällä kiireiltäni.
Nauhoteltiin alkuviikolla kitaroita uusiin kipaleisiin ja vaikka itse sanonkin, kovaa kamaa on tulossa.
Hyvää kesää kaikille! Jee Cool

Joni Masterille sellaisia terveisiä, että jos mulle soittaa ja sen jälkeen julkaisee kyseisen puhelun netissä, niin on turha odotella mitään levyjä. Mietipä sitä...

Zezuga wrote:

Tulin nyt teitä moikkaamaan ja kiittämään tästä hienosta foorumista. Kiitos! Yritän välillä käydä täällä kiireiltäni.
Nauhoteltiin alkuviikolla kitaroita uusiin kipaleisiin ja vaikka itse sanonkin, kovaa kamaa on tulossa.

Tervetuloa, mukavaa nähdä lisää yhtyeen jäseniä täällä! Very Happy Ja hyvää kesää myös itsellesi!
-LIV-

Tervetuloa mukaan myös minunkin puolestani. Hienoa saada lisää jäseniä mukaan. 😉 Ja hyvää kesää myös tietty itsellesi. ~Cami.

Kasolli wrote:Nyt nyt nyt on ääni kähee. tuli tuossa kiljuttua pari minuuttia. 😉
Kiitoksia Stalle ja hyvää kesää ep:tä odotellessa Smile

Jenn. wrote:Mukavaa että sinä Stala tänne tulit käymään. Very Happy Hyvää kesää sinnullekkin.. Ep:tä tässä jäädään odottelemaan. 😉

Zezuga wrote:Oi, tämähän menee jo voiton puolelle, vielä puuttuu Renska ja Nickkinen laudalta kirjoittelemasta, niin on koko sakki koossa!

Mitä rokahtavimmat hellcome-toivotukset itse Stalalle! Todella mukava nähdä sinua täällä. Ja kiitokset foorumi-kehuista, nämähän ovat vasta alkuvaiheessa, että katsotaan nyt mitä saadaan ulkoasulle tehtyä. Vaihtunee siis piakoin, että tässä kesäkuussa olis tarkotus vähä muutella parempaan suuntaan.

Niin, ja uutta matskua odotellaan ihan jo kieli pitkällä, samoin keikkoja!

-Z-

ana2009 wrote:

...
Ihanaa täällä itketään jo (Ilosta) kun sankari saapui tänne *big smile*

Joni Master wrote:Tosta puhelusta offina vielä että kyseinen on ollut netissä 1 h:n ja sen jälkeen älysin tuon jutun. Ja koneeltakin siis pyyhitty. (En siis vähättele tätä) Sanotaan nyt vielä tähän Stalan aiheeseen ANTEEKSI.

Stalan salarakas wrote:

Joni Masterille sellaisia terveisiä, että jos mulle soittaa ja sen jälkeen julkaisee kyseisen puhelun netissä, niin on turha odotella mitään levyjä. Mietipä sitä...

No heips vaan Stala! Very Happy

Ihanaa nähä sua täällä ja kuulla susta! Meinasi silmät tippuu pahasti päästä kun huomasin tän viestin!!
Vai on kovaa kamaa tulossa, tässähän ei meinaa millään malttaa odottaa!!! Cool Ja tosiaan. Ei myöskään niitä keikkoja.. 😉
Mites toi levy asia meidän muiden kannalta...? Cool

Hyvää kesää ittelles ja jaksamista!!

-SS
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:44 pm

Lallieh<3 wrote:Hoo! Shocked Tervetuloa vaan laudalle arvoisa Stala! Toivottavasti kuullaan jatkossakin kuulumisia, vaikkapa noinkin lyhyin sanoin. Mutta kyllä kelpaa! PS: Mahdolliselle Stalan kornerille olis ehkä käyttöä jos tämmönen meininki jatkuu! Smile

Linba wrote:Moips Stala!
Mahtavaa ku rekkasit tännekin!

Oottelen jo innolla uusia kipaleita! Mutta kuuntelen tietysti innoissani noita vanhojakin! Very Happy

Hyvää kesää sulle!! Tehkääpä hyviä biisejä!

Hennuli wrote:

Ohhoh! Mr. Stalaakin näkee täällä! Shocked No, moi vaan! No juu... Ei mitään järkevää sanottavaa.... Hyvät kesät Stalalle! Uusia Biisejä odotellessa....

Sinttu wrote:Hienoa, että bändin jäsenet tännekin välillä kirjoittelevat, vaikka kiire on kova. Eli lämpimästi tervetuloa Stala! Smile
Kyllä piti muutamaan kertaan lukea tuo Stalan viesti, että tajusi, kuka viestin kirjoittaja on. Lukiessani ilmeeni oli: " Shocked "
Kovasti minäkin odottelen sitä tulevaa uutta tuotantoa ja erityisesti keikkoja, jonne minäkin sitten voisin päästä.
Hyvää kesää myös Stalalle ja toivottavasti kerkeät pitämään lomaa, vaikka kiireistä varmasti on. 😉

Sepi wrote:Oih, kiva kun on Stalakin tänne kirjoitellut! Very Happy
Hyviä kesiä sinnekkin päin! Very Happy En keksi nyt taaskaan mitään muuta,
mutta kiva kun on ruvennut bändiläiset tännekki kirjoittelemaan ;"D

Stude wrote:Ihanaa, että Stalakin on liittynyt jengiin! Cool
Täälläkin odotellaan uutta matskua jo aivan innolla.
Kyllä se on vaan nii hianoo kuunnella teitä.
Mahtavat kesänjatkot sinnekkin ja juhlitaas kiltisti. :b

Edit// Ei muuten Stala osaisi tanssia? Voisi olla kivaa.. Razz

Nick´s salarakas wrote:Staltsu, moi! Very Happy

Tere tulemasta sullekkin! Sinunkin puku on toosi magee! Kiva toi puna-sini yhistelmä...onko se just se sirkusteema vai mistä nuo värit pätkähti päähän? Smile

s.tala wrote:
Nick´s salarakas wrote:Staltsu, moi! Very Happy

Tere tulemasta sullekkin! Sinunkin puku on toosi magee! Kiva toi puna-sini yhistelmä...onko se just se sirkusteema vai mistä nuo värit pätkähti päähän? Smile
Värit asussa ovat juuri paras asia

Phelps wrote:Ei, Stalasta ei voi keksiä kyllä paljoa sanottavaa.
Lauluääni on aivan loistava, sitä on aina ihan pakko kehua.
Ja kiva, kun Stalakin on täällä päässyt käymään, hyvää kesää vain sinnekkin päin Cool

-P-

Kasolli wrote:Stala on omiaan.
Siis ei mitenkään pahalla.
Sanon muuuteen tähän väliin, että MEIKÄ ON TEHY COMEBACKIN TÄNNE! on ollu vähän kesäisiä hommia ja ei oo kerekeilly täälläkään käymään.
Mutta siis back to the topic...
Stalanlaisia miehiä löytyy harvasta.
Monikaan mies ei pokalla pukeudu gay-lookiin ja kehtaa mennä lavalle esiintymään. Tää on iso juttu. Ja monikaan ei laula oikeasti noin hyvin. Stala vois mennä Idolsiin ja voittaa koko potin. Vaikka luulen ettei ikä anna myöten. Vai mikäs se ikä raja on? Mutta Stala pärjäisi ja saisi minulta kannustavia ääniään. Very Happy

Aluqer wrote:^ jos muistan niin taisi olla 30... muuten meirän idoli päihittäisi kyllä kaikki. tosin kyllähän se nytkin. ottakaa musta taas seleväää Laughing

mä muuten sanon Stalaa nykyään aika usein Sam:iksi 😉

Sepi wrote:
Aluqer wrote:^ jos muistan niin taisi olla 30...
Juu, niin taitaa olla.

Mutta eihän Stala mihikää Idolsiin mene. Sehän kuuluu bändiin, ei see mene sinne voittamaan ja sit SO.:n muista jäsenistä tulis jotai työttömiä. :"D Se ois kamalan ilkeätä. Sad Mutta eihän siitä ole pelkoa.

Aluqer wrote:]mä muuten sanon Stalaa nykyään aika usein Sam:iksi 😉
Joo, tän piirteen olen kyllä huomannut. Rolling Eyes

Sori offi

Aluqer wrote:
Sepi wrote:Mutta eihän Stala mihikää Idolsiin mene. Sehän kuuluu bändiin, ei see mene sinne voittamaan ja sit SO.:n muista jäsenistä tulis jotai työttömiä. :"D Se ois kamalan ilkeätä. Sad Mutta eihän siitä ole pelkoa.
mutta hei, mieti miten järjettömän siisti idea, Stala voittais idolssin, sais levytyssopimuksen, ja bändinä levyllä ois loppu SO. Laughing

Zezuga wrote:Aidöls-keskustelut voi jatkossa heittää Antti Tuiskun foorumille, pysytään kuitenkin ihan realistisina , kyllä sitä bändeillä on mahdollisuus saada levytyssopimus ihan muullakin tavalla. Ja SO.:lla siihen on hyvät mahdollisuudet meitsin silmissä. Odotellaan, vaikka sitä uutta EP:ta kaikessa rauhassa.

-Z-

Stalan salarakas wrote:Stala idolsissa... Justiinsajuupajuu.. Smile

No joo kuten sanottu ohan niitä onneks muitakin mahdollisuuksii saaha niitä sopimuksii ja uskoisinkin että SO:sta tuleekin vielä joskus tulevaisuudessa jotain tosi isoa.. Sitä pitää vaan odottaa. Itselläni ainakin on todella suuri usko tähän bändiin! Wink
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:53 pm

Aluqer wrote:miulla tuli tänään ihan tippa linssiin (tai no linssiin ja linssiin ko en linssejä käytä...) kun kuuntelin Järjestyshäiriön Lähiön Lapsia. (Stala laulaa taustoja, jos joku ei tiedä/muista) kun hän on useammassa yhteydessä laulanut enklantia, niin tuntuu ihanalta kuulla välillä ihan suomeakin. <3 lisää sivu-projekteja kiitos 😉

miekin tosiaan toivon suuresti että vielä joskus saisin pitää käsissäni SO.:n koko pitkää albumia. on sitä huonommillakin bändeillä sopimuksia nähty, niin kyllä SO.:kin vielä sellaisen saa Twisted Evil

s.tala wrote:
Aluqer wrote:miulla tuli tänään ihan tippa linssiin (tai no linssiin ja linssiin ko en linssejä käytä...) kun kuuntelin Järjestyshäiriön Lähiön Lapsia. (Stala laulaa taustoja, jos joku ei tiedä/muista) kun hän on useammassa yhteydessä laulanut enklantia, niin tuntuu ihanalta kuulla välillä ihan suomeakin. <3 lisää sivu-projekteja kiitos 😉

miekin tosiaan toivon suuresti että vielä joskus saisin pitää käsissäni SO.:n koko pitkää albumia. on sitä huonommillakin bändeillä sopimuksia nähty, niin kyllä SO.:kin vielä sellaisen saa Twisted Evil
Missä tätä voi kuunnella?

Albireo wrote:
s.tala wrote:

Missä tätä voi kuunnella kerro pliis =)
http://www.levy-yhtio.com/jh/
Tuolta "Audio/Video" ja sieltäpä tämän biisin video löytyykin, siitä voi kuunnella (:

Joni Master wrote:Stala pelkästään Lähiön lapset -promovideo:ssa?

Aluqer wrote:
no ainakin Stala laulaa vain sillä biisillä.

Stalan salarakas wrote:
Aluqer wrote:
no ainakin Stala laulaa vain sillä biisillä.

Kiitos paljon tästä tiedosta. Kuuntelemaan!! Wink

Juu, kokopitkää odotellessa myös! Jos vain poikien aika riittää niin kyllä tää bändi pitkälle pääsee! Eiköhän kaikki täällä usko siihen..? Smile

Stalalle vielä tämmönen kysymys:: (ei kauheen järkevii. mut tartteeko sitä aina olla NIIN järkevä..) Smile

Bongailetko koskaan tuttuja faneja lavalta?
Laulatko paljon vapaa ajalla?

-SS

Miyu wrote:Stalasta diggailen eniten kanssa SO:n jäsenistäSmile. Stalalla on aivan mahtava lauluääni. Ja muuten paras laulaja:)
Yhdella pienellä lauseella: Stala on mun suurin idoli.
(=

Zezuga wrote:
Stala<3 wrote:Stala onkin niiin V***N ihana<33 Stalalla on niiiiin kaunsi ääni ja sillä voi laulaa niiin kauniisti että polvet tutisee aina kun kuuntlee Very Happy.... Stala?? miten voisi kuvaille Stalaa???? Shocked Stala on iki ihana,hyvä kroppanen, hyvä laulaja ja lutuinen<333333.... I LOVE STALA FOR EVER<33333[/b]

Heh, tervetuloa foorumille Stala<3, muistahan ensikerralla hieman rajoittaa tuota hymiöiden ja sydänten määrää niin ettei vanhusten silmät rasitu,

Take Care

-Z-

Miyu wrote:
Zezuga wrote:
Stala<3 wrote:Stala onkin niiin V***N ihana<33 Stalalla on niiiiin kaunsi ääni ja sillä voi laulaa niiin kauniisti että polvet tutisee aina kun kuuntlee Very Happy.... Stala?? miten voisi kuvaille Stalaa???? Shocked Stala on iki ihana,hyvä kroppanen, hyvä laulaja ja lutuinen<333333.... I LOVE STALA FOR EVER<33333[/b]

Heh, tervetuloa foorumille Stala<3, muistahan ensikerralla hieman rajoittaa tuota hymiöiden ja sydänten määrää niin ettei vanhusten silmät rasitu,

Take Care

-Z-

Juuu yritäään. Kiitos. Stala on mun mies<3

Niksu_Raksu_Mort wrote:Ei millään pahalla, enkä halua tunkeutua modejenkaan alueelle, mutta koska minua ärsyttää ja minua on kehoitettu täällä turpani aukaisemaan, niin nyt päätin sen tehdä...

Eli voitaisiinko nämä ihquttamiset jättää huomattavsti vähemmälle ja yrittää pysyä aiheessa. Ja mielestäni ihquttaminen ei siis tähän aiheeseen kuulu. Yritetään nyt saada kunnon keskustelua pystyyn! =)

Mort kuittaa ja hiljenee!

Stalan salarakas wrote:
Niksu_Raksu_Mort wrote:Ei millään pahalla, enkä halua tunkeutua modejenkaan alueelle, mutta koska minua ärsyttää ja minua on kehoitettu täällä turpani aukaisemaan, niin nyt päätin sen tehdä...

Eli voitaisiinko nämä ihquttamiset jättää huomattavsti vähemmälle ja yrittää pysyä aiheessa. Ja mielestäni ihquttaminen ei siis tähän aiheeseen kuulu. Yritetään nyt saada kunnon keskustelua pystyyn! =)

Mort kuittaa ja hiljenee!

Juu, minun puolesta!! Smile
Toi lähiön lapset oli muuten ihana kappale, meinas tippa tulla tosissaan linssiin. (tälläkertaa ihan kirjaimellisesti) Taustalaulukin kuului ihanan selkeesti. Täydet pojot! Wink

Stalalle kysymystä.... (että pysyttäs aiheessa) Wink
En kyl ny meinaa kekata tähän mitään mutta kysytääs nyt kuitenki..

Mikä tähän astisista keikkapaikoista on ollut paras? (siis missä on ollu paras fiilis ja tällee)

Ja mikä on paras keikka muistosi tähän asti?

-SS

LivHanna wrote:

No itse asiassa herra laulaa taustoja seuraavilla Järjestyshäiriön levyillä: Tuhlatut päivät, valvotut yöt ; Takapihojen rocktähdet ja sitten sellasella neljän biisin julkasulla (ilmeisesti tulkittavissa ep:ksi Rolling Eyes ) kuin Kunnes toisin todistetaan... Suosittelen näitä kaikkia lättyjä erittäin lämpimästi, mahtavaa musaa! Very Happy
-LIV-

Pientä editsiä: Tänään Livillekin valkeni sellainen tieto, että tuossa Takapihojen rocktähdet-levyllä Stala ilmeisesti (ainakin kansitekstien mukaan) laulaa taustoja vain tuossa Lähiön lapset-kipaleessa. Mutta täysin varma en edelleenkään ole.. Smile

Stalan salarakas wrote:
LivHanna wrote:

No itse asiassa herra laulaa taustoja seuraavilla Järjestyshäiriön levyillä: Tuhlatut päivät, valvotut yöt ; Takapihojen rocktähdet ja sitten sellasella neljän biisin julkasulla (ilmeisesti tulkittavissa ep:ksi Rolling Eyes ) kuin Kunnes toisin todistetaan... Suosittelen näitä kaikkia lättyjä erittäin lämpimästi, mahtavaa musaa! Very Happy
-LIV-

Kiitos tästä tiedosta.
Pitääpä käyä tiedustelemassa levykaupoista näitä levyjä levyhyllyyn!! Wink

Stalan salarakas wrote:
LivHanna wrote:

-LIV-

Pientä editsiä: Tänään Livillekin valkeni sellainen tieto, että tuossa Takapihojen rocktähdet-levyllä Stala ilmeisesti (ainakin kansitekstien mukaan) laulaa taustoja vain tuossa Lähiön lapset-kipaleessa. Mutta täysin varma en edelleenkään ole.. Smile

Joo, kyllä!
Musa on mahtavaa, jopa pahasti koukuttavaakin! Wink
Käykää ihmeessä hommamassa!

Jos Stala vaikka täällä käydessä valaisis meille missä kaikissa kipaleissa tuolla levyllä hän laulaa taustoja! Very Happy Ois kiva saaha varma tieto asiasta.

Joni Master wrote:Hyvää Uutta vuotta 2008 Stalalle. 😉
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Thu Jun 02, 2011 7:00 pm

Linba wrote:Tosi hyvää syntymäpäivää sulle Stala!! Very Happy
Pidä kiva päivä (:

Joni Master wrote:Onnittelut.

Stalan salarakas wrote:Stalalle tosi paljon onnea syndejen johdosta!!

Joni Master wrote:Miten vietit juhannuksen?

King wrote:Hyvää syntymäpäivää Stala!

Sinttu wrote:Paaaljon onnea Stala. <3

Zezuga wrote:Onnittelut täältäkin!

Toivottavasti tänään on hyvä happi ja meno, heheheh.

-Z-

IA wrote:Paljon Onnea Smile

~IA~

Joni Master wrote:Onnea!

Miyu wrote:Onnea Stalalle:)

Linba wrote:Rauhallista syntymäpäivää Stalalle (:

Jussi wrote:Onnittelut Stalalle!

LivHanna wrote:Onnea Stala! Very Happy

-LIV

Oxycoccus wrote:Onnittelut Very Happy

Aluqer wrote:Tää nyt ei IHAN varsinaisesti liity aiheeseen, mutta mä en ois ikinä laittanu tuohon foorumin logoon Stalasta tota kuvaa xd Ihan jonkun papan näköi. Mutta joo nyt kun on ollut kuvia taas enempikin, niin kyllä hän on yhä ihan yhtä nätti. Älä Stala lannistu, ei joka kuvassa voi olla parhaimmillaan.
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  IA Thu Jun 02, 2011 7:01 pm

IA wrote:Tämä kuva logossa on otettu keikalla kun yksi ylläpitäjä oli katsomassa bändiä. Sorry mutta ei kaikkia voi mielyttää.
Me päätettiin käyttää nyt tässä logossa omaa kuvaa eikä bändin omia. Logo siis pysyy siihen kun seuraavan kerran päätetään tehdä muutoksia
Ja nyt sitten takaisin aiheeseen....

~IA~
IA
IA
Admin

Back to top Go down

Post  Sponsored content

Sponsored content

Back to top Go down

Back to top