Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Uudet käyttäjät

3 posters

Go down

Uudet käyttäjät Empty Uudet käyttäjät

Post  IA Mon Jun 13, 2011 5:58 pm

Täällä kaikki uudet käyttäjät voivat halutessaan esitellä itsensä
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Snowfairy Thu Sep 29, 2011 3:29 pm

Hei kaikille! Josko sitten muutaman sanan rustaan kun täällä on ollut niin hiljaista. Vanhalla foorumilla en ollutkaan, nyt hiljattain vasta sain aikaiseksi rekkautua. Stala & So:n keksin vasta Euroviisukarsintojen aikaan, en valitettavasti sitä ennen ollut tiennyt bändiä ollenkaan. Mutta Euroviisukarsinnoissa kun bändin näin, niin putosin tuolilta ja kiljuin että MIKÄ TÄMÄ ON???!! Ja miksi en ole törmännyt tälläiseen bändiin koskaan... Se oli rakkautta ensi silmäyksellä! Yhden keikan olen vasta päässyt näkemään ja kokemaan. Odotukseni olivat tosi kovat, mutta bändi lunasti ne. Kannatti hilata itsensä Helsinkiin täältä maakunnasta. Tahdon lisää keikkakokemuksia ja pian! Ikäni vilahti tuossa etusivulla hiljattain kun sattui olemaan syntymäpäivä, ihan teini en enää ole. Jos joku haluaa minusta jotakin tietää niin kysykää, minua saa vapaasti spammata yksityisviesteilläkin!

Lopuksi toivotan itseni lämpimästi tervetulleeksi tälle foorumille! Very Happy

Snowfairy

Posts : 6
Join date : 2011-09-16

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  IA Thu Sep 29, 2011 5:43 pm

Tervetuola foorumille Snowfairy Smile
IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Miyu Mon Nov 21, 2011 8:53 pm

Mie oon seikkaillut jo vanhallakin foorumilla, mutta hyvin epä aktiivisesti, mutta nyt aion parantaa tapani. :3 Eli joo itse oon tiennyt bändin jo vuodesta 2007 kiitos kaverilleni, joka m ut kyseiseen bändiin tutustutti aikanansa. Bändin oon kerran vasta nähnyt livenä, 12.02.2011 viisujen karsinnoissa päästin kattomaan miestä ja enkä unohda koskaan. (:

Mitäs muuta, noh rakastan J-rokkii yli kaiken ja suurin osa musasta mitä kuuntelen onki kyseisen lajin bändejä. Tykkään myös kovasti Japanista, kissoista, lävistyksistä, tatuoinneista, Muinaisesta Egyptistä ja valokuvaamisesta. Niin ja toki leffoista. ♥️ Kaikki vampyyri-aihaiset leffat, esim Longinus ja Moon Child. ^___^

Toinen asia mitä rakastan on kirjat ja tykkään lukea kaikkii fantasia kirjoja, suosikkeja on Potterit ja muita hyviä on Twilightit, Nuori Temmpeli Herra, Darren Shan ja sitten toki manga I love you

Tällänen lyhyt, mutta kysyy saa! pirat


Last edited by Miyu on Tue Nov 22, 2011 5:31 pm; edited 1 time in total
Miyu
Miyu

Posts : 7
Join date : 2011-10-31
Age : 32

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Snowfairy Tue Nov 22, 2011 4:06 pm

Miyu, tarkoitit varmaan Muinainen Egypti? Laughing

Snowfairy

Posts : 6
Join date : 2011-09-16

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Miyu Tue Nov 22, 2011 5:32 pm

^ Oho. * Embarassed * Joo siis niin tarkoitin, meni kirjaimet vähän sekaisin. <D:
Miyu
Miyu

Posts : 7
Join date : 2011-10-31
Age : 32

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Snowfairy Mon Nov 28, 2011 7:12 pm

^ No sitä sattuu. Hieno tuo sun avatar muuten!

Snowfairy

Posts : 6
Join date : 2011-09-16

Back to top Go down

Uudet käyttäjät Empty Re: Uudet käyttäjät

Post  Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum