Hotblooded Forum
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

3 + 1 EP (2000)

Go down

3 + 1 EP (2000) Empty 3 + 1 EP (2000)

Post  IA Tue Jun 07, 2011 5:35 pm

Cami wrote:Vuonna 2000 tullut ep jolla biisit Got To Believe, Get Away, All I Want Is You ja Summer Night City.
Kertokaa vapaasti mielipiteenne tästä julkaisusta ja ep:n biiseistä.

~Cami.

Aluqer wrote:kaikki biisit on hyviä ja suosikkina Get Away. ep:tä en omista, vain viisut Sad

Hennuli wrote:öhm... olisiko kenelläkään tietoa, mistä tämän kyseisen kiekon saisi hommattua...? kertokaa tietämättömälle. Smile

Zezuga wrote:
Hennuli wrote:öhm... olisiko kenelläkään tietoa, mistä tämän kyseisen kiekon saisi hommattua...? kertokaa tietämättömälle. Smile

Oma-aloitteisuus on sallittua myös täällä. Eiköhän tuon helpoiten bändin tyypeiltä nappaa tässävaiheessa, tuskin pahastuvat ajatuksesta jos kohteliaasti lähetät heille/hänelle sähköpostiviestin ja kysyt asiasta. Myös tulevaisuuden keikoilta näitä vanhempia, kuin myös uudempiakin EP:ta pitäisi saada haalittua...

-Z-

Stalan salarakas wrote:Minä tässä eräälle jäsenelle lähetin sähköpostia, mutta kiekkoa ei vielä oo kuulunu..
(Hän toivoi etten paljastaisi kuka hän on. En siis voi kertoa hänen omasta toiveestaan!)

Kappaleet oon kyllä kuullu.
Mahtava levy se on!!

Joni Master wrote:Joo olen kuullut kappaleet, levyä en toki omista mutta varmasti omistaisin jos kauppojen hyllyillä olisi.

Phelps wrote:Kipaleet olen kuullut, ja kaikki ovat kyllä todella hyviä. Suosikkini näistä on kyllä ehdottomasti All I Want Is You, siinäpä vasta hieno kappale. Se kolahtaa minuun, ja kovaa Smile)
Summer Night City tulee kyllä hyvänä kakkosena, todella loistava biisi myös.

-P-

Joni Master wrote:
Phelps wrote:Kipaleet olen kuullut, ja kaikki ovat kyllä todella hyviä. Suosikkini näistä on kyllä ehdottomasti All I Want Is, siinäpä vasta hieno kappale. Se kolahtaa minuun, ja kovaa Smile)
Summer Night City tulee kyllä hyvänä kakkosena, todella loistava biisi myös.

-P-

Tarkoitat varmaan "All I Want Is You"

Phelps wrote:
Joni Master wrote:
Phelps wrote:Kipaleet olen kuullut, ja kaikki ovat kyllä todella hyviä. Suosikkini näistä on kyllä ehdottomasti All I Want Is, siinäpä vasta hieno kappale. Se kolahtaa minuun, ja kovaa Smile)
Summer Night City tulee kyllä hyvänä kakkosena, todella loistava biisi myös.

-P-

Tarkoitat varmaan "All I Want Is You"
Äh, tietysti :''D arvasin, että kirjoitin sen väärin.. Kiitos kun sanoit, pitää korjata se (:

-P-

s.tala wrote:Summer Nigth City on on tällä hetkellä yksi lempikappaleeni se on kiva että Nick ja Stala laulavat siinä molemmat. Very Happy Kyllä Nickilläkin on komea lauluääni! Razz

Stalan salarakas wrote:
Cidae wrote:Vuonna 2000 tullut ep jolla biisit Got To Believe, Get Away, All I Want Is You ja Summer Night City.
Kertokaa vapaasti mielipiteenne tästä julkaisusta ja ep:n biiseistä.

~Cami.

EP:n biisithän on täyttä mahtavuutta!
Paras noista on varmasti All i want is you.. Wink
Ois hienoo saaha joskus tää EP levyhyllyyn, vielä ei nääs ole!
Ja tietysti kaikki SO:n EP:t ois mahtavuutta saaha levyhyllyy.

Sinttu wrote:
Stalan salarakas wrote:EP:n biisithän on täyttä mahtavuutta!
Paras noista on varmasti All i want is you.. Wink
Ois hienoo saaha joskus tää EP levyhyllyyn, vielä ei nääs ole!
Ja tietysti kaikki SO:n EP:t ois mahtavuutta saaha levyhyllyy.

Olen samaa mieltä kuin SS. Cool
All I Want Is You on suosikkini tämän plätyn kappaleista. Smile EP:tä ei löydy minultakaan, mutta kyllä minä vielä joskus sen toivottavasti omistan. ^^

So-Fani wrote:Onko näin,että puolet noista on covereita?Mutta en omista...Toki olisi mahtavaa omistaa tää levy! 😉

Muuten,kyllähän SO. saisi levynkin tehtyä.Nimittäin yhdistäisi kaikki aikasemmat kipaleet niin paketti olisi valmis. Twisted Evil

Zezuga wrote:Jeps, tämäkin löytyy, (pitänee joskus keikalta nimmarit muistoksi napata, hehheh). Kiitoksia vain erittäin paljon, on kyllä ehkä parasta tuotantoa SO:lta juuri kyseisellä plättysellä. Tykkäilen enemmän, kuin uudemmasta. Ja diggailen myös kannesta, siinä on käytetty varsin hauskaa oivallustapaa bändiläisten esittelyyn...

Kyseisellä EP:lla ainoastaan Summer Night City on coverbiisi, elikkäs alkuperäinen on Abban viisu, näin So-Fanin kyssäriin vastaten.

-Z-

Miyu wrote:EP:tä ei löydy multakaan:( Biisit löytyy koneelta:) Suosikki biisi ovat: Get Away ja All I Want Is You. Toivottavasti omistan EP:n kanssa joskus<3

IA
IA
Admin

Posts : 254
Join date : 2011-06-02
Age : 54

https://hotblooded.swedishforum.se

Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum