Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Nick Gore (Basso)

Go down

Nick Gore (Basso) Empty Nick Gore (Basso)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 5:25 pm

Keskustelua bändin basistista, Nick Goresta.


Last edited by IA on Thu Jun 02, 2011 7:05 pm; edited 2 times in total
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Nick Gore (Basso) Empty Re: Nick Gore (Basso)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 5:35 pm

Linba wrote:Tää jätkä on tosi kova tyyppi, vaikken tunnekaan kovinkaan hyvin.
Vaatteet on tosi hienot. Varsinkin ne nahkahousut ketjuineen. Exclamation
Niksu osaa myös laulaa tosi hyvin ja varmasti soittaa bassoakin ihan ammattitaidolla.

Sepi wrote:Laulamisesta en tiedä, en ole hirveemmin kuullut kuin joitain taustoja, mutta bassoa hän osaa soittaa Very Happy Hyvä juttu! Laughing Ihan mukavia vaatteita varmaan kaapista löytyy. Jostain syystä ihan kaikkiin hänen kuteisiinsa en ole ihastunut.

Stalan salarakas wrote:Niksu on hemmetin hyvän näkönen lavalla! (ainakin livekuvien perusteella..)
Ja ne nahkahousut.. Ja ketjut niissä. Ihailtavan hienoa jälkeä herran vaatetuksessa!
Sitten vielä siihen kun osaa soittaa bassoa.. Mitä enää tarvitsee?

Kasolli wrote:Nick on mulle esikuvista esikuvin! Mä oon nyt innostunut basson soitosta ja kadun etten ole mies, koska miehet voi tehdä mitä vaan basso niskassa, mutta mun on pakko välillä miettiä miltä näytän kun sitä rämpytän. Aina kun liikun stagella niin mietin mitä Nick tekis. 😉

Aluqer wrote:
Kasolli wrote:Nick on mulle esikuvista esikuvin! Mä oon nyt innostunut basson soitosta ja kadun etten ole mies, koska miehet voi tehdä mitä vaan basso niskassa, mutta mun on pakko välillä miettiä miltä näytän kun sitä rämpytän. Aina kun liikun stagella niin mietin mitä Nick tekis. 😉
hei mulla on muuten melkein sama juttu! (paetti etten liiku STAGELLA basson kanssa ja mun esikuva on enemmänkin *****, mutta yks hailee Laughing )

Kasolli wrote:Sama juttu mutta en tiedä saako täällä käyttää näitä ¨toisia nimiä¨ Nickille. Minulle hän on usein pelkkä Niko.

Kasolli on hyvä ja kertaa ne säännöt, siellä mainitaan ihan selvästi; "Täällä fanitetaan vain ja ainostaan SO.:ta, eikä MITÄÄN muuta... Kiitos ja nyt loppu se offaaminen. -Z-

LivHanna wrote:
Kasolli wrote:Sama juttu mutta en tiedä saako täällä käyttää näitä ¨toisia nimiä¨ Nickille.

Jos nyt keskityttäs ihan Nickiin ja jätettäs muu touhotus vähemmälle.
-LIV-

Joni Master wrote:
LivHanna wrote:
Kasolli wrote:Sama juttu mutta en tiedä saako täällä käyttää näitä ¨toisia nimiä¨ Nickille.

Jos nyt keskityttäs ihan Nickiin ja jätettäs muu touhotus vähemmälle.

Hyvä idea tämä. Kun törmäsin toiseeen boardiin missä ei tälläisiä sääntöjä tuettu eikä tiennyt onko Lordi vai SO. foorumissa.

Kasolli wrote:itse asiassa tuossa viestissä juuri sanoin, että ei niitä sinänsä täällä saa käyttää. Mutta kyllä lopetan mielelläni ¨muista nimistä¨ puhumisen. voisin vaikka lopettaa kokonaan täällä käymisen.
MUTTA NYT ASIAAN! Jos voisimme jatkaa keskusteluja, nääs joku tuli väliin.

Tänään otin kitaran kotona syliin ja rupesin harjoittelemaan bassolla soittoa (ei ole omaa bassoa). Sitten katselin tuota Got to Belive videota ja koitin ottaa mallia Nickistä. Aluksi se tuntui hassulta kun teki niitä haara liikkeitä, mutta itse asiassa näytti ihan lavalle sopivalta. Luulen kuitenkin, että jos koulunkevät juhlassa ¨i will stay¨:tä soitellessa teen niin, niin aika moni minulle nauraa Laughing itsekkin varmasti. ehkä jos otetaan tuo biisi ihan rauhallisesti. on sentään slowari.

Stalan salarakas wrote:
Joni Master wrote:
LivHanna wrote:
Kasolli wrote:Sama juttu mutta en tiedä saako täällä käyttää näitä ¨toisia nimiä¨ Nickille.

Jos nyt keskityttäs ihan Nickiin ja jätettäs muu touhotus vähemmälle.

Hyvä idea tämä. Kun törmäsin toiseeen boardiin missä ei tälläisiä sääntöjä tuettu eikä tiennyt onko Lordi vai SO. foorumissa.

Tarkoittikohan kasolli "muilla" nimillä esim: Niksu..
No mutta, hyvä että on säännöt, ettei mene ihan sekaseksi tää juttu! Very Happy
(sori offi..)

Joni Master wrote:Yksinkertaisesti mun lemppari koska on entisessä elämässä ollut biker zombie.

Sepi wrote:Eiköhän tää Lordi-vertailu riittäny jo..?
Jos nyt puhuttais ihan SO.:n Nickistä, kun kerran näillä sivuilla ollaan. Lordifoorumit on erikseen. Cool
Mutta asiaan, sama kysymys kuin Stalankin topicissa,
mistä hmm.. hiustyylistä" pidätte eniten? Very Happy

blood-girl wrote:Nick on cool tyyppi myös, vaikken hirveesti tunnekaan.. Very Happy Niksulla on hienoja vaatteita, joista tykkään erityisesti niistä housuista, joissa on ne ketjut ym..
On hyvä kurittamaan bassoaan! Hieno asia.

Nick G. wrote:Nick, Niko, Niksu, Mr.Gore. Siinä nimet, joilla minua pitää kutsuman... Razz Mahtavaa, että So.lla on seurantaa, toivottavasti voimme joskus palkita teidän odotuksenne ja fanituksenne uudella musiikilla ja myös keikoilla mahdollisimman pian. Sen verran voin uusien biisien äänityksestä paljastaa, että lauluosuuksia on jo alettu jollottamaan, joten materiaali on kohta narulla. Miksaus sitten myöhemmin...
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Nick Gore (Basso) Empty Re: Nick Gore (Basso)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 5:44 pm

Nick G. wrote:
Stalan salarakas wrote:Niksu on hemmetin hyvän näkönen lavalla! (ainakin livekuvien perusteella..)
Ja ne nahkahousut.. Ja ketjut niissä. Ihailtavan hienoa jälkeä herran vaatetuksessa!
Sitten vielä siihen kun osaa soittaa bassoa.. Mitä enää tarvitsee?

Niin, mitäpä sitä muuta Laughing

Sepi wrote:
Nick G. wrote:
Stalan salarakas wrote:Niksu on hemmetin hyvän näkönen lavalla! (ainakin livekuvien perusteella..)
Ja ne nahkahousut.. Ja ketjut niissä. Ihailtavan hienoa jälkeä herran vaatetuksessa!
Sitten vielä siihen kun osaa soittaa bassoa.. Mitä enää tarvitsee?

Niin, mitäpä sitä muuta Laughing
Eipä siinä muuta tosiaan tarvita Very Happy
Kiva kun sinäkin olet tänne tullut kirjoittelemaan! :"D
Hauskaa kesää sinnekkin päin!

Zezuga wrote:Voi helvetti Nick, täällä!

Mitä sydämellisimmät toivotukset ja suuret kiitokset, että olet liittynyt seuraamme tänne foorumille. Tämä on enemmän, kuin kunnia. Keikkoja ja lättyjä vaan tiskiin niin tämä tyttö itkee ja nauraa onnesta.

-Z-

Cami wrote:Paljon tervetuloa myös minun puolestani. Ja todellakin,
itketään ja nauretaan onnesta ku keikkoja ja uutta materiaalia tulee. 😉

~Cami.

ana2009 wrote:Noniin saatiinpa niksukin paikalle.
Tervetuloa vaan minunkin puolestani.

Tinzu wrote:No niin...Vihdoin se tapahtui mitä olen viime viikkoina olen odotellut!
Tervetuloa vaan minunkin puolestani! Toivottavasti nähdään sua useasti täällä... 😉

~*pimeydenneito*~ wrote:Oi hitto Nickkin on saatu jengiin messiin kerrassaan loistavaa!
Tervetuloa siis itsenikin puolesta 😉

LivHanna wrote:Juuh, tervetuloa vain Mr. Gorelle minunkin puolestani! Mahtavaa nähdä vihdoin teikäläistäkin täällä. Very Happy Ja mitä tulee keikkojen ja levyn odotukseen, niin siihen yhdyn myös minä.
Liv kuittaa..

Jenn. wrote:Tervetuloa vain, Nick. Mukavaa että sinäkin pääsit tänne. Ja todellakin, onnellisia ollaan kun uutta materiaalia tulee, jne.. Very Happy Kiitos kun tulit tänne. 😉

Joni Master wrote:Mukava nähdä Nicki:a isolla N:llä. Smile

Stalan salarakas wrote:Tere Niksu!

Kiva nähä sua täälläkin!! 😉

Ja kiitos yksäristä!!

Stalan salarakas wrote:
Nick G. wrote:
Stalan salarakas wrote:Niksu on hemmetin hyvän näkönen lavalla! (ainakin livekuvien perusteella..)
Ja ne nahkahousut.. Ja ketjut niissä. Ihailtavan hienoa jälkeä herran vaatetuksessa!
Sitten vielä siihen kun osaa soittaa bassoa.. Mitä enää tarvitsee?

Niin, mitäpä sitä muuta Laughing

Heh!! Mitäpäs niin.. Eipä mitään!! Laughing

Linba wrote:Tosi Coolia, Nick!
Mulleki kelpaa keikat ja muut mukavat jutut.

Sellane kysymys, että meinaatteko tehhä lisää musavideoita.. Very Happy

Hennuli wrote:Niksu täällä?! Wautsi! Shocked Siispäjuu... Kysymys: Lauloitko sä Summer night cityssä siinä... öö... hmm... No sen kohdan jossa ei kuulunut Stalan ääntä, vaan se oli joku muu. Niin että olitko se sinä? Tää on kaivanut mun mieltä joten ajattelin nyt kysyä että saisin ''mielenrauhan'' Laughing
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Nick Gore (Basso) Empty Re: Nick Gore (Basso)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 5:53 pm

Stude wrote:Yeah, Niksu täällä. Welcome vaan!
Kyllä täytyy sanoa, että Niksu näyttää hyvältä bassonsa takana.
Ja se lauluääni! Jotain.. Jotain.. Käsittämätöntä.
Niin että voisi sanoa, et jos Stala nyt ei laulaisi (mikä olisi suunnaton harmi), niin Niksu voisi hoitaa sen homman mainiosti! :b

Kasolli wrote:MAAILMAN PARAS BASISTI!! (joita on monia. esim. Gene Simmons, Georg Listing...)

Nick Herralle kysymys: Ryhykkö mun basson opettajaks, Herra Iso Herra?

s.tala wrote:Meikäläinen rakastaa Nickin lauluääntä! Summer Night City on super kappale!

Stalan salarakas wrote:
s.tala wrote:Meikäläinen rakastaa Nickin lauluääntä! Summer Night City on super kappale! Mutta on Stalalla hieman parempi lauluääni ja rakastan sitä pikkusen enemmän. Razz Very Happy

Samat sanat!!
Vaikkakin jotakin pikkusen samaa sävyä on herrojen lauluäänessä..
Piti aika kauan miettiä et laulaako se Niksu vai Stalala Summernight cityssä, kiitos kuitenkin Niksulle kun kerroit miten asia on!

Mitäs muuten kuuluilee Niksulle nykyään? Smile

Zezuga wrote:Hei, täällä jengi haluaa itselleen kyseisiä harvinaisia SO.-paitoja.

Olisiko mitenkään mahdollista sellainen listakäytäntö, että otettaisiin maksajien nimet ja tiedot ja sen kautta voitaisiin sitten niitä faneille lähetellä? Tämmöistä on täällä aikaisemmin jo ehdoteltukin ja ideana sinänsä ihan järkeenkäypä.

Nimimerkillä; Olis sitte niissä mukavempi keikoilla hillua...

Niin ja onko noista tulevista keikoista mitään tarkempaa tietoa?

-Z-

Cami wrote:
Zezuga wrote:Hei, täällä jengi haluaa itselleen kyseisiä harvinaisia SO.-paitoja.

Olisiko mitenkään mahdollista sellainen listakäytäntö, että otettaisiin maksajien nimet ja tiedot ja sen kautta voitaisiin sitten niitä faneille lähetellä? Tämmöistä on täällä aikaisemmin jo ehdoteltukin ja ideana sinänsä ihan järkeenkäypä.

Nimimerkillä; Olis sitte niissä mukavempi keikoilla hillua...

Niin ja onko noista tulevista keikoista mitään tarkempaa tietoa?

-Z-

Olen täysin samaa mieltä Sesselin kanssa. Paitoja olisi mukava saada.
~Cami.

LivHanna wrote:
Zezuga wrote:Hei, täällä jengi haluaa itselleen kyseisiä harvinaisia SO.-paitoja.

Olisiko mitenkään mahdollista sellainen listakäytäntö, että otettaisiin maksajien nimet ja tiedot ja sen kautta voitaisiin sitten niitä faneille lähetellä? Tämmöistä on täällä aikaisemmin jo ehdoteltukin ja ideana sinänsä ihan järkeenkäypä.

Nimimerkillä; Olis sitte niissä mukavempi keikoilla hillua...

Niin ja onko noista tulevista keikoista mitään tarkempaa tietoa?

-Z-

Kyllä! Kannatan ehdottomasti Zezu-kuoman ajatusta. Paidoille olis kyllä käyttöä.. Jotta mites ois? 😉

Nick´s salarakas wrote:Meikäki tääl pitkäst aikaa. Hmm...tuo paita-idea oli mun mielestä kans tosi hyvä idea..Very Happy

Mutta kyssä Niksulle..:

Ootatko talvea? ^^ Ku näin kuumat helteet ynnä muut...tääl nytki tukehtuu täs kirjottaessani...Razz

Joni Master wrote:Nick, onko mikään SO.:n biisi sun käsialaa?

Joni Master wrote:Nick:lle ennakkoon synttäri onnittelut, eli huomisex.

Zezuga wrote:Mitä parasta synttäriä rakkaalle Nickille ja edelleenkin kaikkea hyvää!

-Z-

IA wrote:Paljon onnea sulle Nick 😉

Sinttu wrote:Railakkaat synttärionnittelut Niksulle ja iso halaus! (:

Nick G. wrote:Kiitos onnitteluista! Gore täytti tänään 23... TAAS! Laughing

Linba wrote:Ääh, sori kauheesti...myöhäs.
Mut kuitenki huippua synttäriä sulle, Nick! Very Happy

Parempi päivän myöhässä, kuin kaks päivää myöhäs d:
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Nick Gore (Basso) Empty Re: Nick Gore (Basso)

Post  IA Thu Jun 02, 2011 6:01 pm

Stalan salarakas wrote:
Örveltäjäkö wrote:Ääh, sori kauheesti...myöhäs.
Mut kuitenki huippua synttäriä sulle, Nick! Very Happy

Parempi päivän myöhässä, kuin kaks päivää myöhäs d:

Ei saa sanoo noin..Very Happy:D
Meikältä nyt 2 päivää myöhässä Suuret onnentoivotukset Niksulle!
Toivottavasti nähtäs Joulukuussa! Wink

-Salarakas S

Nick´s salarakas wrote:Voi damn....nyt kyllä tulee sitten syndeonnittelut Niksulle, tosi, tosi myöhässä...:'(
*hali ja pieni moiskaus Razz *

Joni Master wrote:Hyvää Uutta vuotta 2008 Nick Görelle.. 😉
Zezuga wrote:Tsau!

Pakko tännekin laittaa, mikäs on uuden materiaalin laita? Viime päivityksestä sivuille onkin kulunut aikaa ja juu tajuan sen, että bändillä yms on valtaisa kiire päällä kokoajan. Ei sillä, etteikö uusi matsku olis mahlaa korville, mutta uteliaisuudestani kysyn Smile

Niin ja mitäs Nickkinen tykkäili KISSIN vedosta Helsingissä? Cool

-Z-

Kasolli wrote:Kissiä ois itekkin ollut kiva päästä katselemaan niin ois toki kiva kuulla Nickin mielipide? Very Happy

Joni Master wrote:
Kasolli wrote:Kissiä ois itekkin ollut kiva päästä katselemaan niin ois toki kiva kuulla Nickin mielipide? Very Happy

Eikös toi ole päivän selvää? Very Happy

EDIT: Miten vietit juhannuksen?

IA wrote:Tänään on Niksun syntymäpäivä, paljon onnea vaan. Toivon kaikkea parasta 😉

~IA~

Albireo wrote:Paljon onnea bassottelijallemme!

Zezuga wrote:Onneksi olkoon! Smile

-Z-

Nick G. wrote:Kiitos onnitteluista!

Joni Master wrote:Onnea! Onko paljonkin vielä eläke ikään? Razz

Joni Master wrote:Hyvää nimipäivää Nikolle. Hyvä nimi muuten. Twisted Evil

IA wrote:Tänään on Niksun päivä, Paljon Onnea Smile

Linba wrote:Suuret onnittelut Nickille!

Aluqer wrote:Heh mäkin katoin heti aamusta että syntymäpäivä <3 Onnea kovasti. Vähän vaan harmittaa ettei oikeen synny muuta juttua kun näitä onnitteluja vaan.. Mutta eiköhän uusien piisien ja tällasten myötä tule lisää asiaakin.
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Nick Gore (Basso) Empty Re: Nick Gore (Basso)

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum