Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Kysy asiantuntijoilta

Go down

Kysy asiantuntijoilta Empty Kysy asiantuntijoilta

Post  IA Thu Jun 02, 2011 3:38 pm

Zezuga wrote:Noniin, eli polkastaanpa ny tämmönen topic pystyyn, kun varmasti tulee ihan tarpeellinen olemaan.

Kaikki kysymykset bändiläisistä, soittamisesta, musiikista, keikoista yms. tähän ketjuun niin koetetaan kaikki tietoa omaavat ihmiset vastailla parhaamme mukaan. Toki muutkin hardcore-fanit saavat vastailla, kunhan tietävät vastausten olevan suhteellisen varmaa tietoa!

Muistakaahan sitten lukea täältä löytyykö kysymykseenne jo vastaus, sivujen selailu on sallittua.

Stalan salarakas wrote:Kysympäs tätä nyt täällä kun tää on mua pitkään vaivannu..

Niin että, laulaako Summer night cityssä pelkästään Stala vai laulaako siinä myös joku muu?

Nickhän se laulaa. 😉
Kysyin sitä nääs herralta itseltään yksärillä!

Cami wrote:Minusta biisissä laulaa Stala että Nick, mikä kummaa, enimmikseen Nick. En asiasta ole täysin varma, mutta veikkaampa, että saattaisin olla oikeassa. Laughing
~Cami.

Joni Master wrote:Onko SO.:n jäsenet käynyt täällä / tietääkö tämän?

Stalan salarakas wrote:
Cidae wrote:Minusta biisissä laulaa Stala että Nick, mikä kummaa, enimmikseen Nick. En asiasta ole täysin varma, mutta veikkaampa, että saattaisin olla oikeassa. Laughing
~Cami.

Tätä minä vähän olen ittekkin ajatellut. Very Happy
On muuten Nickillä hyvä lauluääni sitten.. 😉

Aluqer wrote:
Joni Master wrote:Onko SO.:n jäsenet käynyt täällä / tietääkö tämän?
foorumin muita topikkeja tutkimalla selviää, että ainakin heille on tiedotettu... 😉

Joni Master wrote:SO. - All I Want Is You
SO. - Anytime
SO. - Bye Bye
SO. - Got To Believe
SO. - Hot Blooded (demo)
SO. - Summer Night City
SO. - One Nite Stand
so. - lifes too hard (clip)
SO. - Get Away

Onko kellään siis koneella enempää?

Aluqer wrote:
Joni Master wrote:Onko kellään siis koneella enempää?

öööö... mulla on kokonainen Life's too hard, ja aika monella muullakin..

Joni Master wrote:Mutta kukaan ei omista levyjä?

Stalan salarakas wrote:En ainakaan vielä!
En oo vielä saanu sitä sähköpostia, mutta odotellessa. Jos sitä sähköpostia ei vielä sitten kun keikkaa tulee oo ilmestyny niin sitten ostan sieltä keikalta kummankin levyn.. Uuden ja tän vanhemman. Cool

Joni Master wrote:
Stalan salarakas wrote:En ainakaan vielä!
En oo vielä saanu sitä sähköpostia, mutta odotellessa. Jos sitä sähköpostia ei vielä sitten kun keikkaa tulee oo ilmestyny niin sitten ostan sieltä keikalta kummankin levyn.. Uuden ja tän vanhemman. Cool

Ja puhutteko EP:stä. Oon ihan pihalla. Siis SO.:lla on 2 EP:tä? Ei levyä?

Stalan salarakas wrote:
Aluqer wrote:
Joni Master wrote:
Stalan salarakas wrote:En ainakaan vielä!
En oo vielä saanu sitä sähköpostia, mutta odotellessa. Jos sitä sähköpostia ei vielä sitten kun keikkaa tulee oo ilmestyny niin sitten ostan sieltä keikalta kummankin levyn.. Uuden ja tän vanhemman. Cool

Ja puhutteko EP:stä. Oon ihan pihalla. Siis SO.:lla on 2 EP:tä? Ei levyä?
luulisin että tarkottaa ep:tä

EP:tähän minä tarkotin! 😉

Joni Master wrote:Eli siis SO.:n kaikki julkaisut ovat olleet EP:ä?

Ja eihän siis SO.:lla ole ikinä ollut levytys yhtiön sopimusta?

Aluqer wrote:siis, onko kellään tietoa kuka SO.:ssa laulaa eniten tausta lauluja? kun mulla on nää mun super-upeat normilaulut, soolokitarat ja bassot päältä kuorivat rikkonaiset kuulokkeet, joilla siis kuulee taustalaulut lähes häiriöttä, niin Stala itse kuulostaisi laulavan ainakin Get Awayssä taustoja, ja en ole ihan varma, mutta Hot Bloodedin super korkeat kohdatkin kuulostaisivat Stalan käsi- (tai ääni xD) alalta. onko näin, vai onko mun huipputarkka Sampsan-ääni-kuuloni heikentynyt?

Onpas sekava viesti! Shocked siis lyhyesti: epäilen että lähes kaikki SO.:n taustalaulut laulaa Stala, mutten ole varma koska minulla ei ole muiden jäsenten äänistä mitään tietoa, edes sillä oletuksella että Summer Night City:ssä laulaa Niksu.

Aluqer wrote:
Joni Master wrote:Eli siis SO.:n kaikki julkaisut ovat olleet EP:ä?

Ja eihän siis SO.:lla ole ikinä ollut levytys yhtiön sopimusta?
sori tuplapostaus, mutta Joni Masterille: jos SO:lla olisi ollut levytys sopimus, niin siitä olisi varmaan mainittu virallisilla sivuilla, on nimittäin sen verran merkittävä juttu 😉

ja sama täys pitkien levyjen kanssa, siitäkin voisi olla maininta...
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Kysy asiantuntijoilta Empty Re: Kysy asiantuntijoilta

Post  IA Thu Jun 02, 2011 3:50 pm

Stalan salarakas wrote:
Cidae wrote:Minusta biisissä laulaa Stala että Nick, mikä kummaa, enimmikseen Nick. En asiasta ole täysin varma, mutta veikkaampa, että saattaisin olla oikeassa. Laughing
~Cami.

Tämä on sitten totta, kysytty Nickiltä itseltään!!

Anonymous wrote:
Stalan salarakas wrote:
Cidae wrote:Minusta biisissä laulaa Stala että Nick, mikä kummaa, enimmikseen Nick. En asiasta ole täysin varma, mutta veikkaampa, että saattaisin olla oikeassa. Laughing
~Cami.

Tämä on sitten totta, kysytty Nickiltä itseltään!!

Sehän on sitten kiwa! Very Happy
~Cami.

Stalan salarakas wrote:Laulan Laulatko SÄ muuten summernight cityssä?
Laulan Summernightcityssä, kyllä

Millon teillä on seuraavaa keikkaa?

Seuraavasta keikasta ei ole tietoa, aikaisintaan syksyllä. Ikärajattomia keikkoja tuskin onnistumme järjestämään mihinkään, valitettavasti...katsellaan.

onks teijä levyjä kaupoissa..?)

Ei löydy kaupoista, koska sillä ei ole jakelijaa, joka sen olisi sinne kauppaan vienyt...

Tällästä Niksun YV:stä...

Joni Master wrote:Mitään tietoa Renskan tulosta tänne?

Zezuga wrote:
Joni Master wrote:Mitään tietoa Renskan tulosta tänne?

Asiasta pariin kertaan kysäissyt ja jotain "toki,toki" ja "siistiä" vastausten lomasta käsittänyt, että joskus tännekin sopinee hänen liittyä. Lieneekö sitten vähemmän netti-ihmisiä meidän Rensselimme, toivotaan nyt, että tännekin eksyisi välillä.

-Z-

Kasolli wrote:Millonkohan oisi seuraavia keikkoja luvassa ilman ikä-rajaa? Oisi meinas kivaa itekkin päästä fiilistelemään yleisöön kyseisen bändin tahtiin.

Zezuga wrote:
Kasolli wrote:Millonkohan oisi seuraavia keikkoja luvassa ilman ikä-rajaa? Oisi meinas kivaa itekkin päästä fiilistelemään yleisöön kyseisen bändin tahtiin.

Varmaa tietoa ei ole vielä kenelläkään, mutta tietojeni mukaan vielä tämän vuoden puolella tod.näk. olisi keikkaa tämä bändi tekemässä.

Se vaan nyt on niin perkele, kun on nuo klubivedot ja niihin vaaditaan vähimmäismäärissä se 18 vuoden ikäraja ja joissakin tapauksissa jopa korkeampi. Tämäkin tietysti riippuu niin paljon itse mestasta, missä bändi vetää, että ikärajaanhan nämä taiteilijat eivät sitten valitettavasti voi vaikuttaa.

Lisätietoja odotellessa, paikalla tullaan jokatapauksessa olemaan.

-Z-

Vieras wrote:Onko se uus LP jo ilmestynyt? Rolling Eyes

Albireo wrote:
Vieras wrote:Onko se uus LP jo ilmestynyt? Rolling Eyes
Minä nyt oletan, että tässä tarkoitetaan EP:tä, sillä LP:t ovat vinyylimuodossa olevia täyspitkiä albumeja, kun taas EP on sellainen singlen ja albumin välimuoto (eikä tämä tule vinyylille, vaan ihan cd:lle).

Joka tapauksessa, vastaus on että ei ole ilmestynyt.

s.tala wrote:Nii mie en oo ihan selvillä tästä että onko Stala luonnostaan blondi vai miten?

Sinttu wrote:
s.tala wrote:Nii mie en oo ihan selvillä tästä että onko Stala luonnostaan blondi vai miten?

Mä olen tullut siihen tulokseen, että Stalan oikea hiusten väri olisi sellainen aika tummanruskea. Mun silmään Stalan blondi väri ei ole hän oma värinsä.
Tosin en ole ollenkaan varma tästä, mutta näin luulisin. ^^ Joku sivistyneempi saa korjata asian, jos nyt aivan metsään menin.

Zezuga wrote:
s.tala wrote:Nii mie en oo ihan selvillä tästä että onko Stala luonnostaan blondi vai miten?

Haha, niin, niin. Sinun täytynee kysyä asiasta herralta itseltään.

-Z-

Joni Master wrote:
Zezuga wrote:
s.tala wrote:Nii mie en oo ihan selvillä tästä että onko Stala luonnostaan blondi vai miten?

Haha, niin, niin. Sinun täytynee kysyä asiasta herralta itseltään.

-Z-

Uskokaa nyt se on peruukki. 😉

Stalan salarakas wrote:
Joni Master wrote:
Zezuga wrote:
s.tala wrote:Nii mie en oo ihan selvillä tästä että onko Stala luonnostaan blondi vai miten?

Haha, niin, niin. Sinun täytynee kysyä asiasta herralta itseltään.

-Z-

Uskokaa nyt se on peruukki. 😉

Aluqer wrote:tämä on pyörinytkin päässäni jo pidempään.
eli onko kellään tietoa kuka on piirtänyt virallisella sivulla olevan SO.-logon alkuperäisen luonnoksen?

Hah joni!! Very Happy Ootpas hauska!!

No eiköhän ne oo värjätty.
Parhaan tiedonhan saat Stalata kysymällä, kuten Zezu jo mainitsikin.. Wink

IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Kysy asiantuntijoilta Empty Re: Kysy asiantuntijoilta

Post  IA Thu Jun 02, 2011 4:06 pm

"Zezuga" wrote:
Aluqer wrote:tämä on pyörinytkin päässäni jo pidempään.
eli onko kellään tietoa kuka on piirtänyt virallisella sivulla olevan SO.-logon alkuperäisen luonnoksen?

Varmaa tietoa miulla ei ko. logosta ole ,mutta jotenkin heittäisin sen itse Stalan luonnokseksi. Emmeköhän me saa tästäkin tarkempaa informaatiota, jos jätkät vielä itsekään muistaisivat. 😉

-Z-

Joni Master wrote:Gregorius "Renska" Primorsk. Osaako joku suomentaa ton?

LivHanna wrote:
Joni Master wrote:Gregorius "Renska" Primorsk. Osaako joku suomentaa ton?

Se on nimi, eli tuskin tarvitsee suomentaa. Eipä silti, en edes osaisi...
-LIV-

Joni Master wrote:
Joni Master wrote:Gregorius "Renska" Primorsk. Osaako joku suomentaa ton?

https://www.youtube.com/watch?v=WA_ULqTkV1w

Joni Master wrote:Voisiko joku kertoa kaikki SO.:n biisien nimet, levyjen nimet, EP:n nimet ja singlejen?

Pate Vaughn wrote:Sain tiedon, että täällä on jo 100 "registeröitynyttä" käyttäjää, onnea vaan foorumille!!!

Joni Master wrote:
Pate Vaughn wrote:Sain tiedon, että täällä on jo 100 "registeröitynyttä" käyttäjää, onnea vaan foorumille!!!

Aihekin on
http://www.5wwwww5.com/theshowbyso/viewtopic.php?t=88&mforum=theshowbyso

IA wrote:
Joni Master wrote:
Pate Vaughn wrote:Sain tiedon, että täällä on jo 100 "registeröitynyttä" käyttäjää, onnea vaan foorumille!!!

Aihekin on
http://www.5wwwww5.com/theshowbyso/viewtopic.php?t=88&mforum=theshowbyso


No, jos nyt niin haittaa sua niin paljon Joni niin täältä löytyy tämä sama suomeksi 😉 :

Kiitos Patelle onnitteluista

http://www.5wwwww5.com/theshowbyso/viewtopic.php?t=10&start=90&mforum=theshowbyso

SO what..
~IA~

Joni Master wrote:Mihinkäs se tänä vuonna olevan EP:n julkaisu viivästyi? Tietääkseni uusi vuosi on kohta.

IA wrote:
Joni Master wrote:Mihinkäs se tänä vuonna olevan EP:n julkaisu viivästyi? Tietääkseni uusi vuosi on kohta.



Kärsivällisyyttä vähän, kyllä tulee sitten kun tulee. Se joka odottaa jotain hyvää ei ikinä odota liian kauan 😉



Tässä suomennos.

Joni Master wrote:Ootteko kysyneet Stalalta mitään Twitterissä kun olen jo montakin viestiä lähettänyt eikä ikinä vastaa, mutta muille random tyypeille vastaa mitä oon katsonut. Evil or Very Mad

IA wrote:
Joni Master wrote:Mihinkäs se tänä vuonna olevan EP:n julkaisu viivästyi? Tietääkseni uusi vuosi on kohta.

Kärsivällisyyttä vähän, kyllä tulee sitten kun tulee. Se joka odottaa jotain hyvää ei ikinä odota liian kauan 😉

Joni Master wrote:Ootteko kysyneet Stalalta mitään Twitterissä kun olen jo montakin viestiä lähettänyt eikä ikinä vastaa, mutta muille random tyypeille vastaa mitä oon katsonut. Evil or Very Mad

IA wrote:Taitaa vaan olla niin moni joka kyseilee että hän ei ehdi vastata kaikille 😉

~IA~

King wrote:Ehkäpä se on ihan kysymyksen laadusta että vastaako vai ei. Varmasti vastaa mielenkiintoiseen kysymykseen, johonkin kysymykseen johon hän oikeasti haluaa vastata ja on vaikkapa odottanut että saa vastata. Tai sellaiseen kysymykseen, jonka tietää monia askarruttavan.

Toki on myös sellaisia twiittaajia, jotka eivät vastaile fanien kyssäreihin. Stalan saa parhaiten kiinni twitteristä ehdottomasti, ja se on erittäin hyvä. Hän myös on sopivasti vuorovaikutuksessa fanien kanssa twitterin välityksellä, ja se jos mikä on hyvä.

Eli, jos haluat että hän vastaa:
• keksi mielenkiintoinen kysymys
• ole aktiivinen (älä elä omaa elämääsi, elä twitterissä kytäten vastaajan twitteriä)
-> kysy uudelleen, jos ei vastata, mutta jos ei toisella kerralla nappaa, tuskin siihen halutaan vastata
• jos kysymys on jo vastattu, turhapa sitä on uudelleen kysyä

Nuo toki omia mielipiteitä ja keinoja, en minä mistään mitään tiedä. Smile




IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Kysy asiantuntijoilta Empty Re: Kysy asiantuntijoilta

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum